![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hendrik-Jan Ombelets (SoLiDe) - 5 tot 11 april "Oorspronkelijk was hij actief bij de Volksunie. Hij lag mee aan de basis van de partij SoLiDe, wat staat voor Sociale Liberalen en Democraten. Als Sociaal Liberaal streeft hij naar een evenwicht tussen vrij denken en vrij handelen van elk individu e |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zal die verwijten echter ook moeten kunnen verdedigen en argumenteren vooraleer u met zulke artikels afkomt. Ik zie dit echter even door de vingers en wil er met u even inhoudelijk op ingaan, zolang het deftig blijft. Laten we beginnen bij de grootste aantijging, namelijk kunstgrepen, leugens of arglist. Wij bieden onze leden de juiste informatie over wat een lidmaatschap betekent. Wij voorzien die informatie trouwens langs alle mogelijke kanalen. Achterhouden van informatie hierover doen wij ook niet. Ik zou graag willen weten in welke informatie van ons u de leugens kan terugvinden. De verwachtingen worden dus duidelijk mogelijk weergegeven en wij zijn ook altijd bereid de leden en niet leden te informeren over de voordelen die de leden krijgen. wij zullen niets structureel achterhouden door leugens, kunstgrepen of arglist. Ik wil ook nog de eerste persoon ontmoeten die indien hij zijn lidkaart, lidnummer of in het ergste geval uittreksels met lidgeldstortingen kan voorleggen, door ons niet aanschouwd zal worden als vakbondslid. Een toetredingscontract is trouwens niet noodzakelijk geëist. Dat heb je bij politieke partijen ook niet. Het enige dat ik in uw verhaal waarheidsgetrouw vind, is het ontbreken van een rechtspersoonlijkheid. Daar heb ik het al meermaals hier en bij andere politici op dit forum over gehad. Ik heb daarover trouwens nog enkele vragen open staan, die ook interressant zijn om beantwoord te zien. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#22 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
AFDELING III. - OPLICHTING EN BEDRIEGERIJ. Art. <496>. Hij die, met het oogmerk om zich een zaak toe te eigenen die aan een ander toebehoort, zich gelden, roerende goederen, verbintenissen, kwijtingen, schuldbevrijdingen doet afgeven of leveren, hetzij door het gebruik maken van valse namen of valse hoedanigheden, hetzij door het aanwenden van listige kunstgrepen om te doen geloven aan het bestaan van valse ondernemingen, van een denkbeeldige macht of van een denkbeeldig krediet, om een goede afloop, een ongeval of enige andere hersenschimmige gebeurtenis te doen verwachten of te doen vrezen of om op andere wijze misbruik te maken van het vertrouwen of van de lichtgelovigheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van een maand tot vijf jaar en met geldboete van zesentwintig frank tot drieduizend frank. (Poging tot het wanbedrijf omschreven in het eerste lid wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot drie jaar en met geldboete van zesentwintig frank tot tweeduizend frank.) <W 1993-06-16/35, art. 1, 1°, 009; Inwerkingtreding : 03-08-1993> (In de gevallen in de vorige leden omschreven kan de schuldige bovendien worden veroordeeld tot ontzetting van rechten overeenkomstig artikel 33.) <W 1993-06-16/35, art. 1, 2°, 009; Inwerkingtreding : 03-08-1993> de mensen doen geloven dat zij (afdwingbare) rechten verwerven voor hun centen zonder dat dit het geval is een inbreuk op bovenstaand artikel dreigen met een dagvaarding maakt mij niet bang , niet beloven maar doen !
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Lees het zelf, fool!
En duid ook eens aan wat de vakbonden nu net overtreden? Met zo'n grote mond komt ge nergens! ![]() |
![]() |