![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar feiten zijn feiten. In Antwerpen stemt 1 op 3 Vlaams Blok. Heb jij ooit al gehoord of gelezen dat vreemdelingen door VB-ers of gewoon door Belgen overvallen worden? Wel ik nog nooit, andersom regelmatig. Wat jij zegt is dus gewoon niet juist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Men moet ook weten dat regelmatig vreemdelingen worden aangevallen
door groepjes skinheads en met VB lidkaarten en uit paniek ontstaan zo reacties en zou jij als vreemdeling geen schrik hebben met al die blok racisten ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je avatar spreekt boekdelen ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Komt uit Turkije zekers,dat speciaal dorpke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, ik ben de eerste om toe te geven dat "Marrokanen" proportioneel gezien het beest uithangen in Brussel, Charleroi, Antwerpen, Mechelen,...maar dat laat mij nog altijd niet toe om ongefundeerde vooroordelen te koesteren. Was het trouwens niet in Deurne-noord (ook geteisterd door diezelfde overlast) dat een Blokker vorig jaar twee Marrokanen doodschoot en dat Blokker astenhoye op de vuist ging met een Spa-mandataris? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
skinheads met VB kaarten ? wat spelen die dan hartenjagen of "wieze" ? wie panikeert er ? oude mensen durven de straat niet meer op ! extreem rechtse politie die kinderen afklopt met telefoonboeken ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Seba, jij die dus geen onfundeerd vooroordeel koestert, hoe weet jij dat het een Marokkaan of een VB-er was?. En bv geen CD&V-er, of een Albenees? Krijg ik hierop een antwoord? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Leert eerst ne keer schrijven. Uw inhoud is al even belachelijk als uw dt-fouten ![]() ![]() Tuurlijk is het nen Marrokaan. Als het nen VB-ker was zou dat toch in dat persbericht hebben gestaan ? Leer de media eens te interpreteren voor je conclusies trekt. danku |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ah ja, bij de Blokkers plaatsen ze dat waarschijnlijk allemaal onder de noemer "vreemdelingen" ![]() ![]() ![]() ![]() tenzij het natuurlijk een Nederlander, Fransman etc. is
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die schutter die de Marokanen doodde vanuit racistische motieven, was ontoerekeningsvatbaar, zegt u. Maar omgekeerd verklaart u zulke dingen nooit op deze manier. Daar is het altijd de hele groep die slecht is. Daar gaat het nooit om het ene individu, die gewoon een zot is, maar wordt er onmiddellijk gegeneraliseerd tot de bevolkingsgroep.
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb het over het krantenartikel dat hier gepost werd. Daarin werd niets vermeld over de identiteit van de dader, nochthans hebben de Blokkers hier het proces al gemaakt. Het kan dus evengoed een Pool, een Marrokaan of een rasechte Vlaams Blokker zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() kwasekikhetnie.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
Blijkbaar heeft de CD&V-er ook al het proces gemaakt. Hetgeen hij aan anderen vewijt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Zulke mensen moeten geliquideerd worden uit de maatschappij. Net als men onkruid verwijderd uit tuinen, moet er grote kuis gehouden worden onder de mensen die denken dat ze onkwetsbaar zijn en andere mensen behandelen als 'üntermenschen'. Het wordt tijd. Tijd dat zulke 'mensen' met de neus op de feiten gedrukt worden, het wordt tijd dat de échte discriminators, onder het mom van te respecteren 'cultuurverschil', met zachte doch dwingende hand tussen de te respecteren lijnen van de democratie gebracht worden. Weg met vrouwenhaters, islamextremisten en andere oertijdaanhangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |||