![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja....dat staat je natuurlijk vrij....ik leg je niets in de mond; maar kun je ook antwoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() dan ware het een mooie verdraagzame wereld!!!andere culturen zal ik wel beleven wanneer ik er behoefte aan heb en in het land van oorsprong zonder dat het mij opgedrongen moet worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laat ik mezelf als voorbeeld nemen. Ik ben christelijk opgevoed, met de geëigende school en wekelijkse kerkgang zelfs. Dat heeft me niet weerhouden om een ongelovige hond te worden. Hiermee wil ik zeggen dat ik denk dat het geen fluit helpt welke indoctrinatie je kleine kinderen meegeeft. Op een bepaald moment gaat een ieder nadenken over het leven en de maatschappij en komt iemand tot een keuze. Misschien wel tot de keuze om racist te worden. Soit. Dat is natuurlijk niet wenselijk, want dan wordt de wereld wel heel erg naar en onverdraagzaam en hard. Maar hoewel dat niet wenselijk is, moeten we in ieder geval wel andere manieren vinden om het aantal racisten te beperken dan door zinloze indoctrinatie van kinderzieljes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beste oplossing is natuurlijk de meest evidente: er is een "Leitkultur" en de minderheidsculturen passen zich daar zo goed en zo kwaad als het kan aan aan. Zo blijft iedereen in contact met iedereen, zonder zich te moeten verstoppen achter een grijs masker. Wie dat niet kan (bv. moslims die geen naaktstranden tolereren), kan ten allen tijde terecht in landen waar naaktstranden niet getolereerd worden.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 december 2008 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Probeer iets anders, die uitspraak staat uit de mode ! ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
ha ha...
![]() |