![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zijn Freedom of Speech ! Filip zijn het nog op 14 maart op het Congres in Gent, dat hij welkom zou zijn en hij een opnieuw een stem zou krijgen ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Een senator van de SP.a heeft me ooit al verteld dat die van Agalev grote hypocrieten zijn. Blijkbaar niet alleen haar mening... Van haar eigen partij natuurlijk geen woord maar dat is logisch eh
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Opdat het geloofbaar zou zijn : het zou de moeite zijn om daar eens een paar voorbeelden van te geven, van de agelev'ers, met naam en toenaam en uitspraken Graag ! |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is hoe ik er tegenaan kijk, Jurgen Verstrepen doet natuurlijk wat hij wil.
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Echt dom om te vragen naar voorbeelden, en namen. Dan zal Jurgen een hoop mensen moeten aanneman om het allemaal op te schrijven, want het is teveel om op te noemen, en ik denk dat hij wat beters te doen heeft. Een mens met wat verstand heeft genoeg aan de handelswijze van de groen. Alleen al als je aan de bv visa'affaire denkt. Ze komen op zgz voor de achtergestelde, waarom hebben ze dan niet inplaats van een dure sleutelhanger, handtas, smoking, voor dat geld niks voor de arme gekocht , bv pakketjes eten aan de oude sukkels die van een klein pensioentje moeten leven, en zelfs hun verwarming niet kunnen opzetten, omdat ze het niet kunen betalen. Als ik zo'n vette inkomsten zou hebben, zou ik als ik dan toch aan de bron zit, en wat kan scheef slagen, eerst aan die achtergestelde denken, alle beetjes helpen. En zo kan je nog dagen, maanden doorgaan met de hypocriete handelingen van de agalever's, eigen zak eerst en zo veel en snel mogelijk, het zijn evengoed dieven als een andere dief. Maar die mogen dat wel. En het zijn zij dan die de heilige komen uithangen op tv en media, om van te kotsen.Dit durf ik ook tegen hen zelf te zeggen, of eender waar . Ik ben geen heilige maar ik durf er voor uit te komen.
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En als Jurgen Verstrepen een hoop mensen daarvoor moet aanneman om het allemaal op te schrijven, dat zou eenreden te meer zijn om er snel enekle te noemen, ik wil ze zelfs niet allemaal kennen. Da's in een paar minuten gedaan toch. Man toch, indien iemand tégen iets of iemand is, laat het dan bewijzen. Betere gelofwaardigheid als dat is toch onmogelijk . En dat wil iemand die tegen iets of iemand is toch , dat men hem gelooft ? Waar wacht men op? |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef geen namen te horen om te weten dat het verhaal van Verstrepen klopt. Die politici zijn allemaal een zak hypocrieten die alleen maar aan hun eigen portefeuille denken.
Die van hety Blok misschien ook, maar dat moet nog blijken, gezien ze door de andere partijen worden gesabotteerd. Van de andere partijen weten we het al lang. |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Jurgen Verstrepen, de zogenaamde redder van de vrije meningsuiting. De man die voor niemand zijn mond houdt maar bij zijn eerste interview niets durft te zeggen over het Vlaams Blok...rare jongen..die Verstrepen...
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() [quote="Antoon"]Ik hoef geen namen te horen om te weten dat het verhaal van Verstrepen klopt. Die politici zijn allemaal een zak hypocrieten die alleen maar aan hun eigen portefeuille denken.
quote] het zoveelste zatte cafégezever.... Wil je dat aantonen, bewijs dat dan allemaal in plaats van afbreken zonder enige vorm van geloofwaardigheid , als sport wordt beoefend.- Wat stelt men vast : bijna nooit komt er dan nadien nog wat zinnigs.... |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dit dan geen kritiek? |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="CONTRA"]
Citaat:
![]() ![]() Nu is alles gratis ! En het zwart geld is afgeschaft ! ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk opent dat bericht in de krant en hier nog de ogen van veel mensen.
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb veel respect voor het VB dat intelligente mensen met een sterke persoonlijkheid naar het parlement brengt (Verstrepen, Morel), terwijl die toch (relatief) onafhankelijk mogen blijven. Dit versterkt de controlemacht van de Wetgevende macht op de Uitvoerende. Meer Democratie en minder Particratie dus.
Laat Verstrepen maar doen.
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() enige plee-papier dat ik gebruik heeft 6 (jawel, ZES) zijdes, maar ik ben zo'n luxe-paard dat ik telkens maar 1 (jawel EEN) zijde gebruik en het dan al weggooi! yep, decadentie tot en met ten huize JoeQpublic ![]()
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |