Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2008, 15:33   #21
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Heb zelf ook een zeer kleine bijdrage geleverd...enfin "zeer klein" moest 100% van vlaanderen hetzelfde geven zaten we wel boven de 3,5 miljoen. Al met ik zeggen dat het gewoon was omdat diene jonge gast dat vroeg hoor want ik ben daar niet zo voor voor "geld geven". Ik krijg daar dan zo een wrang gevoel van in tegenstelling tot eens een koffie geven aan een dakloze waar ik achteraf wel een goed gevoel van krijg...raar ma soit.

Nu natuurlijk is dat wel een schoon gebaar maar de overheden die gaan bijgeven da's pure zever en reclame en dat moet gedaan zijn. Als ik mij niet vergis doet de overheid al aan humanitaire hulp (wordt toch een %, alé promiel eerder maar soit, van hun inkomsten aan goed doel geschonken? En humanitair doen we toch ook al voldoende...). Trouwens momenteel kunnen ze dat geld wel elders gebruiken...

Nuja toffe actie...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 19:58   #22
Mr. Orange
Parlementslid

Mr. Orange's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Heb zelf ook een zeer kleine bijdrage geleverd...enfin "zeer klein" moest 100% van vlaanderen hetzelfde geven zaten we wel boven de 3,5 miljoen. Al met ik zeggen dat het gewoon was omdat diene jonge gast dat vroeg hoor want ik ben daar niet zo voor voor "geld geven". Ik krijg daar dan zo een wrang gevoel van in tegenstelling tot eens een koffie geven aan een dakloze waar ik achteraf wel een goed gevoel van krijg...raar ma soit.

Nu natuurlijk is dat wel een schoon gebaar maar de overheden die gaan bijgeven da's pure zever en reclame en dat moet gedaan zijn. Als ik mij niet vergis doet de overheid al aan humanitaire hulp (wordt toch een %, alé promiel eerder maar soit, van hun inkomsten aan goed doel geschonken? En humanitair doen we toch ook al voldoende...). Trouwens momenteel kunnen ze dat geld wel elders gebruiken...

Nuja toffe actie...
Ik krijg bij Music for Life ook zo een wrang, allemaal SAM, gevoel. Dan krijg ik idd ook meer voldoening als ik een bedelaar of daklozen zelf een centje kan toesteken.
Oud 26 december 2008, 01:54   #23
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nu ga je toch niet precies doen of de belgen zorgen ervoor dat de helft van Afrika op de vlucht is zeker?

Of nee, mijnheer heeft het over Afghanistan! d�*t is meer dan héél Afrika natuurlijk. En het bèkt zo lekker hé! "WIJ" hebben een héél land naar de filistijnen geschoten! .....
Er zijn ongeveer vijf miljoen Afghaanse vluchtelingen, dat had ik al gezegd. Dat is niet meer dan in Afrika.
Wij bemoeien ons echter niet met Afrika in die zin dat we er voor geen 30 miljoen gevechtsvliegtuigen naartoe sturen.
We zijn wel medeverantwoordelijk voor de ongeveer 700 burgerslachtoffers die jaarlijks in Afganistan vallen door lukrake luchtaanvallen. Het gaat hier vooral om vrouwen en kinderen: voor 80% volgens sommigen.
De Taliban maakt ook slachtoffers onder de bevolking, maar belange niet zoveel. En zij viseren vooral hen die colaboreren met de bezetter.
Is het zo duidelijk?
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2008, 02:07   #24
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Ondertussen ziet Daneels zich tijdens de middernachtmis verplicht om een beetje gastvrijheid voor asielzoekers te bepleiten.
België is namelijk al meermaals veroordeeld voor de onmenselijke behandelingen die o.a. de genoemde moeders met kinderen hier te beurt vallen. We hebben de kwalijke reputatie hun kinderen op te sluiten, inplaats van ze te helpen.
Oud 26 december 2008, 02:47   #25
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Eén ding weet ik wel, ik moet geen rotte cent storten, dat hebben ze al voor mij gedaan, zonder toestemming, maar dat is vast niet zo belangrijk
Ze hebben integendeel vooral geld gestoken in luchtaanvallen, waarvan geweten is dat er veel onschuldige slachtoffers door worden gemaakt.
Hier is een petitie die stelt dat zoiets niet kan zonder parlementair debat: http://www.paxchristi.be/website/wordpress/?p=1360
Oud 26 december 2008, 06:58   #26
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DannyS Bekijk bericht
De Taliban maakt ook slachtoffers onder de bevolking, maar belange niet zoveel. En zij viseren vooral hen die colaboreren met de bezetter.
Is het zo duidelijk?
Vandaag in het nieuws op VRT: Taliban blaast alle scholen op die onderricht geven aan meisjes/vrouwen, vanaf 15 januari. Dreigen ermee alle meisjes/vrouwen die onderricht volgen te verminken met bijtende stoffen.
Maar DAT zijn heiligen voor Danny
Oud 26 december 2008, 11:07   #27
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Orange Bekijk bericht
Ik krijg bij Music for Life ook zo een wrang, allemaal SAM, gevoel. Dan krijg ik idd ook meer voldoening als ik een bedelaar of daklozen zelf een centje kan toesteken.
nope dat doe ik ook niet "een centje toesteken" zou mij hetzelfde gevoel geven als die mfl dingen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2008, 23:59   #28
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
Vandaag in het nieuws op VRT: Taliban blaast alle scholen op die onderricht geven aan meisjes/vrouwen, vanaf 15 januari. Dreigen ermee alle meisjes/vrouwen die onderricht volgen te verminken met bijtende stoffen.
Maar DAT zijn heiligen voor Danny
Bij mijn weten heeft welgeteld één geesteszieke daarmee gedreigd, tot weerzin van 3 miljard moslims.
Er zijn volgens de Verenigde Naties n de eerste helft van dit jaar slechts 473 Talibangedood, maar tegelijkertijd meer dan 1000 onschuldige burgers. DAT is pas crimineel.
Oud 28 december 2008, 00:07   #29
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

ik heb een keer 2 eurocent wisselgeld in 't MFL-potje van de media markt gedaan.

voila, ieder naar vermogen hé.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be