![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan ik daar ook mijn genoegen en steun laten blijken? Of is het alleen maar voor bange wezels die collaboreren met de fundi's? Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 25 november 2008 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() misschien kunnen we ook van niets gebaren...
en zo plaatsen meiden zoals de rooseveltplaats in antwerpen ofzo... neen dus, wij hebben een signaal gestuurd, en dat dit terugkomt was wel te verwachten... dus volgens onze soskes hier moeten we beter onder een steen kruipen en wachten tot het allemaal beter gaat? of enkel ingrijpen als het specifiek tegen uzelf gericht is?
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() THANK YOU, horn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien moet je dringend gaan klikken?
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat ik u niet eens helemaal ongelijk geef, i.e. ik zie niet in wat wij erbij te winnen hebben om daar mensen van ons op te offeren. Ik zie echter wel in wat normale Afghanen daarbij te winnen hebben. Het hypocriete in uw verhaal vind ik dus niet dat u tegen troepen in Afghanistan bent, maar wel dat u het doet voorkomen alsof dat op een of andere manier moreel een betere keuze zou zijn dan wel troepen sturen, wat volgens mij niet waar is, want uw keuze jaagt generaties afghanen linea recta weer een middeleeuws systeem in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() Doe niet zo paniekerig, ik zou me niets aantrekken van die dreiging als ik u was en gewoon verdergaan met m'n leven. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 24 november 2008 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() hahahahahahaha , ons landje krijgt terreurdreiging .
Met da deuntje erbij , grappenmakers , nie meer of nie minder . Misschien komt er een hit van ?? youtube in de gaten houden . die 3 gasten gaan leute hebben als ze het zien op het nieuws . |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik steun de fundamentalisten niet. Die werden gesteund door de VS. Maar dat zijn de meeste mensen al vergeten. De VS gedragen zich in Afghanistan als een pyromaan die zich verkleedt als brandweerman. Ze hadden beter de linkse regering van Afghanistan gesteund tegen de moslimgekken in plaats van omgekeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
vent toch , wa kan hun die mails nu schelen , ze beantwoorden ze nie zelf en ze weten nie da ze gestuurd zijn ...laat gewoon heel diene zever voorbijgaan .
![]() http://www.pixelpress.org/chernobyl/ http://www.angelfire.com/extreme4/ki...er1_dutch.html Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 25 november 2008 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Intelligence plus Character, That is the goal of true education (Martin Luther King) __________________________ Facebookpagina over Defensie Youtube kanaal Defensie Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 25 november 2008 om 00:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Hier is de boodschap te bekijken:
VRT krijgt terreurbedreiging Het zoveelste "fait divers'je" van het zoveelste groepje dolgedraaide moslimfanatici. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel iets anders dan die 3 arabischtalige smurfen van de video die stoer doen omdat ze in staat zijn mensen via bomaanslagen te doden....stoer zeg ![]() Er is in Afghanistan volop kans om "neo-kruisvaarders" te doden en een "heerlijk" martelaarschap aan te gaan ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 november 2008 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() "De eer van één moslim is ons meer waard dan heel dit land"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Nuke 'm all.
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Zou dat geen stunt zijn van spa-viesrood?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Maar u CREËERT terroristen ! Ik kies gewoon voor de kant die mij het redelijkste lijkt en dat is niet die van de Belgische agressor.
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 24 november 2008 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Je zit ze dus écht te steunen he.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Bah, het maakt het leven terug wat boeiender eh, elke dag werken in Brussel nabij de Wetstraat klinkt plots anders.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft een of andere terroristische organisatie opererend vanuit België een aanslag gepleegd in een ander land waarmee Afghanistan een defensieverdrag heeft? Laatst gewijzigd door Depth of Field : 24 november 2008 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |