![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, ik ga vanaf nu dat aan jonge tienermeisjes zeggen. Eens kijken hoe lang het duurt...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Bij kinderen die vroeg hun schaamhaar afscheren k�*n een dokter vermoedens hebben van "pinnokkiosyndroom" (weigering van aanvaarding van hun puberteit en volwassen worden) Kan aanleiding geven tot anorexia.
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2008 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik "de enige" die dit overdreven vind?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() En voor het vroegtijdig opsporen van dat Pinokio-syndroom moet iedere puber maar met regelmaat van een klok zijn schaamhaar laten nakijken?
Het gaat volgens de minister wel degelijk om "controlepunten", geen vragenlijsten dus, die dan in een elektronisch dossier moeten terechtkomen. RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand hier ooit op medische controle geweest? Daar keken artsen ook in je slipje hoor, dus waar die heisa over gaat....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Dit is te gek voor woorden en politiek niet te verantwoorden. Met dit gezegd zijnde denk ik dat men in de wetstraat dit wel zal goedkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tekenen van een totalitaire staat in wording.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Een bomma op de radio
Toen ik 16 was moest ik mij vaak helemaal uitkleden Toen ik 30 was moest enkel mijn BH uit Nu ben ik 70 en men kijkt vaak alleen nog maar in mijn mond RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
30*7uur*5dagen*48weken=50400 schaamstreekjes/jaar minimum. Neem maar aan dat na 2 jaar die man nog liever een paard of giraf ziet... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2008 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter info: anorexia is dodelijk in geschat 10% van de gevallen, dus niet iets om terzijde te schuiven: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2008 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"controlepunten" voor medisch dossier: lijkt me logisch. Dat het dossier gedigitalizeerd is lijkt me even logisch. Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw een staaltje GristenUnie-christenfascisme. Controle op gezin en zeden wordt weer heringesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps: of een links nu in het Nederlands, Frans, Engels, Spaans, Duits of Baskisch is, maakt mij niks uit ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo dit keer heb je gelijk; ik zie ook het probleem niet aangezien dit al jaren tot de standaard controles hoort bij medische controle via onderwijs... is het zo erg dat een arts controleert of de lichamelijke ontwikkeling normaal verloopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behoort dat tot de standaardcontroles? Nog nooit geweten. Sinds wanneer?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 27 november 2008 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Artsen dienen dat ook te doen. Het probleem echter is dat al deze gegevens in centrale databanken worden opgeslagen en waar heel veel lage ambtenaren van allerlei instanties toegang tot zullen hebben, en dat vind ik een zeer gevaarlijke ontwikkeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() @filosoof
ok, er zijn argumenten maar ik lees in je argumenten nog niet wat het verschil maakt of de schaamhaar krult of niet RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Kan je mij ook vertellen wat nu "normaal" is?
RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |