![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet ridiculer dan lijstjes van 'meest populaire politicus'.
Probeer volgende zaken maar eens te combineren. - Politici zijn de minst vertrouwde beroepsgroep. Slechts 18% vertrouwt hen. - En de 'populairste politicus is' <TaDaa> I.e. gebruik van de term 'populair' lijkt me behoorlijk misplaatst. Relatief populair zou meer gepast zijn. (ivh tot andere politici dan). En dan gaan we nog aan iets anders fundamenteels voorbij. Met al die enquetes wordt gemanipuleerd en gerommeld dat het geen naam heeft. Als er al niet met de cijfers wordt gespeeld, dan wel met een suggestieve vraagstelling of de timing waarop de resultaten al dan niet worden vrijgegeven. Het is een marketing-event met evenveel waarde als de nieuwe commercial voor Dash. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 december 2008 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan allemaal wel zijn -en is wrslk ook zo - maar dat maakt uw vb. niet minder ridicuul, he
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb een duidelijke mening. Ik heb een onderbouwde mening. Maar als er via een open kanaal naar mijn mening wordt gevraagd kan ik deze uit verantwoordelijkheidsgevoel voor diegenen die van mij afhankelijk zijn onmogelijk uiten.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou het beste zijn wat België kan overkomen.
Eindelijk terug iemand met visie en autoriteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() precies, toen men me bij een telefonische enquete vroeg voor wie ik stemde, weigerde ik dat te zeggen. Wie garandeert me anonimiteit?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() alsof jouw stem een wereld van verschil zal maken )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan kunnen ze beter het konijn van men buurvrouw premier maken: gene mens zal het verschil zien en belachelijke maatregelen zal die nie nemen in tegenstelling tot da stukske Toscane.
![]() |
#29 | |
|
![]() kan uw konijn goed liegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hij is de man van de" oude politiek" In deze tijd van opkomend nationalisme en populisme heeft hij niets meer te bieden. |
|
![]() |
![]() |