![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat was me inderdaad ook opgevallen een tijd geleden. LDD is niet te betrouwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je al een groene vragen aan een sos welke van zijn ... enz. Ga je seffens nog beweren dat "er geen verschil is" in programma tussen het blok en de nva ? Ermee spelen, dat kan nog plezierig zijn, maar ermee rammelen daar moet ik niet van weten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Zijn avances met Rudy Aernoudt zeggen genoeg.
(Ik weet het, volgens de BUB is Aernoudt een crypto-separatist, aangezien hij vindt dat de pronvincies "te duur kosten", maar toch...)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 27 oktober 2008 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog heel lang,w8 maar eens tot als mensen het door hebben wat LDD met de banken bv zou doen hé
![]() Dan zou ik zelfs mijn zwarte kous terug gebruiken ![]()
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() De gemiddelde N-VA-er heeft genoeg brains om in te zien, dat een partij die een Waalse neventak wil oprichten, geen separatistische partij kan zijn.
Als N-VA zijn we 100% zeker dat onze leden separatisten zijn, dus hebben we op dit vlak niet te vrezen van LDD. LDD heeft de laatste maanden dan ook elke kans verkwanseld om N-VAers te laten overlopen. Wat LDD wel bloot gelegd heeft, is dat veel VBers geen separatist zijn omdat ze overlopen naar LDD. Hoe kun je nu als separatist met al de berichtgeving de laatste tijd over LDD, nog op dergelijke lijst gaan staan? LDD heeft geen programma ontrent de staatshervorming! Alleen het Anti aspect vertegenwoordigen ze. En met de huidige malaise binnen het VB zie ik ook geen N-VA leden naar daar vertrekken. Het omgekeerde echter zit er meer aan te komen... Laatst gewijzigd door giserke : 27 oktober 2008 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Leg dat eens uit?
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knipoog naar deze persmededeling, ziet u... http://forum.politics.be/showthread.php?t=113418 "Duur kosten" is een letterlijke vertaling van "coûter cher".
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 27 oktober 2008 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als VB-er zal ik nooit op LDD stemmen of er lid van worden !!!
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() omdat er een deel verkozenen overlopen wilt dit nog niet zeggen dat er veel kiezers gaan overlopen he , ik geloof maar 1 peiling en dat zijn de verkiezingen zelf
![]()
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ALs zelfs sommige verkozenen niet exact de achtergrond van het VB programma kennen, hoe zouden de kiezers het dan kennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Het programma zelf is pertang simpel, Vlaanderen onafhankelijk, de rest is bijzaak en niet belangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
minder belangrijk ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten andere 100% separatist, hoe had u gedacht dat te controleren? Een heilige eed zweren bij Bart De Wever? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |