![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig bestaat er nog het internet. Een van de weinige goede zaken van de moderne tijd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() voetbal!
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Precies de reden wat de TV zo onzinnig maakt / aan het maken is.
![]() |
#26 |
|
![]() Ik kijk weinig tv, maar komende week kijk ik misschien naar...
zaterdag: - zondag: wakker op zondag (ATV), buitenhof (ndl), panorama (canvas), stephen fry in america (bbc) maandag: terzake (canvas), russia, a journey with jonathan dimbley (canvas), phara (canvas), tegenlicht (ndl) dinsdag: terzake (canvas), international terrorism since 1945 (canvas) woensdag: terzake (canvas), de jeugd van tegenwoordig (vt4) donderdag: terzake (canvas) vrijdag: terzake (canvas), de keien van de wetstraat (canvas) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Dat ding heeft ook een uit-knop! Die heb ik al een hele tijd geleden gevonden.
Ik ben het beu om als een totale idioot te worden beschouwd door alle TV-zenders. Het laatste wat ik gezien heb is 'In Europa', naar het gelijknamige boek van Geert Mak. Het laatste 'amusementsprogramma' was 'In de Gloria'. En dat is ondertussen al een aantal jaren geleden. TV is een medium voor wie te dom, te moe of te lui is om een goed boek te lezen. ... Wel een gemiste kans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man bijt Hond , Het Eén-Journaal, Terzake, Terug naar Siberië, De Bende van Wim (zelfs als herhaling blijft het zeer genietbare televisie), af en toe een "laatste show".
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik in de kathedraal was, waren ze hiermee aan het zwieren:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() VRT-journaal,RTBF-journaal (in de weekend ook VTM-journaal) en de journaals van de landen-waar-juist-iets-gebeurt.
Athletisme zelden. Zelden eens een goede speelfilm. Laatst gewijzigd door filosoof : 15 november 2008 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Programma's als Boer zoekt Vrouw en Familie kunnen hier blijkbaar op weinig sympathie rekenen. Houden zo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goei programmas verschijnen vroeg of laat wel op dvd.
Onlangs bvb Terug naar Oosterdonk gekocht. En Jericho, over mensen in een amerikaans dorpke in de mid-west die moeten overleven na een nucleaire aanslag. En het beste science fiction werk van de afgelopen dertig jaar, Battlestar Galactica. En de beste comedy van de afgelopen twintig jaar: the office ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() een beetje NOVA of Een Vandaag
en tijdelijk zeker niet onbelangrijk natuurlijk ; het Sinterklaasjournaal ![]() verder probeer ik zoveel mogelijk de politiek-correct linkse drab te ontwijken die we dagelijks over ons uitgestort krijgen. ![]()
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanaf morgenavond op VPRO Ned 3 heruitzending van "The Young Ones"
Lang leve Cliff Richard !
![]() |
#38 |
|
![]() In Nederland zijn de muziekprogramma's ook pakken beter dan in Vlaanderen.
Ik keek elke week naar sterren.nl, daar kan je tenminste nog Nederlandstalige schlagermuziek horen. Veel beter dan al dat gedoe met Peter Van de Veire op Een. www.sterren.nl Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 november 2008 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |