![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste, ik heb het niet zo voor westerse emancipatie. Dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens een crisis vallen de maskers wel eens.
Max, je geeft je wel echt bloot hoor.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens als VB zo'n slechte partij is, moet ze gewoon niet op de lijst staan. Dat is ipv achteraf 25% van de stemmen ind e vuilbak gooien en met een feitelijke democratische minderheid te regeren, kun je dan stellen al wie verkozen is, heeft het recht om te regeren. Het zou dus moeten beginnen met regels te maken welk democratisch gehalte een politiek partij, een politieker an sich moet hebben om op het opstapje te mogen staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja les extremes ce touchent.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat voorstellen aan de mensen alsof hun pensioen ermee geholpen is?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mens, gij leeft toch in een heerlijk droomwereldje ze. Blijf daar ook maar.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Is je geweer gesmeerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen weten niet wat daar in zit. Maar toch worden ze aangemoedigd eraan deel te nemen. In de VS (en ook in Nederland) neemt dat enorme proporties aan.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat uw standpunten zo onzinnig zijn, zoals hierboven geïllustreerd, zult ge dat ook nooit worden.
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() iedere rechter is politiek benoemd ,hoe kan men dan van een scheiding der machten gewagen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Scheiding der machten is een platonische utopie. Een wapen ook waar partijen elkaar mee kunnen bevechten zoals we nu duidelijk zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is zeker noodzakelijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met getalllen goochelen maakt weinig indruk. Er zijn 500.000 Fortis aandeelhouders, dus 20 keer meer dan er werknemers zijn. De meeste werknemers zijn trouwens zelf ook aandeelhouder. Dat Leterme er in geluisd is door zijn coalitie'partners' daarentegen lijkt me wel erg waarschijnlijk. Ik zou graag de politieke kleur van die andere rechters weten, ik geloof er niks van die neutraal zijn. Ik zou nog niet uitsluiten dat bvb de geslepen Reynders eerst Leterme heeft aangepraat om in te grijpen om vervolgens het signaal te geven hem kapot te maken... Neemt niet weg dat ik au fond de rechtbank hier gelijk geef. Ik zie niet in waarom de overheid het recht zou hebben om al die aandeelhouders ineens te onteigenen en dan hun bezittingen voor - wat toch vrij algemeen aangenomen wordt - een appel en een ei aan de Fransen te geven. Lijkt me alleen al uit politiek oogpunt waanzin, de Fransen controleren al veel te veel in Belgique. Het machtige Suez bvb is alleen zo groot geworden dankzij de megawinsten die het vanuit Electrabel naar Parijs wist te verslepen. Tenslotte: als BNP Fortis overneemt kan je er ook zeker van zijn dat van die 25000 er minstens 10000 op straat komen te staan. Dat is in eender welk scenario een zekerheid. De financiële sector in het algemeen zal zwaar inkrimpen en Fortis hoe dan ook meer dan gemiddeld. De regering had na die gerechtelijke uitspraak simpelweg met de aandeelhouders en BNP aan tafel moeten gaan zitten. Dan waren ze nooit in deze miserie beland en was dit als fait divers geklasseerd geweest. Btw: ik heb geen Fortis aandelen.. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 december 2008 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Waar zou men 500.000 aandeelhouders aan tafel kunnen zetten?
![]() Die aandeelhouders hadden misschien beter de 'koop' van ABN Amro onmogelijk gemaakt... Of waren ze toen geen eigenaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |