![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze wilden dus niet luisteren hé. Daarom ben ik tot de conclusie gekomen dat dat hun opzettelijke bedoeling was, door de "polarisatie" zoals dat toen heette, wat toen nog sympathiek "klein rechts" genoemd werd zo snel mogelijk zo groot mogelijk maken en demoniseren. Eens dat de polarisering een feit zou geworden zijn en "klein rechts" herdoopt tot "extreem rechts" zou dit grote demonische blok er dan voor zorgen dat Agalev vastgebeiteld zat in de machtsdeelname. Dat was in ieder geval het resultaat achteraf. Toen werden ze hoogmoedig en dachten dat ze onkwetsbaar en onsterfelijk waren. Eén van de drie basispijlers van Agalev, de "basisdemocratie" werd op de meest schandalige manier overboord gegooid toen ze deelnamen aan de regering en de ondemocratische kiesdrempel goedkeurden. Wat daarvan het resultaat was weten we ondertussen allemaal ook wel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() [quote="luc broes"]De grote democraat was in eigen partij een groot dictator die geen tegenspraak duldde. Dat vernam ik van verschillende Agalevers.
Van deze Agalever mag je dus vernemen dat een dergelijke uitspraak lulkoek is. Jos Geysels houd zichzelf en anderen aan gemaakte afspraken en voor windhanen is dat uiteraard dictatoriaal. Hierboven is ook de itspraak gevallen dat de SP.a sinds ze zgn. het groene thema hebben overgenomen zijn achteruitgegaan. Ik vermoed net het tegendeel: Ze hebben zich Groen geprofileerd maar doen er voor de rest niets aan (behalve uitvoeren waar ze niet onder uit kunnen in afgezwakte vorm). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wel grappig dat dat nu in de media is gekomen! Het staat al vast sinds midden maart dat Jos de lijst in Antwerpen duwt bij de opvolgers. In principe een niet-verkiesbare plaats op de lijst. Dus al van toen was het duidelijk dat hij niet meer direct de ambitie had om in de nationale politiek te stappen.
Mag ik bij deze even voorspellen dat er binnenkort in de media opduikt dat Mieke Vogels wél nog in de nationale politiek wil stappen. Zij staat namelijk als lijstduwer bij de effectieven. U kan alvast beginnen boe roepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() het cordon sanitair heeft hem niets opgebracht... integendeel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Het vertrek van Gysels uit de nationale politiek is, volgens mij, geen verlies. Het vertrek van Groen! uit alle federale raden is dat nog veel minder!
Wat we hier EINDELIJK zien gebeuren is dat de kiezer afrekent met de oude hippie-generatie en hun idealistisch wereldbeeld, hetwelke momenteel door de werkelijkheid achterhaald werd! Nu wordt het tijd voor politieke partijen die weten snel in te spelen op de realiteit en zich vooral te richten op de dreiging van de Islam. Tijd dus voor onze politici om wakker te worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Met Jos Gheysels verliest het parlement een voorvechter van verdraagzaamheid! Wie gaat er nu nog een hand of een goeiendag weigeren aan die onmensen van het Vlaams Blok?
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun web site blijkt inmiddels verdwenen : ( http://www.charta91.be ) Zie nog verscheidene referenties die ernaar verwijzen: http://www.student.rug.ac.be/ster/links.html
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn natuurlijk VB-ers die wat op hun kerfstok hebben. Er zijn ook nog andere politici die niet vrijuit gaan. Op grond van wat veralgemeent U die éne groep tot onmensen ? Zou U dan niet beter alle politici over dezelfde kam scheren ?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk maar zo: mensen die andersdenkende collega's in de politiek zelfs geen hand willen geven, die kan je niet precies 'verdraagzamen' noemen.
Zelfs advokaten draaien daar hun hand niet voor om. Ook niet als verliezende of winnende partij in een rechtzaak. Nochtans zijn een heleboel politici eveneens.... advokaat. In de politiek zijn ze echter advokaat des duivels. Toch wat betreft die éne partij en zijn duivelse ingezetenen, verkozen door ...ongeveer een kwart Vlaamse duivels onder de voor de rest brave, belze engelen. ![]()
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het vertrek van Geysels is op zich een goede zaak maar de achteruitgang van GROEN eigenlijk niet. Het is geweten dat de SP.A sinds het aantrede, van die Hasseltse cafébaas nog véél méér naar het linkerveld is opgeschoven en Stevaert wil GROEN er absoluut bij omdat hij goed genoeg weet dat 2 linkse partijen voor verdeeldheid zorgen. Als GROEN helemaal in de marginaliteit zou verdwijnen vrees ik dat de SP.A wel eens Waalse PS-scores kan halen in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeie zaak.
Des te hoger ze op die manier klimmen des te dictatoraler hun leiders uit de hoek komen en van des te hoger ze zullen neerploffen als hun tijd gekomen is.
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Gelieve te noteren dat de titel van deze topic erg misleidend is en gene reclame voor mij he.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het is Jos Geysels en ik heet Albert Eugene Gysels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()