Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2008, 20:05   #21
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Eigenlijk wel. Wat mijn punt is: toen jullie hier allemaal zo verongelukt zaten te wezen omwille van gans dat gedoe rond die moslimcartoons en dat het schandalig is dat men daar vanuit de moslimwereld zo veel ophef om maakte, zitten jullie nu zelf te bedisselen. Moord en brand schreeuwen omdat iemand, (dan zelfs nog niet publiekelijk!) een aangebrande grap maakt.
En VB die dan andermaal direct de broek laat zakken.
Wat een circus.
Zulke liedjes zingt men niet. Punt uit. En dat er weer toevallig een VB-er tussen zit, zal dan wel toeval zijn.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:05   #22
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U gaat me toch niet vertellen dat de partijleiding van het VB nooit op de hoogte zou zijn geweest van de extreme opvattingen van de Vlaams Belanger en parteigenosse Luc Van Keerbergen?
Ik heb geen enkele aanwijzing van het tegendeel. Jij wel?
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:14   #23
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Nou breekt mijn klomp...

Dit kan geen toeval meer zijn...

De ganse roodfascistische bende (pers, vakbonden, ministeries, kabinetten, academici allerhande, justitie, CGKR, enz enz) zit dagdagelijks, gesteund door miljarden overheidsgeld, elke mogelijkheid uit te vlooien om het Vb toch maar met nazisme te linken...
Daar ze niks vinden zijn ze zelfs verplicht om, met medeplichtiheid van hun eigen pers een en ander en scène te zetten (Remmery, zwarte schepenen, enz ) om op de meest amechtige wijze toch maar aan de publieke opinie, die er ten slotte voor betaalt, een waas van verdachtmaking aan te bieden.

Zoveel moeite, zovele hele leugens, zovele halve waarheden...

En net op het ogenblik dat je denkt dat dat dagelijkse nazilinkende gedreun begint vruchten af te werpen...

boem...

dan krijgt het VB in de spots van de wereldpers, openlijk en duidelijk (dus zonder mogelijkheid tot manipulatie of wegmoffelen vanwege het roodfascistische persmonopolie) zulk een buitenkans om eens te meer te bewijzen dat er geen misverstand mogeljk is tav hun verwerping van eventuele nazisympathiën.

Je zal maar roodfascist zijn en je ganse dag doorbrengen met het fabriceren van leugens, geruchten, complottheorien, ....
Oud 6 november 2008, 20:15   #24
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Michel Delacroix neemt ontslag van de extreem-rechtse partij Front National.
Hij amuseerde zich kostelijk op een zomerse terras door een anti-joodse liedje te zingen.Zie woorden :

De VRT kon beslag leggen op het filmpje
Het is niet zeker of het in Belgie gebeurde.

Een man met een dergelijke functie moet beter oppassen.
Die joden denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Zo constant mensen van het eigen volk de mond snoeren. Maar het zal niet waar zijn hoor !!!!

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:17   #25
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Die joden denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Zo constant mensen van het eigen volk de mond snoeren. Maar het zal niet waar zijn hoor !!!!
Laten we wel wezen: wat die twee daar verbeeldden, kan niet door de beugel.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:19   #26
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Zulke liedjes zingt men niet. Punt uit. En dat er weer toevallig een VB-er tussen zit, zal dan wel toeval zijn.
Och ja, wat boeiend eigenlijk allemaal. Het Joodse volk terug in zijn favoriete slachtoffer-rol, dit keer hoefden ze zelfs al niet persoonlijk te reageren, de massale indoctrinatie heeft dit keer al zelf tot interne "reinheid" gezorgd. Ik wacht met aandrang tot men eens halve stadiums in de bak plooit voor het zingen van "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" en dergelijke stupiditeiten. En terwijl men zich hier onledig houdt met dergelijke schuldgevoelens, hebben ze in Israël zelf bitter weinig last van schuld gezien het dagelijkse misprijzen en de aggressie tov het Palestijnse volk. Mag ik er trouwens ook aan herinneren dat men in Israël na WO2 zelf neerkeek op de holocaustoverlevenden als zijnde uitschot? Men reageerde daar dat "de parels van de natie al lang overleden waren in Europa" (quasi letterlijk citaat van 1 van de beleidsmakers toenertijd). Het is pas toen men inzag dat men best wel veel voordeel uit de ganse zaak kon halen dat men ons een groot schuldgevoel heeft aangepraat (omgezet in harde cash) en men gans de zaak is beginnen exploiteren. Lees in dat opzicht maar eens Finkelsteins 'De Holocaust-industrie'. Voor de gemiddelde Jood een nestbevuiler maar de mens heeft wel gelijk.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:38   #27
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Het is een goede zaak dat die twee idioten door hun respectieve partijen aan de deur werden gezet. Het gedrag van die twee valt niet goed te praten.
My point exactly.

Al is er een nuance... De VB'er is uit de partij gesmeten, de FN'er niet (enkel zijn functies kwijt) en bij het FN hebben ze nog gepoogd het te vergoeilijken door te stellen dat de man wat moe was van de zware reis terwijl het VB hun rebelse toerist zonder boe of ba buitengooien.

En toch zal deze draad voor 99,999% over het Vlaams Belang gaan en niet over het FN. Gegottasien...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 november 2008 om 20:40.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:51   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik ben (only for the sake of the discussion) blij met deze uitspraak. Deze gecombineerd met je vele eerdere posts waarin je stelt dat je lid af bent bij het Vlaams Belang omdat ze je niet meer ligt, toont net aan dat de schurftige kantjes bij die partij weggevijld zijn. Ik zal zo ongeveer lid zijn geworden rond de tijd dat jij je partijkaart weggooide.

En ja, ik heb een (steun-)lidkaart van het Vlaams Belang en ik ken nog wel een paar VB-leden en ik kan gerust in hun naam spreken als ik zeg dat ik dat stukje tekst dat voor een liedjestekst moet doorgaan ronduit walgelijk vind. Nog walgelijker dan het plezier dat sommigen hier hadden bij de dood van Haider. Goh, laat ons eens lachend en met plezier zingen over het levend verbranden van mensen.

Jezus... en jij noemt jezelf een Christen? Dan moet je toch maar de bijbel eens gaan lezen, beste, en ietsje leren uit het al dan niet ware verhaal over wat Jezus predikte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:53   #29
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Michel Delacroix neemt ontslag van de extreem-rechtse partij Front National.
Hij amuseerde zich kostelijk op een zomerse terras door een anti-joodse liedje te zingen.Zie woorden :

De VRT kon beslag leggen op het filmpje
Het is niet zeker of het in Belgie gebeurde.

Een man met een dergelijke functie moet beter oppassen.
Ik vind het enorm irritant dat zoiets senator is, en blijft, terwijl er al mensen voor minder hun job verloren hebben.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 20:57   #30
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
My point exactly.

Al is er een nuance... De VB'er is uit de partij gesmeten, de FN'er niet (enkel zijn functies kwijt) en bij het FN hebben ze nog gepoogd het te vergoeilijken door te stellen dat de man wat moe was van de zware reis terwijl het VB hun rebelse toerist zonder boe of ba buitengooien.

En toch zal deze draad voor 99,999% over het Vlaams Belang gaan en niet over het FN. Gegottasien...
Ligt die VBer ook niet buiten bij de OCMW? Dacht van wel, den anderen blijft senator...
Twee maten & gewichten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 21:04   #31
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen idee over wat je hebt.

De politicus zong racistische liedjes en nog voor zijn (klein)kinderen,dat het over Joden ging is een bijzaak.Zoiets kan niet en zeker niet als hij een voorbeeldfunctie draagt.

Eichman heeft duidelijk heimwee aan de oude tijden.
Maar ik zal je toch een antwoord op geven.
Ik als voetbalfan ben aanwezig in verschillende stadions en hoor van alles.
De supporters van Club Brugge/Germinal Beerschot/Feyenoord/Celtic zingen anti-Joodse liedjes wanneer ze tegen Anderlecht/Antwerp/Ajax/Rangers spelen omdat die ploegen eenmaal een geuzenaam "Joden" kregen.
Dat betekent niet dan ze antisemieten zijn en de andere automatisch Jodenvrienden(meestal zelfs omgekeerd),dat is gewoon wekelijks voetbalsfeer.
Je hebt gelijk het is ook niet Ok maar het is ver van rasictische bedoelingen.
Tussen haakjes de scheidsrechter mag de wedstrijd stoppen wanneer er racistische liedjes gezongen worden.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 21:15   #32
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen idee over wat je hebt.

De politicus zong racistische liedjes en nog voor zijn (klein)kinderen,dat het over Joden ging is een bijzaak.Zoiets kan niet en zeker niet als hij een voorbeeldfunctie draagt.

Eichman heeft duidelijk heimwee aan de oude tijden.
Maar ik zal je toch een antwoord op geven.
Ik als voetbalfan ben aanwezig in verschillende stadions en hoor van alles.
De supporters van Club Brugge/Germinal Beerschot/Feyenoord/Celtic zingen anti-Joodse liedjes wanneer ze tegen Anderlecht/Antwerp/Ajax/Rangers spelen omdat die ploegen eenmaal een geuzenaam "Joden" kregen.
Dat betekent niet dan ze antisemieten zijn en de andere automatisch Jodenvrienden(meestal zelfs omgekeerd),dat is gewoon wekelijks voetbalsfeer.
Je hebt gelijk het is ook niet Ok maar het is ver van rasictische bedoelingen.
Tussen haakjes de scheidsrechter mag de wedstrijd stoppen wanneer er racistische liedjes gezongen worden.
Ocharme... is dat je enige verweer Fiere Jood (wat is er eigenlijk om fier op te zijn? Als mijn volk dingen zou uitsteken zoals de Israëli's zou ik er niet bepaald fier op zijn) dat ik heimwee zou hebben naar vervlogen tijden? HAHA Man toch, je kan er niet verder naast zitten. Je gaat volledig aan het punt van mijn post voorbij, namelijk dat jullie de holocaust uitbuiten tot in het absurde en jullie (en samen met jullie al die PoCo kontlikkers) dit gegevens misbruiken voor jullie eigen (duistere) agenda. Neem nu bv die wet op revisionisme/negationisme? Waar zijn jullie eigenlijk bang voor als er mensen onderzoek houden naar de holocaust en eventueel tot andere conclusies komen?
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 22:16   #33
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Och ja, wat boeiend eigenlijk allemaal. Het Joodse volk terug in zijn favoriete slachtoffer-rol, dit keer hoefden ze zelfs al niet persoonlijk te reageren, de massale indoctrinatie heeft dit keer al zelf tot interne "reinheid" gezorgd. Ik wacht met aandrang tot men eens halve stadiums in de bak plooit voor het zingen van "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" en dergelijke stupiditeiten. En terwijl men zich hier onledig houdt met dergelijke schuldgevoelens, hebben ze in Israël zelf bitter weinig last van schuld gezien het dagelijkse misprijzen en de aggressie tov het Palestijnse volk. Mag ik er trouwens ook aan herinneren dat men in Israël na WO2 zelf neerkeek op de holocaustoverlevenden als zijnde uitschot? Men reageerde daar dat "de parels van de natie al lang overleden waren in Europa" (quasi letterlijk citaat van 1 van de beleidsmakers toenertijd). Het is pas toen men inzag dat men best wel veel voordeel uit de ganse zaak kon halen dat men ons een groot schuldgevoel heeft aangepraat (omgezet in harde cash) en men gans de zaak is beginnen exploiteren. Lees in dat opzicht maar eens Finkelsteins 'De Holocaust-industrie'. Voor de gemiddelde Jood een nestbevuiler maar de mens heeft wel gelijk.
Oeverloos gezwets van uw kant. Het geijkte minimaliserend gepraat vanuit een welgekende hoek. Men moet zulke dingen niet bagatelliseren. Men kan zulke liederen niet goedkeuren, laat staan zingen. In geen enkel omstandigheid. En dat heeft niets te maken met het 'in een slachtofferrol duwen van de joden'. Als men hetzelfde zou zingen over de zigeuners, dan zou het even walgelijk zijn.

En dat er een VB-er een feestje bouwt met een FN-er zal weeral toeval zijn zeker. Maar we kennen dit soort 'toevalligheden'.

Laatst gewijzigd door system : 6 november 2008 om 22:30.
Oud 6 november 2008, 22:21   #34
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
My point exactly.

Toen het niet anders kon. Indien het filmpje niet uitgekomen was, was hij rustig blijven zitten. De mensen hier niets proberen wijs te maken. Lieden die zulke liedjes zingen en bij een partij zijn, in casu het Vlaams belang, en daarenboven ook nog raadslid zijn van die partij, verraden niet alleen zichzelf, maar ze zeggen ons ook precies welk soort partij het VB in feite is.

Laatst gewijzigd door system : 6 november 2008 om 22:24.
Oud 6 november 2008, 23:17   #35
piraat
Banneling

Standaard coming out !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Allé, systeem kan weer eens een dozijn pagina's volbraken.
Zijn dag is goed ! Als het maar over den Dolf gaat, en zijn vermeende huidige bewonderaars....DAN is hij gelukkig. Ik vind dat toch raar, zo een obsessie ?...Zou daar niets achter zitten ? Een verdoken aantrekking tot nazis bvb .Een would be Nazi die zijn "coming-out" niet durft maken ? (wat zullen de mensen zeggen !)

Laatst gewijzigd door piraat : 6 november 2008 om 23:21.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 23:20   #36
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogal autoritair kereltje jij, hé ? Beetje fasco-trekjes, besef je dat niet ? Maar je moet je daar niet voor schamen, hoor: er zijn er nog zo gelijk gij
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 23:27   #37
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Nogal autoritair kereltje jij, hé ? Beetje fasco-trekjes, besef je dat niet ? Maar je moet je daar niet voor schamen, hoor: er zijn er nog zo gelijk gij
Elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is maar dat wil niet zeggen dat, in casu Delacroix en Van Keerbergen, ze niet uit hun bek stinken. Hebben ze maar net eens weer bewezen.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 23:29   #38
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

"Jullie dat","jullie weer",.......
Ik breng een hele tekst over racisme in voetbalstadions en in plaats van deftig terug te antwoorden begin je weer de Joden aan te vallen
Geloof me: (system zal het ontkennen) Filip Dewinter heeft de pest aan gasten als jij.
Ik heb veel redens om fier te zijn(zeker over mijn volk) en in Israel wonen slechts een deel van de Joden en iedereen heeft een ander mening over de situatie.Het is jammer genoeg oorlog daar en veel ingewikkelder dat je denkt en zie mijn commentaar in alle topics.
Enige verschil tussen jij en de meeste linkse is dat zij telkens de kant van de underdog kiezen(in dit geval Palestina) en jij doet omdat de andere kant Joden zijn.
Je mag gerust onderzoek doen over Wo2(velen doen dat),je zal eraan niks kunnen veranderen.
Ik leef in heden en bekijk de toekomst(ookal mag men de Wo2 nooit vergeten).
Het is jij die "Eichmann" als nicknaam gebruikt dus kom niet huilen over het verleden.

Ik herhaal nog een keer :

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 23:31   #39
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Jezus...

Ik heb ook al holocaustmopjes gemaakt... Is dat nu zo erg?
Bon,dat die partijen daar op wensen te reageren: goed zo. Daar moei ik me niet mee.

Maar al die hysterische idioten die maar zitten te roepen dat dit een 'schande' is in een rechtstaat & dat dit toch meot vervolgd worden!

Neen. In een rechtstaat keur je dat en laat je dat toe. Dát is een rechtstaat.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2008, 23:40   #40
Zoom
Partijlid

Zoom's schermafbeelding

Standaard

Liedjes, kzou zegge... "who the fuck cares"

De meeste Joden die ik ken kunnen er zelf nog mee lachen, maar ik ken er dan ook maar een tiental

Vrijheid van meningsuiting / censuur.... mehhhhhhhh
Zoom is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be