![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het eens met ammoniak proberen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet enkel je tanden poetsen, doch ook dagelijks je TONG schrobben. Gebruik daarvoor (bij zware aanslag) een speciale spatel te verkrijgen bij de apotheek, en later gewoon een harde aparte tandenborstel. Zorg ervoor dat al je aanslag op je tong dagelijks wordt verwijderd. Indien dat niet helpt: naar huisarts: ligt aan je maag. Mensen met een stinkende adem kunnen daar gewoonlijk niks aan doen, maar het is vreselijk voor de andere mensen en kan tot sociale uitsluiting leiden. Niks om even luchtig over te gaan dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2008 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik eet pedigree
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans, er zijn mensen die daar serieus veel last van hebben. Is dan een echte ziekte, daarom dat ik er geen grapjes over maak.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans, er zijn mensen die daar serieus veel last van hebben. Is dan een echte ziekte, daarom dat ik er geen grapjes over maak.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Hey,
Ik heb een paar jaar geleden ook mijn tanden laten bleken. Ze worden echt niet nepwit. Ze zijn mooi natuurlijk wit geworden. Er worden alleen alle verkleuringen uit je tanden gehaald die er in zijn gekomen van eten, drinken en roken enzo. Ik heb t zelf bij een professionele praktijk laten doen in Tilburg in Nederland. Die zijn een stuk goedkoper dan de tandarts. Ik heb 149 euro betaald voor een hele behandeling. Terwijl ze het op dezelfde manier doen met een plasmalamp. Ik heb verder ook nergens geen last van gehad, geen pijn of beschadigingen. mijn tanden zijn nu nog een stuk witter dan voor de behandeling, terwijl ik ook rook en veel koffie drink. T is echt de moeite waard. Als je informatie wil opzoeken kun je t beste op google zoeken naar the white smile company. Ik hoop dat u hier wat aan heeft. Groetjes Petra uit Nederland |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]()
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Daar ben ik zeer
tevreden met sommige tint van mijn tanden. Ik gebruikte producten van het bleken van tanden. Misschien dat ik kan adviseren (aanbevelen) U het: http://www.whiteway-tandenbleken.nl/ het is de meest goedkoper (de meest goedkopere) van alle locaties van on-line verkoop die ik had kunnen vinden. U kunt vinden alle informatie er. harte |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een fotootje daarvan zou leuk zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALé koop gewoon een fleske zuurstofwater van 3euro in de apotheek, en spoel daar een sregelmatig uw tandjes mee, jongens, stukken goedkoper en even goed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Tandjes poetsen met tandpasta en een beetje bicarbonaat daarna flossen en vervolgens spoelen met mondwater ....resultaat "witte tanden" ! .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Neuken doe je anders toch niet met je tanden ? Of wassen ze ook hun lul niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Dat komt van uw maag die stank: ofwel vreet je teveel look, of wel zuip je te veel. Of beide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Straf.Wit voor je tanden,terwijl je al de rest kaki kleur kiest.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik durf niet meer naar de tandarts omdat mijn tanden natuurlijk wit zien. Ze voelen zo vuil
![]() |
![]() |
![]() |