![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Bekijk het zo, maakt gij u op als ge eens van plan zijt de hele dag lekker alleen thuis te zitten? Gaat gij pakweg gel in uw haar kappen op dagen da ge niemand ziet?
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote=kamiel spieces;3790825]
Citaat:
Ter illustratie, ik ken genoeg arrogante lelijke rotzakken die het allemaal zo goed kunnen uitleggen da ze van partner kunnen wisselen gelijk ze wisselen van onderbroek terwijl ik er ook ken die niet bepaald lelijk zijn en geen rotkarakter hebben maar totaal geen zelfvertrouwen hebben ofwel totaal niks van "marketing" afweten. Over die datingsites gesproken, ik ben nie het type die dergelijke dingen veroordeeld maar ik persoonlijk vind da allemaal zever. Met zo'n afspraakskes komt ge in van die geforceerde situaties terecht. Ieder zijn ding uiteraard...
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In jouw leefwereld, zal jouw definitie wel kloppen natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je met twee in een dubbelbed slaapt dan ververs je het tweemaal per maand, slaap je alleen in een dubbelbed, dan ververs je het gewoon éénmaal per maand.... so? de ene week slaap je toch op de ene helft en de andere week op de andere helft? Hoeveel keer per dag douchen jullie?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik voel mij vrij, ongebonden, en vrijwillig één met z'n tweetjes in 'onze' relatie. Ik weet dat zij het ook zo voelt, en mocht dat op één of andere dag veranderen, dan is ze vrij om te gaan. En dat weet ze.
Financieel is zij in niets aan 'ons' gebonden vermits ik er zorg voor gedragen heb dat zij financieel van de ene op de andere dag in alle omstandigheden op eigen benen kan staan, zonder mij daar in te kennen.
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door freespirit : 9 november 2008 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Toch bewijst de werkelijkheid iets anders. Van het clubje waar wij mee uitgingen toe ik een jaar of 18 was, blijven nu vooral diegenen over die nog vrijgezel zijn. De anderen die een partner hebben, samenwonen of al een kindje hebben blijven veelal thuis of als ze komen gaan ze met 'de kiekes op stok'. Misschien omdat ze schroom voelen of omdat ze zich wat schuldig voelen t.o.v. hun achtergelaten liefje / gezinnetje ? En hoeveel partners zouden het nog pikken als hun vriend / manlief met een stel vrienden naar een (vrij onschuldige) stripteaseclub zich gaat uitleven? Zijn deze gebonden mannen (of vrouwen) dan zo vrij in hun doen en laten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens het STANDAARD contract is gemeenschap van AANWINSTEN met uitsluiting van onroerende erfenissen en hetgeen men dus voordien in bezit had. Je kan uiteraard ook huwen met scheiding van goederen waarbij elke partner over zijn eigen inkomen blijft beschikken. (maar in praktijk loopt dat natuurlijk toch dooreen: je gaat je partner geen boterhammetjes met choco laten eten omdat die zich geen rosbief kan veroorloven, terwijl jij de lappen rosbief naarbinnen hapt). Je partner zal ook mee kunnen rijden in JOUW auto (tenzij je hem/haar dan met de bus laat gaan?) etc... Anderzijds ben je enkel in dat geval deels verantwoordelijk bij faillissementen, accidenten etc..: de andere partner behoudt namelijk zijn "eigen deel". Een beetje naief geweest Slegie!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2008 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwnes, ge verzorgt u toch altijd als ik van de training kom om 22u, doe ik ook nog gel in men haar, paar uurkes later gaak maffe, toch logisch dat ge u altijd verzorgt? ge doet da voor u zelf, niet enkel voor andere e?
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet altijd, maar toch geregeld?
Zeker in de zomer ! Smorgens zeker en savonds ook
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uzelf verzorgen zoda ge der goed uitziet das toch iets da ge alleen voor anderen doet aangezien ge uzelf toch nie ziet dus als ik thuis zit ga ik gene dure aftershave opspuiten en gel in men haar gooien.
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Haha, gij gaat vroegtijdig rimpels krijgen want teveel wassen (met zeep enzo) is nie goed voor de huid. Gij wast u gewoon teveel
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een waardenpatroon dat ge voor uzelf invult. Over stelletjes met kinderen spreek ik me niet uit: wij willen zelf geen kinderen dus dat gevoel is niet aan de orde.
Laatst gewijzigd door lombas : 9 november 2008 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Ik gok op 0,4 overigens. En ja, ik ben single.
|
![]() |
![]() |