![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik dat artikel uit De Groen Amsterdammer lees dan voel ik koude rillingen over mijn rug lopen.
Als ik het lees en rondom mij zie in Europa dan vrees ik dat de auteur gelijk heeft. Zullen wij constant in angst moeten leven ? In Spanje anders al wel. Zou ik mijn vakantie kunnen annuleren ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() De Islam voert al lang oorlog tegen het westen. En ze is er al lang op uit terug het "grote islamitische rijk" te veroveren.
En als er hier dan toch over "de bom" gesproken wordt. Al wie denkt dat de islamitische terreurorganisaties "de bom" nog niet hebben is verkeerd. De eerste die "de bom" zal gebruiken zal de islam zijn. In de naam van Allah en de Islam. De tijd dat moslims met lijken door de straten sleuren zullen we in Europa ook nog kennen. De Islam is aan het radicaliseren. En het gaat hier niet om een kleine groep, maar om de IslamWERELD. Ontkennen doet het westen al te lang, en inderdaad, Europa twijfelt. Want Europa begint in te zien dat hun "multicultureel" beleid aan het falen is omdat de islamieten helemaal niet geintegreerd willen worden, maar wél de islam willen opleggen. Bedenk dat alle niet-islamieten voor de moslims ketters zijn en hun leven geen cent waard is, mogen vermoord en bestolen worden. Voor islamieten is dat helemaal geen misdaad. Met zulke mensen kan je niet praten. Ontkennen heeft geen zin meer. De islam rechtvaardigt geweld en oorlog tegen niet-moslims. De enige vraag is: is Europa werkelijk naar de kl#ten of kunnen we er nog iets aan doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Britse en Amerikaanse inlichtingendiensten hebben een chemische aanslag in Groot-Brittannië verijdeld. Dat meldde de BBC gisteren.
Terroristen zouden een chemische wolk met osmiumtetroxide hebben willen ontsnappen. Het is onduidelijk of er een verband is met de arrestatie vorige week van negen vermeende terroristen. "always look at the bright side of life..."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() België wordt islamrepubliek
"Islam betekent vrede", roepen naïeve apostelen van de multiculturele samenleving nog altijd. Tegen beter weten in. Na de bloedbaden van 11 september in New York en 11 maart in Madrid. Op 13 december 2003 werd in Turkije Muhammed Bastin aangehouden in verband met de bomaanslagen in Instanbul. Daarbij vielen op 15 en 20 november 66 doden en 750 gewonden. Muhammed Bastin is de zoon van Jean-François Bastin, een tot de islam bekeerde Belg die zich tegenwoordig 'Abdullah Abu Abdulaziz' noemt en die aan het hoofd staat van de moslimpartij PCP. Bij de verkiezingen behaalde Bastin in onze hoofdstad meer dan 10.000 stemmen. En dat heeft de man aan het dromen gebracht. De Nederlandse omroep trok naar Brussel en voelde Bastin aan de tand over zijn toekomstplannen. En die laten aan duidelijkheid niets te wensen over. Zo moeten er eigen banken komen en een apart islamitisch onderwijsnet. In afwachting van het ultieme doel: de vestiging van een islamitische staat in België. Op termijn, - korte termijn - aldus een zegezekere Bastin, zal iedereen in België moslim worden. Door de wervende kracht van de islam ... en - als dat nodig is - het nodige duwtje in de rug. "We zullen de mensen laten kennismaken met de islam. En dan mogen ze zelf kiezen. Ofwel vinden ze het goed - en worden ze moslim - ofwel vinden ze het niet goed en dan mogen ze vertrekken." Jawel, u leest het goed. Geef toe: verdraagzame jongens, toch? Bastin laat er ook geen twijfel over bestaan welk lot de vrouwen beschoren is in zijn islamitische heilstaat. "Alle vrouwen zullen een hoofddoek moeten dragen. Uiteraard." Tja, en als ze dat niet leuk vinden, "mogen ze vertrekken" ... Zowat elke veiligheidsdienst in het vrije westen wéét dat vooral 'bekeerde' autochtonen vatbaar zijn voor de lokroep van het moslimfundamentalisme. Bij de ontmanteling van terreurnetwerken, botsen ze steevast op 'bekeerde' westerlingen. Maar in België knijpen we wel een oogje toe. Zodat nog maar eens bewezen werd dat het af en toe verhelderend kan zijn naar de Nederlandse televisie te kijken om te zien wat in ons land maar al te vaak met de mantel der liefde wordt toegedekt.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom Al-Qa'ida in Marokko steeds meer aanhangers weet te mobiliseren, is niet duidelijk. Volgens sommigen komt het door de oorlog in Irak. Westerlingen - en Amerikanen in het bijzonder - zijn volgens veel Marokkanen hypocriet. Ze hebben de mond vol van mensenrechten, maar denken in werkelijkheid alleen aan hun economische belang. Dat de Amerikanen in Irak zijn om terreuraanvallen als die van 11 september te voorkomen, gelooft geen Marokkaan. Net als elders in de regio is de haat tegen westerlingen toegenomen.
Anderen beweren dat de moderniseringspolitiek van koning Mohammed VI de oorzaak is van de radicalisering. Na veel aarzelen besloot het staatshoofd vorig jaar tot een herziening van de mudawana, de familiewetgeving. Deze wet, gebaseerd op de Koran, gaf mannen onder meer de mogelijkheid hun vrouw te verstoten. De nieuwe wet, in januari goedgekeurd door het parlement, maakt daar een eind aan. Vrouwen kunnen nu een scheiding aanvragen. Ook polygamie wordt een stuk moeilijker. De minimumleeftijd waarop een vrouw mag huwen, is verhoogd van 15 naar 18 jaar. Duizenden Marokkanen gingen de straat op nadat de nieuwe regels bekend werden. Streng gelovige moslims geloven dat Allah Marokko zal straffen voor het niet naleven van de islamitische wet. Naleving van de geboden in de Koran is volgens hen nauw verbonden met materiële welvaart. Ook benadrukken veel moslims dat herziening van de familiewet een vorm is van westers cultureel imperialisme. Ze vrezen dat straks ook het homohuwelijk wordt gelegaliseerd.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokkanen onderschat
De Marokkaanse terreurgroep Groupe islamique combattant marocain (GICM) wordt verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen in Madrid van 11 maart en die van vorig jaar in Casablanca, waarbij 33 mensen omkwamen. Maar pas sinds 11 maart (192 doden) zijn verschillende Europese inlichtingendiensten echt interesse gaan tonen voor radicale moslims van Marokkaanse origine: maandag werden in de omgeving van Parijs dertien personen gearresteerd op verdenking van banden met de GICM. Volgens de Franse inlichtingendienst werden de Marokkanen al vier maanden gevolgd. De Marokkaanse terreurdeskundige Mohamed Darif gelooft daar niet in. ,,Natuurlijk zeggen ze dat. Maar waarom kwamen ze dan niet eerder in actie? De waarheid is dat inlichtingendiensten na 11 maart van mening zijn veranderd: vóór Madrid zijn er wel Marokkanen in Europa opgepakt, maar nu pas hebben ze écht prioriteit gekregen.'' Een andere aanwijzing voor de aanvankelijke terughoudendheid is volgens Darif de weigering van Groot-Brittannië om de GICM'er Mohamed Gerbouzi uit te leveren aan Marokko. Gerbouzi werd vanwege zijn rol in Casablanca bij verstek veroordeeld tot 20 jaar gevangenisstraf. Hij zou ook contacten hebben gehad met verschillende daders van het bloedbad in Madrid. www.democrates.net
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 1. Het verwondert me natuurlijk niets dat de pea-brains op dit forum het gezever van één zwakzinnige (die toeten noch blazen te maken had met de aanslagen in Madrid btw) beschouwen als de officiële gedachtengang van alle moslims ter wereld.
2. Het verwondert me dan ook niets dat met geen woord wordt gerept over de massale nationale oproep van imams in Groot-Brittanië gericht tegen de terreur. Ignorance is bliss, nietwaar?
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() rudy heeft het goed gezegd !
blaas uw eigen auto op ![]() ![]() [size=6]als de moslims willen sterven voor allah, mij goed ! maar geen anders gelovigen bijsleuren ! dank u ![/size]
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor U bestaat er geen islam-fundamentalisme, geen islam-geweld en is de Islam een 'godsdienst van vrede' terwijl de realiteit dagelijks het tegendeel bewijst! En ons dan maar van racisme beschuldigen... Typisch voor de moslim- en linkse blinden in ons land! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Ik had van U echt geen andere reactie verwacht. Voor U is islam gelijk aan fundamentalisme, kan een moslim onmogelijk vredevol samenleven met iemand anders, en kunnen we het beste atoombommekes droppen op alle islamgezinde landen. En ons dan maar van linkse multicullers beschuldigen. Typisch voor de rechtse zakken in ons land". Stick your arguments where the sun don't shine. Of grow up.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja Turkje, open uw oogskes eens en zie hoe de werkelijkheid in België en de wereld aantoont dat de wil tot vreedzaam samenleven ver zoek is in de Islam-geinspireerde maatschappij! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En u doet het weer hé : gans de islam is rot en fundamentalistisch, en iedereen die het tegendeel beweert, ontkent het licht in meneer zijn schoon ogen. Nogmaals : tegen zo'n argumenten kan niemand op ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer werden de WTC torens nu weer opgeblazen? Wanneer werd die USS Cole de lucht ingekieperd? Wanneer gebeurde die aanslag in Bali? Wanneer...... och... NU roepen de imams MASSAL NATIONAAL!!! op! Allez 't is goe! we kunnen gerust zijn! (of begonnen ze misschien zelf de hete adem van hun vrome geloofsbroeders in hunne nek te voelen?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind het alleszins zeer eigenaardig dat U zo licht geraakt reageert, wanneer ik U confronteer met het feit dat 95% van het geweld tegenwoordig rechtstreeks of onrechtstreeks met de Islam is geliëerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Al de grote genocides uit de vorige eeuw (toch nog niet zo lang geleden, nietwaar) hadden juist geen bal te maken met de islam. Hoeveel mensen zijn er gesneuveld tijdens WOI, WOII, het communistisch bewind, de daaropvolgende oorlogen Oost vs. West, de Rwandese genocide, ...? En vergelijk dat getal nu eens met "het islamitische geweld"? De proporties zullen u waarschijnlijk wel vlug duidelijk worden.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de periode 2001 tot nu... |
||
![]() |
![]() |