![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k Dacht dat Kerstmis voor een moslim geen feestdag was maar kom.... Het is niet de eerste keer dat een "situatie", dreiging als je wil, hier, volgens regeringskringen, absoluut geen kwaad kan ....
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mede dankzij Spaanse rechtse idioten (en ook door enkele fundamentalisten) zijn er bvb in Madrid -net zoals in Irak - wel doden gevallen. Wie heeft er zoal bloed aan zijn handen kleven? Laatst gewijzigd door Andy : 12 december 2008 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allicht was ze ook informant van de politie??, zoals Belliraj Bovendien blijkt België reeds verschillende malen gewaarschuwd te zijn voor haar door de US!! Terrorisme in België????? Dat bestaat hier niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, die gevaarlijke, fascistische burka moesten ze meteen de uitkering afnemen en het land uitzetten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarnaast geloof ik niet dat onze waarden en normen dezelfde zijn. Ik verkoop (sic) dan ook niet 'onze' waarden. Ik check gewoon eventjes of het de moeite loont terrorisme met geweld te bestrijden. Verder getuigt het van een compleet gebrek aan respect om iemand 'poco' te noemen. Afgaande op uw erg zwakke argumentatie lijken mij mijn bemerkingen immers kritischer dan uw racistische copy-paste werk. Laatst gewijzigd door Andy : 14 december 2008 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 december 2008 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V'er Delmulle neemt niet te nauw met de scheiding der machten. Of vind jij het normaal dat een openbaar aanklager tegelijk de auteur is van de wet op de criminele organisaties (de voorloper van de terrorismewet)?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over Delmulle als auteur van de wet op de criminele organisaties: die man is toen blijkbaar als 'deskundige' voorgedragen door toenmalig minister van Justitie Onkelinx. Op zichzelf is het - maar dat is natuurlijk mijn mening - de taak van een minister (en de meerderheid die daarover stemt) om over de objectiviteit van deskundigen te waken. Een eerste vluchtige lezing van het Senaatsverslag leerde me dat de voorstellen die Delmulle tav die wet gedaan heeft, niet van de minste zijn(inperking van het brongeheim voor journalisten, telefoontap,...). Laatst gewijzigd door Andy : 15 december 2008 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |