![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() In 2007 mocht ik voor de eerste keer gaan stemmen, was dan net 18 geworden.
En heb dan op LDD gestemd. Nu zou ik op NVA stemmen. En ik heb de indruk dat de meeste van mijn vrienden op NVa, LDD of VB stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Toen ik 20 was - ondertussen al lang geleden - stemde ik Agalev.
Later evolutie naar CVP toen ik dacht dat hun vernieuwingen nog op iets zou gelijken, ook veel sympathie voor vroege VLD, nu zonder twijfel LDD want rechts, Vlaams en economisch liberaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die evolueren ook, hoor, net als de partijen zelf. Ik zou daar geen al te voorbarige conclusies uit trekken. Bovendien is het aandeel jongeren binnen het kiespubliek tanende. Een partij die de komende tien jaar wil scoren moet mikken op mensen die binnen afzienbare tijd met pensioen gaan of al op pensioen zijn en alles op het thema "pensioenen" zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn stemgedrag is nog steeds als over meer dan 20 jaar, geen enkele partij!
![]() |