![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conincplein, Lange Beeldekensstraat, Dambruggestraat, Kortezavelstraat, Handelstraat, Onderwijsstraat. Moet ik er nog enkele opsommen waar de vuiligheid je rond de oren vliegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit uw nek kletsen heet dat. Ik woon er en de witte tornado's lopen hier elke dag door mijn buurt. Natuurlijk zijn er problemen in wijken waar veel migranten wonen, vooral als ze aan die mensen niet uitleggen hoe ons systeem van vuilophaling marsjeert. Ze zouden best eens een handleiding in 10 talen opstellen en die massaal verspreiden. En die vuilzakken gratis of een pak goedkoper maken en veel meer vuilbakken plaatsen. Dat zijn praktische oplossingen voor een praktisch probleem en dan moeten de mensen daar niet zo over zeiken. In arme wijken springen mensen altijd slordiger met afval om. Dat is overal ter wereld zo, maar vanuit 'n kleinburgerlijk salonneke kan men dat niet weten natuurlijk. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 3 november 2008 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() in je dorpje met dure gronden en zonder allochtonen
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 3 november 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mr Agitatie mocht u de wijk kennen zou u weten dat de ophaalkalender voor huisvuil in meer dan 10 talen beschikbaar is, en iedere nieuwkomer ( legaal verblijvend) de uitleg krijgt tijdens lessen inburgering en via buurttoezicht die vaak persoonlijk langsgaan!
Zever dus wat u vertelt over Antwerpen Noord. Het probleem met sluikstort zit vooral bij de vele illegalen, en mensen die het geen lor kan schelen waar hun vuil ligt of wie dit opruimt, daar hebben ze zichzelf nog nooit zorgen over gemaakt en dat doen ze ook niet in Antwerpen Noord. Blij dat u positief tegenover die wijk staat; maar enige eerlijkheid of kennis van zaken kunnen u vooruit helpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voorzie bv. dat ik binnen enige tijd permanent in Italië zal wonen maar ik spreek en schrijf nu reeds de taal en ginder pas ik mij ook aan aan de Italiaanse normen en zelfs aan de plaatselijke gebruiken, en ik vind dat niet meer dan normaal, en ik ga daar ook geen eisen stellen zoals de meeste allochtonen hier doen. Let op, ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn, al goed. Er zijn er zeer zeker deftige en goedmenende zorgzame bij ook. Maar die spreken dan zelf ook schande over de rest. Die zijn dan ook niet gelukkig met het gedrag van bepaalde soortgenoten omdat hun gedrag de ganse maatschappij in een slecht daglicht stelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Is dit forum nu ook al een sluikstort of een mestvaalt waar iedereen wat fictieve, opruiende onzin kan spuien? Onzinnige belasting van de server. Go away.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De objectiviteit gebied dit te zeggen.
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al lang geweten dat er in Antwerpen bepaalde straten zijn waar de politie met de combi niet mag komen om niet te provoceren. Allee, waar ben je dan mee bezig. En dat is niet voor de illegalen hoor. Ge moet een kat een kat durven noemen. Laatst gewijzigd door Garry : 3 november 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |