![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() De twee teven van die familie draagden bont.....
De dochter van Astrid zouden ze beter verstoppen,word eens wakker naast zo een lelijk wijf... De enige die zoiets kan wippen is de magnifieke van dit forum ![]() ![]() Solly,den filo kan dat ook ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 10 december 2008 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() En dit wordt dan geponneerd door zogezegd volwassen mensen? ![]()
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Heeft niks met idolatrie en 'koekendozenromantiek' (waar jullie dit zelfgecreëerd woord ook hebben mogen halen?) te maken. Het is gewoon reëel.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Je gaat toch niet ontkennen dat je deze gore koningentroep aanbid ? Die Fabiola met haar voddemantel in schurftig konijnenevel , Bert Bibber, en de rest van de bende omhooggevallen parasieten ? Dat zijn toch jouw persoonlijke afgoden ? Maar besef je wel dat die , net als het gewone volk, langs het zelfde gat schijten, en dat dat even hard stinkt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Idolatrie dus. Een bakvisje is zich ook niet bewust van haar pathologische verafgoding van één of ander boyzbandje. De eerste fase is trouwens ontkenning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Helemaal "onschadelijk" is het natuurlijk niet. Strijd tegen symbolen heeft ook haar effect, maar het mag zich niet beperken tot symbolen. Enfin... ![]() ![]() ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Amai, dat van die Mantel van Onze Lieve Vrouw is intussen al meer dan een jaar geleden. Gaat die tijd snel! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo een mantelke laten zegenen, daar zit eigenlijk een fantastich kommersieel idee in.
De kaloten-klerus buit zo'n dinges handig uit: de katedraal zit vol, en een paar labielen van geest die er toevallig aanwezig zijn, worden alweer aangespoord om ook wat sponsorke te spelen voor de heilige kerk. Ik ga me eens bezinnen over een bedrijf in zegeningen van leuke dinges: - pubers die een nieuw frakske krijgen, kunnen dit frakske komen laten zegenen door een of ander pop-idool ; - halve garens venten die graag pinten drinken, hun nieuwe auto laten zegenen door een milf-prezentator - blokkers kunnen hun bokshandschoenen laten zegenen door Flup De Winter; of voor een hogere prijs: door LePen - FDF'ers een zakske zand uit een gemeente met fasiliteiten, laten zegenen door ... den taaie, wie had ge gedachte ?? Het zou wel eens kunnen dat ik daar wat geld aan over ga houden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |