Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2008, 15:02   #21
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
hey wb... Nope hij had geen koning kunnen zijn (wegens niet van de familie en zo je weet wel...) maar tweede burger van dit land dat heeft hij wel gedaan
nu dacht ik dat hij eerste burger was ( of nog is ! ) , verder is hij liberaal , en vertrouw ik hem evenals andere liberalen voor geen bal !!!!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 15:04   #22
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Flupje en zijn mamma zullen content zijn dat zij volgens u De Croo in rangorde moeten laten voorgaan.

Met dergelijke belgicistische vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

Wat vertel jij hier allemaal?

Maar je hebt gelijk tis niet tweede maar eerste my mistake
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 15:05   #23
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
nu dacht ik dat hij eerste burger was ( of nog is ! ) , verder is hij liberaal , en vertrouw ik hem evenals andere liberalen voor geen bal !!!!!
jah khebt net gemerkt dat ik een foutje zei ...

Vertrouwen?
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 17 november 2008, 15:13   #24
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jah khebt net gemerkt dat ik een foutje zei ...

Vertrouwen?
hoe kan je nu als arbeider een partij vertrouwen die opkomt voor het groot kapitaal .......... trouwens zijn ze bij vld er al uit of ze nu pro belgisch ( Herman De Croo ) zijn of ze vlaams gezind ( Vincent Van Quickenborne ) zijn ?
Oud 17 november 2008, 15:18   #25
largo_w

Standaard

Citaat:
hoe kan je nu als arbeider een partij vertrouwen die opkomt voor het groot kapitaal .......... trouwens zijn ze bij vld er al uit of ze nu pro belgisch ( Herman De Croo ) zijn of ze vlaams gezind ( Vincent Van Quickenborne ) zijn ?
Quicky flamingant?

Maar uiteraard zijde de VLAAMSLD'ers vlaamsgezind dat spreekt wel voor zich. Maar ook belgisch gezind is trouwens helemaal geen tegenspraak.

Groot kapitaal? Wat een onzin zeg... Stem maar een beetje de decker of zo
Citaat:
Oud 17 november 2008, 15:30   #26
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Wat zijn zijn argumenten tegen het confederalisme?

PS: Iedereen die een zin begint met "De Franstaligen moeten inzien..." geeft wat mij betreft onmiddellijk alle politieke geloofwaardigheid op.
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 15:32   #27
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quicky flamingant?

Maar uiteraard zijde de VLAAMSLD'ers vlaamsgezind dat spreekt wel voor zich. Maar ook belgisch gezind is trouwens helemaal geen tegenspraak.

Groot kapitaal? Wat een onzin zeg... Stem maar een beetje de decker of zo
volgens mijn weten zat den Quicky voor de vld bij VU & ID21 ............ wat wel degelijk Vlaamsgezinde partijën waren ...........

groot kapitaal ........... de open vld is afkomstig van de PVV , wat eigenlijk een afkooksel is van een bazenpartij ( herinner je de steenbakkerijen in de ruppelstreek , de weverijën in aalst )

ik voor lijst de decker stemmen , nog niet bekanst
Oud 17 november 2008, 15:34   #28
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Eens te meer is het schrijnend dat dit flutpamfletje (waar zelfs een Aernoudt beschaamd over zou zijn) van een Pfaff-achtige hoflakei in prime time door de VRT wordt gepromoot terwijl er aan de andere kant de talloze boeken pro Vlaamse onafhankelijkheid door Belgische uitgeverijen worden geweigerd, niet op de boekenbeurs mogen komen en slechts na juridische dwangmiddelen door de Boekhandel worden verdeeld.

Heeft deze hoflakei het recht om zoiets te promoten...zeer zeker wel...
De démarches van zijn geloofsgenoten tav andersdenkenden echter is zuiver fascistisch...

Besluit: het is zielig om hem "en public" suggestieve vragen te zien stellen aan mensen die daarop niet "en public" mogen antwoorden...
Oud 17 november 2008, 15:38   #29
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Eens te meer is het schrijnend dat dit flutpamfletje (waar zelfs een Aernoudt beschaamd over zou zijn) van een Pfaff-achtige hoflakei in prime time door de VRT wordt gepromoot terwijl er aan de andere kant de talloze boeken pro Vlaamse onafhankelijkheid door Belgische uitgeverijen worden geweigerd, niet op de boekenbeurs mogen komen en slechts na juridische dwangmiddelen door de Boekhandel worden verdeeld.

Heeft deze hoflakei het recht om zoiets te promoten...zeer zeker wel...
De démarches van zijn geloofsgenoten tav andersdenkenden echter is zuiver fascistisch...

Besluit: het is zielig om hem "en public" suggestieve vragen te zien stellen aan mensen die daarop niet "en public" mogen antwoorden...
Hebt u het al gelezen? Zo niet, lees het eerst. En geef dan commentaar. In plaats van nu reeds flutcommentaar te geven dat nergens op steunt.

Laatst gewijzigd door system : 17 november 2008 om 15:39.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 16:06   #30
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
De "vragen" die De Croo in zijn pamfletje stelt, zijn zelfs op dit forum al vele keren afdoend beantwoord. Enkel De Croo en zijn kliek hebben er geen antwoord op gevonden. Jammer voor hen, maar dat zal ons daarom geen zorg wezen.
Ik heb hier al een par malen gevraagd (vooral aan separatisten) of ze over een grondige kosten/baten analyse beschikken van een onafhankelijk vlaanderen. Buiten wat over de baten van de miljardenstroom die zij denken te kunnen laten ophouden lees ik niet veel.
Maar u kan me waarschijnlijk helpen, met een linkje of een verwijzing naar een degelijke studie, waar men het ook over kosten en realistische baten heeft.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 16:13   #31
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Hebt u het al gelezen? Zo niet, lees het eerst. En geef dan commentaar. In plaats van nu reeds flutcommentaar te geven dat nergens op steunt.

Wel wel wel...een roodfascist die mij stalkt.

En dan nog met steeds dezelfde afwezigheid van enige argumentatie.

Je moet wel opletten hé Sys, in het dagelijkse leven kan je andersdenkenden broodroven, in uw regimepers demoniseren, incrimineren of belachelijk maken, je kan ze een politiek proces aandoen of zelfs hun ganse familie afdreigen...maar hier, op dit forum, mag ik tot nader order op uw gestalk antwoorden hé...

On topic:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28

De commentaar die ik geef is nogal duidelijk: Die hofnar krijgt ampele mediaondersteuning met zijn PAMFLET (sic) terwijl vele andersdenkenden worden uitgesloten van het debat.

Bijgevolg is de (academische) vragen die hij stelt niet tegensprekelijk en misbruikt het regime eens te meer zijn monopolie op plat fascistische wijze.
Oud 17 november 2008, 16:17   #32
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ik heb hier al een par malen gevraagd (vooral aan separatisten) of ze over een grondige kosten/baten analyse beschikken van een onafhankelijk vlaanderen. Buiten wat over de baten van de miljardenstroom die zij denken te kunnen laten ophouden lees ik niet veel.
Hebben de voorstanders van een Belgische scheiding daar baat bij? Indien niet, waarom zouden ze u in godsnaam van dienst zijn?
Oud 17 november 2008, 16:38   #33

Standaard

Citaat:
Maar u kan me waarschijnlijk helpen, met een linkje of een verwijzing naar een degelijke studie, waar men het ook over kosten en realistische baten heeft.
Eerlijk gezegd denk ik dat een dergelijke studie niet bestaat... separatisten zwijgen hierover in alle talen. Waarom ?? Is dergelijke materie misschien te "gênant" zoals Herman het uitdrukt ????

Om deze reden zal ik mij het boekje van Herman Decroo aanschaffen en eerst eens doornemen. Dus voor het ogenblik geen verder commentaar ...
alter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 16:42   #34
largo_w

Standaard

Citaat:
mja fieseler, lees er misschien eens je enorm eenzijdige posts op na. Met de massas afgezaagde altijd wederkerende zelfde rethoriek. Nen mens zou voor minder stoppen met u argumenten toe te dichten; ale ik bedoel... sinds wanneer vraagt nul-argumentatie om argumentatie in de repliek?
Citaat:
Oud 17 november 2008, 16:43   #35
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Hebben de voorstanders van een Belgische scheiding daar baat bij? Indien niet, waarom zouden ze u in godsnaam van dienst zijn?
Als bewijs dat hun idee weldoordacht is, en dat we na splitsing inderdaad beter af zijn, economisch en financiëel.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 16:44   #36
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Inderdaad... Laat ons eens eerlijk zijn! Waarom zouden separatisten en andere vlaams belangers nu eens zaken gaan OPLOSSEN. En echt ALLE feiten geven als de helft van de feiten en om de haverklap kritiek leveren ook lukt? Komaan zeg wees eens intellectueel eerlijk en geef toe; "jij zou het ook doen!!".
Citaat:
Oud 17 november 2008, 16:46   #37
largo_w

Standaard

Citaat:
Wel wel wel...een roodfascist die mij stalkt.

Je moet wel opletten hé Sys, in het dagelijkse leven kan je andersdenkenden broodroven, in uw regimepers demoniseren, incrimineren of belachelijk maken, je kan ze een politiek proces aandoen of zelfs hun ganse familie afdreigen...maar hier, op dit forum, mag ik tot nader order op uw gestalk antwoorden hé...

On topic:

http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=28

De commentaar die ik geef is nogal duidelijk: Die hofnar krijgt ampele mediaondersteuning met zijn PAMFLET (sic) terwijl vele andersdenkenden worden uitgesloten van het debat.

Bijgevolg is de (academische) vragen die hij stelt niet tegensprekelijk en misbruikt het regime eens te meer zijn monopolie op plat fascistische wijze.
GEEUW
Citaat:
Oud 17 november 2008, 16:48   #38
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als bewijs dat hun idee weldoordacht is, en dat we na splitsing inderdaad beter af zijn, economisch en financiëel.
Ja ja, dat begrijp ik wel. Stel dat dat nog meer mensen zou overtuigen van een scheiding, dan moeten ze dat vooral doen. Maar als er ook maar een minieme kans is dat minder mensen daardoor voorstander van afscheiding zouden zijn, dan zou ik het in hun plaats laten. Ze moeten toch de tegenstander niet helpen?
Oud 17 november 2008, 16:48   #39
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
U bent inmiddels zò gewend aan de verwrongen rekeningetjes en begrotingen van een Verhofstadt, Leterme, en consoorten, dat u de voor de hand liggende realiteit niet meer ziet of gelooft.

Weet u wat : verzamelt u eens zelf de gegevens waar u de hand kunt op leggen, zet u rustig aan tafel, neem een rekenmachientje, en tracht uw brein op "objectief" te zetten. Laat u niet uit uw lood slaan door wat figuren die persoonlijk belang hebben bij het huidig systeem u trachten wijs te maken.

U zult snel merken dat u niet eens het rekenmachientje nodig hebt : de balans is overweldigend duidelijk.

En vermits u ze zelf gemaakt hebt, zult u ze misschien geloven.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2008, 16:49   #40
largo_w

Standaard

Citaat:
volgens mijn weten zat den Quicky voor de vld bij VU & ID21 ............ wat wel degelijk Vlaamsgezinde partijën waren ...........
volgens mij zit Quicky in de VLD en is dus helemaal geen flamingant .
Citaat:
groot kapitaal ........... de open vld is afkomstig van de PVV , wat eigenlijk een afkooksel is van een bazenpartij ( herinner je de steenbakkerijen in de ruppelstreek , de weverijën in aalst )
Onzin... De goedkope rethoriek van "je bent liberaal dus voor het grootkapitaal"... Een stem die meermaals werd ontkracht en die in de realiteit zelf helemaal geen grip heeft.
Citaat:
ik voor lijst de decker stemmen , nog niet bekanst
kon zijn hé je lijkt mij wel een doordrongen liberaal
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be