![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ernstig. Voor mij blijft de kern van de zaak toch, de kassierster die doldraait, daar waar zij professioneel kalm had moeten blijven. Maar kom geef nu toe. Het misdaadgehalte van sommige allochtonengroepen is toch gevoelig hoger dan dit onder de autochtonen. Of is dit weer een illustratie van mijn bekrompen gedachtengang ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Amai, u ziet een marrokaan een bejaarde vrouw helpen en een somalier een kassierster op 1 dag?
Ooggetuiges zijn zo'n fijne bronnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() U moet dringend bij de VRT solliciteren. Let wel: als journalist, niet als scenarist. Succes verzekerd.
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ministe(r) van agitatie heeft dit volgens mij gepost wegens onweerstaanbare drang. Hij ziet iets waarvan hij weet dat het totaal tegennatuurlijk is. In plaats dat de zwarte met het geld gaat lopen, zoals ieder normaal denkend mens zou denken, ziet hij het tegenovergestelde en denkt:"dit kan niet, ik ben hier getuige van een 'het verstand overschrijdende daad' en moet dit uitschreeuwen en zal mijn mede-forummers maar eens laten zien dat er nog uitzonderingen bestaan in het leven."
![]() Corrigeer mij als ik verkeerd ben. |
![]() |
![]() |