![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Of yankeeland nu een zwarte, gele, appelblauw-zeegroene of paarse president krijgt, dat speelt allemaal geen enkele rol!
Dat land zal in haar houding jegens de wereld enerzijds alsook in haar eigen maatschappij blijven wat het is: extreem asociaal, extreem materialistisch, extreem multicultureel, extreem liberaal-conservatief, extreem commercieel, extreem anti-beschaving, extreem pro non-cultuur, extreem imperialistisch,... Kortom extreem verwerpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet. Demografisch gezien gaat de zwarte bevolking er ook niet op vooruit en zitten ze in het schuitje van de blanken, vroeger nog de onderlaag van de maatschappij, worden ze evenzeer als de blanken daar een weldoorvoede klasse die meer aandacht heeft voor donuts dan voor kindjes krijgen. De opkomende raciale groep zijn daar de meestal sterk katholiek gelovige Hispanics.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als deze uitspraak van jezelf is, chapeau. Het is een vlag die de lading wel dekt, jammer genoeg is het niet anders.
Ik lees nog even de NYT door en zie dan vrouwe Dole van leer trekken tegen haar opponente. Natuurlijk wordt ogenblikkelijk de bijbel erbij gesleept en de "goddeloze"acties van vrouwe Kay tot in het diepste zwart veroordeeld. Allemaal komedie natuurlijk! Maar je wordt er zo langzamerhand wel dood en doodziek van. Ten overvloede: - en dat is waarom ik hier Bwanatongo gelijk geef - ik heb nog geen enkel woord gehoord met een toon van medelijden met al die honderdduizenden mensen die nu als nomaden of clochards op straat lopen.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de VS-bashers is dat misschien hun natte droom, maar ze moeten er geen vooruitgang van verwachten. Europa zou het eerste slachtoffer zijn. En ga maar eens staken met miljoenen die in de eerste plaats geen job meer hebben. Hey! Job kwijt! Dan werken we niet! het zal nogal werken. Tijd voor herstel en dringend. Daarom zou ik nog liever stemmen voor een onbetrouwbaar sujet als Obama dan voor de voortzetting van het leegzuigen van de VS waar McCain voor staat. In mijn eigen belang en dat van de Europese economie probeer ik toch te hopen dat Obama het herstel kan inzetten. Indien niet, dan mogen we ons inderdaad voorbereiden op een geheel verval van "het Westen", dat gekenmerkt wordt door een goede sociale zekerheid en dat terwijl de liefhebbers van een goede sociale zekerheid hopen dat "het Westen" ten onder zal gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou de vraag moeten zijn: is Amerika klaar voor een half-zwarte president? Ik denk dat Obama blank genoeg is om voor het grootste deel van de VS aanvaardbaar te zijn, waarmee ik bedoel dat ie zich ook voor blanke Amerikanen goed genoeg geprofileerd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |