![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het hier zelfs niet om. Het gaat erom dat de Europese verkiezingen ongrondwettelijk zijn. Indien de Vlaamse verkiezingen dat ook waren, ging ik deze keer wellicht daarvoor ook niet gaan stemmen, begrijp je? Overigens, welke Vlaamse partij heeft in Europa al geprobeerd de ongrondwettelijkheid van de verkiezingen aan te kaarten, het VB inbegrepen? Moet ik aan zulke partijen dan een mandaat geven om mij in Europa te vertegenwoordigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof het nog niet volstaat dat ik wellicht wéér verplicht zal zijn te stemmen op zo'n rotcomputer! Ik kan alleen maar hopen dat in Vlaanderen geen één, geen twee, geen drie maar tientallen, of nog liever honderden Lenniks ontstaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mannekes, ba gewoon niet stemmen eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|