Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2008, 16:02   #21
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat mensen hier vooral klikken op draden die hun vooroordelen schijnen te bevestigen om hun gal te spuwen over incidenten die niet noodzakelijk iets zeggen over de samenleving maar vooral een illustratie zijn van hun eigen bekrompen gedachtengang.
Daarvoor hebben we dan Witse, om ons de inverse wereld voor te stellen, en de mensen andere, toch even verkeerde vooroordelen aan te praten.
Maar ernstig. Voor mij blijft de kern van de zaak toch, de kassierster die doldraait, daar waar zij professioneel kalm had moeten blijven.
Maar kom geef nu toe. Het misdaadgehalte van sommige allochtonengroepen is toch gevoelig hoger dan dit onder de autochtonen. Of is dit weer een illustratie van mijn bekrompen gedachtengang
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 16:53   #22
Zoom
Partijlid

Zoom's schermafbeelding

Standaard

Amai, u ziet een marrokaan een bejaarde vrouw helpen en een somalier een kassierster op 1 dag?

Ooggetuiges zijn zo'n fijne bronnen
Zoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2008, 17:01   #23
Jukes
Parlementslid

Standaard

U moet dringend bij de VRT solliciteren. Let wel: als journalist, niet als scenarist. Succes verzekerd.
Oud 3 november 2008, 17:20   #24
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Ministe(r) van agitatie heeft dit volgens mij gepost wegens onweerstaanbare drang. Hij ziet iets waarvan hij weet dat het totaal tegennatuurlijk is. In plaats dat de zwarte met het geld gaat lopen, zoals ieder normaal denkend mens zou denken, ziet hij het tegenovergestelde en denkt:"dit kan niet, ik ben hier getuige van een 'het verstand overschrijdende daad' en moet dit uitschreeuwen en zal mijn mede-forummers maar eens laten zien dat er nog uitzonderingen bestaan in het leven."

Corrigeer mij als ik verkeerd ben.
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be