![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb zelf ook een zeer kleine bijdrage geleverd...enfin "zeer klein" moest 100% van vlaanderen hetzelfde geven zaten we wel boven de 3,5 miljoen. Al met ik zeggen dat het gewoon was omdat diene jonge gast dat vroeg hoor want ik ben daar niet zo voor voor "geld geven". Ik krijg daar dan zo een wrang gevoel van in tegenstelling tot eens een koffie geven aan een dakloze waar ik achteraf wel een goed gevoel van krijg...raar ma soit.
Nu natuurlijk is dat wel een schoon gebaar maar de overheden die gaan bijgeven da's pure zever en reclame en dat moet gedaan zijn. Als ik mij niet vergis doet de overheid al aan humanitaire hulp (wordt toch een %, alé promiel eerder maar soit, van hun inkomsten aan goed doel geschonken? En humanitair doen we toch ook al voldoende...). Trouwens momenteel kunnen ze dat geld wel elders gebruiken... Nuja toffe actie...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wij bemoeien ons echter niet met Afrika in die zin dat we er voor geen 30 miljoen gevechtsvliegtuigen naartoe sturen. We zijn wel medeverantwoordelijk voor de ongeveer 700 burgerslachtoffers die jaarlijks in Afganistan vallen door lukrake luchtaanvallen. Het gaat hier vooral om vrouwen en kinderen: voor 80% volgens sommigen. De Taliban maakt ook slachtoffers onder de bevolking, maar belange niet zoveel. En zij viseren vooral hen die colaboreren met de bezetter. Is het zo duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Ondertussen ziet Daneels zich tijdens de middernachtmis verplicht om een beetje gastvrijheid voor asielzoekers te bepleiten.
België is namelijk al meermaals veroordeeld voor de onmenselijke behandelingen die o.a. de genoemde moeders met kinderen hier te beurt vallen. We hebben de kwalijke reputatie hun kinderen op te sluiten, inplaats van ze te helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hier is een petitie die stelt dat zoiets niet kan zonder parlementair debat: http://www.paxchristi.be/website/wordpress/?p=1360 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar DAT zijn heiligen voor Danny
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nope dat doe ik ook niet "een centje toesteken" zou mij hetzelfde gevoel geven als die mfl dingen...
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn volgens de Verenigde Naties n de eerste helft van dit jaar slechts 473 Talibangedood, maar tegelijkertijd meer dan 1000 onschuldige burgers. DAT is pas crimineel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ik heb een keer 2 eurocent wisselgeld in 't MFL-potje van de media markt gedaan.
voila, ieder naar vermogen hé. |
![]() |
![]() |