![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
op fuiven moet je minimum 16 jaar zijn de security mag naar identiteitskaarten vragen in discotheken moet je trouwens bijna overal je pas laten zien en lid worden van de club eer je binnenmag hoor ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Op fuiven is het idd niet zo streng gecontroleerd, maar bij twijfel mag het paspoort altijd gevraagd worden, net als er mag gecontroleerd worden op wapens. (en niet op drugs)
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN is ook niet echt nodig.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 30 november 2008 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit blijkt tegenwoordig voor alles de oplossing, laten we het allemaal verbieden dan kunnen we binnenkort zelfs niet meer met ons duimen draaien zonder een regel te breken. En binnen 10 jaar vragen we ons allemaal af hoe het toch zo ver is kunnen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat men gewoon de huidige wetgeving toepast en strenger controleert.
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Uit statistieken kan je afleiden dat 35% van de dode of zwaargewonde bestuurders tussen de 18 en 24 jaar is, wat enorm veel is als je weet dat die groep slechts 10% vertegenwoordigd van de totale populatie aan automobilisten. Schrik dan niet dat dit cijfer tijdens de weekendnachten stijgt tot 50%. Het grootste deel van de slachtoffers is dan op weg naar huis, na een nachtje (of misschien het hele weekend) fuiven. 16 jaar vind ik acceptabel om een dancing te betreden. 18 is natuurlijk beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Je economisch argument klopt niet. In de jaren 70-80 waarin ik opgroeide, gingen de deuren van de meeste dancings open om 18u tot maximaal 2-3u. Enkele iets langer. De bazen verdienden goed hun boterham en de jongeren waren uitgeslapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Welkom in het nieuwe millenium zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() De gevolgen zijn niet mis: concentratieproblemen, slaapproblemen, verminderd libido, spijsverteringsproblemen, slecht zien, ...
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Niets echt om welkom in te zijn, als er zulke ernstige nadelen aan vast kleven. Het vergt alleen wat politieke moed om de toestand van de jaren '70 terug te roepen. Even veel lol, minder miserie.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom we zouden moeten ons allemaal op de zelfde wijze gedragen via dit soort van verboden. Als ik om vijf uur 's morgens een pint of een koffie wil gaan drinken, en er is een cafeeigenaar die die service bereid is aan te bieden, waarom moet daar dan iemand tussenkomen? En als er overlast is, kan dat worden aangepakt, in plaats van dit soort van 'preventief' straffen en onverantwoordelijk achten van de bevolking, een totalitair regime waardig. Zelfs onder de naam 'democratie' is een totalitaire staat een mogelijkheid. De evolutie is onmiskenbaar.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 december 2008 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja alle jongeren beneden de achtien een soort GPS-tracking band rond hun enkels, die een muziekinstallatie stoorsignaal uitzend. Vanaf er eentje op de dansvloer staat na 12u wordt de muziek gestoord, of begint iedereen geergerd te zoeken naar die pubers en ze buiten te shotten om verder gezellig naar de muziek te kunnen luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Laat ze met de fiets gaan, zoals wij vroeger, bergop en tegen de sneeuw in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Oh, die nostalgie naar de tijd toen de fax nog op stoom werkte... ![]()
![]() |