Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2008, 13:54   #21
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Waarom daar een aanslag plegen? Er gebeuren daar meer aanslagen, waaruit ik afleid dat die fundamentalisten het makkelijker/interessanter vinden om ginder een aanslag te plegen dan om er hier eentje te plegen. Europa daarentegen doet niet mee aan de war on terror of wat dan ook (itt sommige nationale overheden), en vormt m.i. nauwelijks een doelwit de naam waardig. Een aanslag plegen in Europa lijkt me bovendien veel complexer en riskanter dan eentje in pakweg Pakistan.

Waarom ze pas terug kwamen uit de regio? Geen idee, dat zal het onderzoek uitwijzen. Mss wilden ze met de feestdagen hun familie nog eens bezoeken?

En wat de intelligentie van Delmulle betreft: die jongen beschikt over meer informatie dan u en ik tesamen (enfin, dat hoop ik toch voor u). Uitspraken als 'is die niet slimmer?', getuigen niet bepaald van intelligentie.
Met honderd-in-de-twintig leg ik uw opmerking naast mij neer.
'k Dacht dat Kerstmis voor een moslim geen feestdag was maar kom....
Het is niet de eerste keer dat een "situatie", dreiging als je wil, hier, volgens regeringskringen, absoluut geen kwaad kan ....
Oud 12 december 2008, 16:27   #22
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Met honderd-in-de-twintig leg ik uw opmerking naast mij neer.
'k Dacht dat Kerstmis voor een moslim geen feestdag was maar kom....
Moslims hebben onlangs toch het offerfeest gehad.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes
Het is niet de eerste keer dat een "situatie", dreiging als je wil, hier, volgens regeringskringen, absoluut geen kwaad kan ....
Vandaar het verhoogde terreuralarm van vorig jaar zeker?
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2008, 16:28   #23
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Het is niet de intelligentie van Delmulle die me meest zorgen baart. Wel zijn politieke agenda.
Kan je bewijzen welke agenda Delmulle hier dient? Of ben je maar wat loze verdachtmakingen aan het rondstrooien?
Oud 12 december 2008, 16:59   #24
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik denk dat de modale moslim net hetzelfde doet als de modale linkse Westerling: met de terroristen meeknikken uit angst zelf het slachtoffer te worden van extremisten en de politiek die hen steunt. Het zijn met andere partijen als Groen! en SP a die ook bloed aan hun handen hebben, omdat ze ervoor zorgen dat de gewone, modale moslim nog amper van de terrorist te onderscheiden is. Nu weten we niet meer welke vrouw haar doek uit religieuze en welke hem uit terreur draagt. Mede dankzij deze linkse idioten kan een stuk crapuul als Malika El Aroud hier haar boeventronie verbergen, zodat zij veilig over straat kan lopen, terwijl zij zelf een bedreiging is voor velen.
Ik wil haar gezicht in ieder geval zien. Haar ogen zeggen genoeg: het is een monster en hopelijk zien genoeg mensen het op tijd.
Mede dankzij linkse idioten is ons land geen schietschijf geworden, toch niet tijdens de legislaturen van Verhofstadt.
Mede dankzij Spaanse rechtse idioten (en ook door enkele fundamentalisten) zijn er bvb in Madrid -net zoals in Irak - wel doden gevallen.

Wie heeft er zoal bloed aan zijn handen kleven?

Laatst gewijzigd door Andy : 12 december 2008 om 17:02.
Oud 12 december 2008, 18:30   #25
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Mede dankzij linkse idioten is ons land geen schietschijf geworden, toch niet tijdens de legislaturen van Verhofstadt.
Mede dankzij Spaanse rechtse idioten (en ook door enkele fundamentalisten) zijn er bvb in Madrid -net zoals in Irak - wel doden gevallen.

U bent een brave doorsnee poco die toegeeft aan de chantage van de volgelingen van mo de pedo krijgsheer. U verkoopt onze normen en waarden omdat u te angstig bent van een oorlogszuchtige krijgsheer. Totaal verkeerd signaal zo wordt het alleen erger en zullen ze proberen ons volledig te veroveren en assmilieren. Dat de doorsnee pocos nu niet beschamend wegkruipen. Iemand wil zijn huis verwarmen met elektriciteit en krijgt 16000 euro boete. Onze burka madam krijgt elke maand centen van de belastingbetaler om terroristische aanslagen te plegen. Probeer de gedachtegang van een doorsnee poco maar eens te begrijpen.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2008, 21:06   #26
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Waarom is die vrouw nog altijd niet het land uitgezet? Waarschijnlijk wordt ze ook nog betaald door de Belgische welvaartstaat. want een job zie ik dat fundamentalistisch wijf niet doen.
Ze werd door Zwitserland verplicht om het land te verlaten,maar met open armen en portemonnee ontvangen in België!

Allicht was ze ook informant van de politie??, zoals Belliraj

Bovendien blijkt België reeds verschillende malen gewaarschuwd te zijn voor haar door de US!!

Terrorisme in België????? Dat bestaat hier niet.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2008, 00:08   #27
Texas Ranger
Partijlid

Texas Ranger's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
U bent een brave doorsnee poco die toegeeft aan de chantage van de volgelingen van mo de pedo krijgsheer. U verkoopt onze normen en waarden omdat u te angstig bent van een oorlogszuchtige krijgsheer. Totaal verkeerd signaal zo wordt het alleen erger en zullen ze proberen ons volledig te veroveren en assmilieren. Dat de doorsnee pocos nu niet beschamend wegkruipen. Iemand wil zijn huis verwarmen met elektriciteit en krijgt 16000 euro boete. Onze burka madam krijgt elke maand centen van de belastingbetaler om terroristische aanslagen te plegen. Probeer de gedachtegang van een doorsnee poco maar eens te begrijpen.
Goed gesproken!
Texas Ranger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2008, 12:58   #28
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Inderdaad, die gevaarlijke, fascistische burka moesten ze meteen de uitkering afnemen en het land uitzetten....
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2008, 22:23   #29
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U antwoordde niet op de vraag welke strategie de beste was.

Daarnaast geloof ik niet dat onze waarden en normen dezelfde zijn. Ik verkoop (sic) dan ook niet 'onze' waarden. Ik check gewoon eventjes of het de moeite loont terrorisme met geweld te bestrijden.

Verder getuigt het van een compleet gebrek aan respect om iemand 'poco' te noemen. Afgaande op uw erg zwakke argumentatie lijken mij mijn bemerkingen immers kritischer dan uw racistische copy-paste werk.

Laatst gewijzigd door Andy : 14 december 2008 om 22:24.
Oud 14 december 2008, 22:39   #30
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Schrijf maar op dat, mocht er een aanslag hebben plaatsgevonden, meneer De Crem daar meer dan morele schuld aan zou hebben gehad. Het eigengereide handelen van meneer De Crem heeft België in het volle vizier van de Afghaanse vrijheidsstrijders gebracht. De opeenvolgende regeringen Verhofstadt hebben zich nooit in deze val, opgezet door de Amerikanen, laten vangen. De Amerikanen weten dat de bombardementen met F-16's ontzettend veel weerzin opwekken bij de bevolking. Alle peilingen onder Afghanen wijzen uit dat die bombardementen als het meest negatieve aspect van de bezetting ervaren worden.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 december 2008 om 22:56.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2008, 23:14   #31
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je bewijzen welke agenda Delmulle hier dient? Of ben je maar wat loze verdachtmakingen aan het rondstrooien?
CD&V'er Delmulle neemt niet te nauw met de scheiding der machten. Of vind jij het normaal dat een openbaar aanklager tegelijk de auteur is van de wet op de criminele organisaties (de voorloper van de terrorismewet)?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2008, 01:04   #32
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
CD&V'er Delmulle neemt niet te nauw met de scheiding der machten. Of vind jij het normaal dat een openbaar aanklager tegelijk de auteur is van de wet op de criminele organisaties (de voorloper van de terrorismewet)?
Bedankt voor je reactie. Wat Googlewerk leerde me dat Delmulle idd in het verleden wel meer in opspraak is gekomen. Het Hof van Beroep vertelde de man in het DHKPC-dossier onomwonden zijn ideeën van speciale uitzonderingsrechtbanken maar beter op te bergen. 't Schijnt dus idd iemand te zijn die het niet erg nauw neemt met de scheiding der machten.

Over Delmulle als auteur van de wet op de criminele organisaties: die man is toen blijkbaar als 'deskundige' voorgedragen door toenmalig minister van Justitie Onkelinx. Op zichzelf is het - maar dat is natuurlijk mijn mening - de taak van een minister (en de meerderheid die daarover stemt) om over de objectiviteit van deskundigen te waken. Een eerste vluchtige lezing van het Senaatsverslag leerde me dat de voorstellen die Delmulle tav die wet gedaan heeft, niet van de minste zijn(inperking van het brongeheim voor journalisten, telefoontap,...).

Laatst gewijzigd door Andy : 15 december 2008 om 01:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be