![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
WEL, erover zwijgen is misdadig en de ernst ervan ontkennen! Gewoon het feit dat er met géén woord over de dader gerept wordt, doet sterk vermoeden dat het hier (weeral) een onaangepaste betreft. WIE LIGT AAN DE BASIS VAN DEZE ONVOLLEDIGE VERSLAGGEVING EN DUS AAN EEN MAJESTEUZE OPMARS VAN RACISME, DENK JE? Paars is zichzelf aan het verzuipen in een poel van leugens, bedrog en doofpotten. Rood valkje, ge begint meer en meer op een blinde vink te lijken, maar dan zonder koordje errond ![]()
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ter info: in Brussel gemiddeld één groepsverkrachting per week... door zwarten.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kan geregeld worden als dat écht je droom is ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() toch fascinerend om te zien hoe één Blokker in de tweede post al de naam "Mohammed" vernoemt en dat op de volgende bladzijde de Blokkers er al zeker van zijn dat het een allochtoon is en men al bezig is over "het ontkennen van migranteproblemen".
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wordt in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest per week gemiddeld EEN KLACHT genoteerd door het parket. Wijs jij me nu maar eens cijfers van het parket die bevestigen dat die KLACHTEN enkel betrekking hebben op "zwarten"... Ik ben eens benieuwd!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo beginnen broodjes-aap" vh Zwartblok.. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Treinreiziger duwt NMBS-veiligheidsman onder trein In het Brusselse Centraal Station is zondagavond een 29-jarig lid van de bewakingsdienst van de NMBS om het leven gekomen, nadat een agressieve reiziger hem onder een trein had geduwd. De dader is opgepakt op verdenking van moord. Hij wordt vanmiddag voorgeleid voor onderzoeksrechter Van Aelst. De veiligheidsdienst van de spoorwegen in Brussel Centraal, B-security, kreeg zondagavond omstreeks half elf een oproep om een agressieve reiziger tot bedaren te brengen. Een 49-jarige man uit Wezembeek-Oppem die Petrus heet, bedreigde personeelsleden die op het perron van de trein Antwerpen-Amsterdam aan het werk waren en schold hen uit. Twee leden van B-security probeerden de man te kalmeren en zetten hem op een bank op het perron. Toen de trein Antwerpen-Amsterdam vertrok, sprong Petrus echter recht en duwde hij één van de veiligheidsmensen op de sporen. Dat blijkt uit de verklaringen van verschillende getuigen die alles zagen gebeuren. Het slachtoffer, Kurt uit Erembodegem, kwam tussen het perron en de trein terecht. De trein sleurde de jongeman 35 meter mee. Hij overleed ter plaatse. Volgens Petrus kreeg de veiligheidsagent slechts een klein duwtje, maar struikelde hij en belandde hij zo op de sporen. Het parket van Brussel ging ter plaatse en startte meteen een onderzoek. Het perron waar de feiten plaatsvonden, werd afgebakend. De rest van het station bleef gewoon open. Het parket liet een bloedstaal van de verdachte nemen om te onderzoeken of hij onder invloed was. (DVA/PLS/LRT, belga)
![]() |
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Oeioeioei.... ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zeg, d�*t maakt geen indruk meer zenne. Den tijd dat men mij beledigde door me 'rascist' te noemen is al een tijdje voorbij... Hoewel ik er geen ben. maar ik heb wel ogen in het hoofd en zie dus ook wat er gaande is. Zo erg zelfs dat 'k het niet meer voor mezelf kan houden. Als men mij op basis van mijn vaststellingen een rascist wenst te noemen, goed.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |