![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Tot hou oud is een moslim een "jongere" ? 30, 40, 50 ? Of blijven die heel hun leven "jong" ?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Duizenden kilometers hiervandaan zijn er 2 bevolkingsgroepen die met elkaar niet overweg kunnen. Ze bestoken elkaar met bommen en raketten. Oorlog noemen ze dit.
Wat gebeurt er in Antwerpen n.a.v. deze gebeurtenissen? Het AEL komt op straat en slaat hier de boel kort en klein. Je zou bijna kunnen stellen dat ze hier een kleine oorlog voeren (tegen alles wat niet in hun enge, bekrompen mensbeeld past). Vreemde manier om op te roepen tot het stoppen van een oorlog! Ik heb daar maar één oplossing voor: relschoppers oppakken en onmiddellijk zeer streng bestraffen! (lees: stuur ze terug naar land van herkomst) Als ik zie hoe er naar de politiewagens geschopt werd, als ik hoor vertellen op het nieuws dat er een agent zwaar gewond geraakt is, dan moeten we ons toch eens vragen beginnen stellen. Het getuigt m.i. van een verregaande waarden -en normenvervaging. Het is duidelijk dat ze heel andere waarden en normen hanteren die jammer genoeg niet in onze samenleving passen. Dus is er maar één oplossing: wie zich niet kan vinden in onze samenleving, moet er zich niet komen in vestigen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Parlementslid
|
Welke frustratie? Die van crapuleuze straatcrimineeltjes die een conflict vér van hun bed aangrijpen om te doen waar ze het meest plezier aan beleven: rel schoppen? Hoe kunnen ze daar gefrustreerd van geraken?
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Uitschot dat een nobele demonstratie misbruikt om mensen te bereigen en te vernielen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
Wij hebben deze relschoppers hier niet nodig! We kunnen ze missen als kiespijn! Ik denk dat vele hardwerkende en vrijdenkende Belgen dit meer dan spuugzat zijn! Oprotten dus dat gespuis.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Nee, jongeren die de onophoudelijke lafhartige moorden op honderden van hun familieleden/vrienden door de schurkenstaat Israël niet langer lijdzaam kunnen aanzien.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
je bedoelt het zeer bleek roze bestuur.
|
|
|
#32 |
|
|
Als Janssens dat al ooit onder ogen gehad heeft, dan is het heel lang geleden, en heeft hij het niet open gehad.
|
|
|
#33 |
|
|
dat hebben ze al gedaan. Ik vermoed zeer sterk dat de Burgermanifesten eerder op Janssens nachtkastje zullen liggen dan het Rode Boekje.
|
|
|
#34 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Klopt dit beeld? Deels. En wat er gisteren gebeurd is zal er zeker geen goed aan doen. De gebeurte
|
|
|
|
#35 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Op Janssens' nachtkastje liggen maar 2 boekjes: "Confessions of an Advertising Man" van David Ogilvy en "Hoe word ik miljonair" van die Hollandse homo en pseudo-prins die een fortuin vergaarde - zijn naam ontglipt me even.
|
|
|
|
#36 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
U kunt toch in alle eerlijkheid toch zelf niet geloven wat u hierboven schrijft, hoop ik? Heeft u zich al eens tussen die relschoppers begeven? Ik vrees van niet. Volgend keer moet u dat echt eens doen, en d�*n daarna een reactie publiceren. Die zal dan allicht minder naïef en onnozel zijn.
|
|
|
|
#37 |
|
|
zoals ik dus zei...
|
|
|
#38 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een fantasierijke onzin... Alsof Borgerhoutse Marokkanen familie/vrienden hebben in Palestina. Het zou zijn alsof u Borgerhoutse Vlamingen familie/vrienden in Lapland zou toedichten.
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|