![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is grappig bedoeld zeker ? Ik heb hem in zijn speech 100 keer het woord 'fight' horen gebruiken. Als hij zo graag vecht kan hij zich laten détacheren naar Afghanistan of Irak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het blijft mij verbazen hoe mensen zo volledig kunnen opgaan in een kiesstrijd die binnen een volledig ander referentiekader gevoerd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() proficiat Obama
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Mee eens.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() alle aandelen vd Dow vandaag in het rood
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
kijk maar bv hoe het Amerikaanse beleid in de banksector, hier ook mensen in de miserie heeft gezet En geef toe, Amerika, het is en blijft een land dat tot de verbeelding spreekt... zowel positief als negatief
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bush beloofd een 'smooth transition'. Hopelijk heeft hij een gelijkaardige woordenboek dan ik.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 november 2008 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ('smooth transition' , zoals Dehaene ? die alle krantenabonnementen had opgezegd toen hij de 16 verliet )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben ook voor Obama en hoop dat zijn hervormingen er komen. Alleen vraag ik me af of een bepaald deel van zijn eigen kiezers er klaar voor is.
Laten we hopen dat men daar eindelijk eens een president heeft, die zijn beloften nakomt. Laatst gewijzigd door Boadicea : 6 november 2008 om 00:09. |
![]() |
![]() |