![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het is net dat wat ik wilde zeggen: -indien de mails echt waren, en ze hebben het uitgelekt, dan zijn ze te ver gegaan: de zaken hebben geen maatschappelijke relevantie en dienen duidelijk om personen en hetgeen waarvoor ze staan, te beschimpen. -indien de mails vals waren, en en ze hebben 'het uitgelekt' (in dit geval laten ze het dan zo uitschijnen), dan hebben ze zich te buiten gegaan aan GROVE LEUGENS! En dan gaat het niet meer om het feit dat zij irrelevante zaken aanklampen om mensen te beschimpen, maar gewoon dat zij met grove leugens mensen in diskrediet brengen. En dat is nog zooveeel erger. Dus: het is heel erg dat zij de mails in openbaarheid hebben gebracht, dat is erg. Maar het zou véééél erger zijn indien deze mails vals waren.
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Dus al die mensen in die lijst zijn VB supporters. I think not.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig hen wel van hypocrisie indien zij geen publieke actie ondernomen hebben wanneer de persoonlijke relaties van ander politici onder de loep kwam.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 29 november 2008 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |