![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Holapola... Het grote verschil tussen het VB en de roodfascisten is dat het VB openlijk het nazisme verwerpt en dat de roodfascisten nog steeds dwepen met die massamoordenaarsbendes. Ik zie de roodfascisten toch geen leden buitenzwieren die betrapt zijn op maoisme, stalinisme, troskisme, amadisme...nooooope. Het grote verschil tussen het Vb en de roodfascisten is dat het VB de meest democratische partij is van België terwijl haar tegenstanders bij elke gelegenheid die ze krijgen gebruik maken van anti-democratische methodes zoals daar zijn: verkiezingsfraude (openbare omroep + regimepers), cordon sanitarie, cordon mediathique, jutsitiële vervolging (veroordelingen VB versus Jaja, CGKR, enz), aanzetten tot haat, verdoken (subliminale) demonisering, intimidatie, beroepsverbod, broodroof, enz...
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zijn jullie je eigen gelul over altijd hetzelfde onderwerp nog niet beu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, toch wel Pietje, alleen heeft dat geen kloten met scrupules te maken. Principes, dat is wat anders, en die heb ik ook, en veel zelfs, alleen, ik heb het hier al honderden keren moeten aanhalen he, principes hebben is goed maar ge koopt er weinig voor he. Wat ben je met de heilige geest als die U geen stap vooruit brengt. Dan tegen sommige principes in toch maar beroep doen op de duivel zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar jou gelul misschien wel.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 oktober 2008 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijke banden zeggen geen knijt over de werking van een vereniging of wie de touwtjes in handen heeft. Ik kan je verzekeren dat NSV weinig bemoeienissen heeft van het VB. Wie de partij achterna wil hollen, zal zijn plaats wel vinden in VBJ maar NSV is nog altijd onafhankelijk van VB. En maar goed ook! Dat er veel NSV'ers in het VB zitten zal ik niet ontkennen. Persoonlijk moet ik niets van de partij hebben, dus de kans dat je mij later op een partijkaart zal betrappen is nihil. Maar er zijn nog meer NSV'ers die geen politieke carrière zijn gaan volgen. Dat mag je niet vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Mensen die dwepen met het "stalinistisch imperium" of met het "derde rijk" hebben naar mijn mening een groot probleem. Ik denk dat ze gewoon angst hebben van zoveel zaken dat ze iets erg extreem zoeken en er héél ver in gaan. Alles stigmatiseren is de boodschap (langs beide kanten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() subjectief gezwets. De VB'ers zullen zich toch wel vrij voelen binnen het VB zeker?
Geef eens toe dat jezelf vindt dat VB'ers niet vrij mogen zijn, omdat ze jou belemmeren?
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() hey 'Vlaams Nationalist' moet je niet iets zeggen over "antifa", "lafaards" en "Blood and honour" optredens? ik dacht dat je plaat was blijven steken.. succes met de evolutie in je gedachtengang. progessie enzo.. duimpje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vb'ers, communisten & nog wat andere stromingen in mijn vriendenlijst op facebook.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik heb mensen van extreem-links tot en met extreem-rechts in mijn vriendenlijst staan, van Vlaams-nationalistisch tot en met Belgicistisch. Ben ik nu een extreem-rechtse communistische liberale christen-democraat?
![]()
![]() |
#36 |
|
![]() RAFfers ook?
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Antifa-lafaards hebben niet veel te maken met dit onderwerp. Ik vroeg me gewoon af wat er "oops" is aan bepaalde mensen met bepaalde kennissen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Is er geen verschil tussen zich vrij voelen en vrij zijn?
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Waarschijnlijk bent u ook bevriend met comac-ers, ALS-ers, anarchisten, etc. ?
![]() |
#40 |
|
![]() Neen. Mensen verschillen onderling te veel om daar een verschil te gaan maken. Enkel de übermensch kan daar graten in zien, maar die heeft dergelijke discussies dan ook niet nodig.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 28 oktober 2008 om 14:55. |
![]() |
![]() |