![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() nu dacht ik dat hij eerste burger was ( of nog is ! ) , verder is hij liberaal , en vertrouw ik hem evenals andere liberalen voor geen bal !!!!!
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat vertel jij hier allemaal? ![]() Maar je hebt gelijk tis niet tweede maar eerste my mistake ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Vertrouwen?
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() hoe kan je nu als arbeider een partij vertrouwen die opkomt voor het groot kapitaal .......... trouwens zijn ze bij vld er al uit of ze nu pro belgisch ( Herman De Croo ) zijn of ze vlaams gezind ( Vincent Van Quickenborne ) zijn ?
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maar uiteraard zijde de VLAAMSLD'ers vlaamsgezind dat spreekt wel voor zich. Maar ook belgisch gezind is trouwens helemaal geen tegenspraak. Groot kapitaal? Wat een onzin zeg... Stem maar een beetje de decker of zo ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Wat zijn zijn argumenten tegen het confederalisme?
PS: Iedereen die een zin begint met "De Franstaligen moeten inzien..." geeft wat mij betreft onmiddellijk alle politieke geloofwaardigheid op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
groot kapitaal ........... de open vld is afkomstig van de PVV , wat eigenlijk een afkooksel is van een bazenpartij ( herinner je de steenbakkerijen in de ruppelstreek , de weverijën in aalst ) ik voor lijst de decker stemmen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Eens te meer is het schrijnend dat dit flutpamfletje (waar zelfs een Aernoudt beschaamd over zou zijn) van een Pfaff-achtige hoflakei in prime time door de VRT wordt gepromoot terwijl er aan de andere kant de talloze boeken pro Vlaamse onafhankelijkheid door Belgische uitgeverijen worden geweigerd, niet op de boekenbeurs mogen komen en slechts na juridische dwangmiddelen door de Boekhandel worden verdeeld.
Heeft deze hoflakei het recht om zoiets te promoten...zeer zeker wel... De démarches van zijn geloofsgenoten tav andersdenkenden echter is zuiver fascistisch... Besluit: het is zielig om hem "en public" suggestieve vragen te zien stellen aan mensen die daarop niet "en public" mogen antwoorden...
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 november 2008 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar u kan me waarschijnlijk helpen, met een linkje of een verwijzing naar een degelijke studie, waar men het ook over kosten en realistische baten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Wel wel wel...een roodfascist die mij stalkt. En dan nog met steeds dezelfde afwezigheid van enige argumentatie. Je moet wel opletten hé Sys, in het dagelijkse leven kan je andersdenkenden broodroven, in uw regimepers demoniseren, incrimineren of belachelijk maken, je kan ze een politiek proces aandoen of zelfs hun ganse familie afdreigen...maar hier, op dit forum, mag ik tot nader order op uw gestalk antwoorden hé... ![]() On topic: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28 De commentaar die ik geef is nogal duidelijk: Die hofnar krijgt ampele mediaondersteuning met zijn PAMFLET (sic) terwijl vele andersdenkenden worden uitgesloten van het debat. Bijgevolg is de (academische) vragen die hij stelt niet tegensprekelijk en misbruikt het regime eens te meer zijn monopolie op plat fascistische wijze.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Om deze reden zal ik mij het boekje van Herman Decroo aanschaffen en eerst eens doornemen. Dus voor het ogenblik geen verder commentaar ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Inderdaad... Laat ons eens eerlijk zijn! Waarom zouden separatisten en andere vlaams belangers nu eens zaken gaan OPLOSSEN. En echt ALLE feiten geven als de helft van de feiten en om de haverklap kritiek leveren ook lukt? Komaan zeg wees eens intellectueel eerlijk en geef toe; "jij zou het ook doen!!".
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, dat begrijp ik wel. Stel dat dat nog meer mensen zou overtuigen van een scheiding, dan moeten ze dat vooral doen. Maar als er ook maar een minieme kans is dat minder mensen daardoor voorstander van afscheiding zouden zijn, dan zou ik het in hun plaats laten. Ze moeten toch de tegenstander niet helpen?
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet u wat : verzamelt u eens zelf de gegevens waar u de hand kunt op leggen, zet u rustig aan tafel, neem een rekenmachientje, en tracht uw brein op "objectief" te zetten. Laat u niet uit uw lood slaan door wat figuren die persoonlijk belang hebben bij het huidig systeem u trachten wijs te maken. U zult snel merken dat u niet eens het rekenmachientje nodig hebt : de balans is overweldigend duidelijk. En vermits u ze zelf gemaakt hebt, zult u ze misschien geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |