![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik citeer: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zo gaat het nog wel even verder met beschuldigingen voordat hij de vergelijking maakt met nazi's. Thank you and come again ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kunnen zij nu echt niet volwassen discuteren over geld en regels ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En op het einde een vergelijking inderdaad met de praktijken die voorafgingen aan de nazi gruweldaden.Met uw interpretatie van nederlands zou u ook nog kunnen geweigerd worden voor de speelplein werking van liederkerke. Ben jij dan een neonazi? Laatst gewijzigd door monza : 12 november 2008 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat we monsieur Serge een ster moeten aanbieden. Trouwens wat vinden de Joodse medemensen hiervan? Zeiken over een forelleke doen ze, maar wat over deze vergelijking? Kan dat zomaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Of we maken eens een lijstje op voor de heer Serge over hoe Vlamingen behandeld zijn in 178 jaar Belgique. Eens kijken wie hier als nazi uit de bus komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Hij insinueert dat hetgeen de Vlamingen vandaag de Walen "aandoen" wel eens de prelude zou kunnen zijn naar wat de nazi's uiteindelijk met de joden uitvoerden : na de ordinaire haat van alle dagen, de beschimpingen en vernederingen, de georganiseerde fysieke vernietiging. En met zulke bedenksels loopt hij dan bleitten bij de Franse President, die notabene zelf joods bloed heeft. Dit is de meest laag bij de grondse aanval waarvan ik tot nu toe gehoord heb. Die "Serge" is een echt schadelijk gedrocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 12 november 2008 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we zo machtig en totalitair zijn: wanneer komt eindelijk mijn Waals slaafje aan dat ik maanden geleden besteld heb?
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar ben ik mee akkoord dat serge een kieke is ![]() Maar ben niet akkoord met wat hier in de topic staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() wie zei dat ook weer (in het frans natuurlijk ) : als de Vlamingen honger hebben, dat ze Frans leren en voor ons komen werken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus daar geef je het toe maar als ik steld at hij ons met nazi's vergelijkt dan heb ik absoluut ongelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar geef ik dat niet toe, en hiermee staaft u weeral hetgeen ik voordien zei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het beste wat die mensen verdienen is dat je ze uitlacht.
Feit alleen dat Piet ter verdediging snelt zegt toch genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Post je dat nu omdat hetgeen hier dagelijks over migranten gezegd en gepost wordt jou ook sterk doet denken aan de stemmingmakerij die in Duitsland in de jaren '30 heerste of poog je gewoon weer om als goede ouwe calimeroflamingant de slachtofferrol op te eisen?
![]() Het idee dat jullie iedere vorm van kritiek op Vlaams-nationalisten durven te vergelijken met de jodenvervolging bewijst echt hoe compleet geschift die flamingantenbeweging geworden is. Er valt eigenlijk nog nauwelijks met jullie te praten. |
![]() |
![]() |