![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel is een feit en Trans-Jordanië bestaat niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
je praat altijd over de doden die de "joden" doen, maar nooit over de zelfmoordaanslagen die ook vele onschuldige burgers en kinderen hebben gedood. natuurlijk zou ik mijn land verdedigen maar niet zoals die arabieren die "onschuldigen" doden en als ze zich zelf opblazen, een martelaar worden..(de islam zou eens dringend moeten gemoderniseerd worden, zodat die zaken zoals die zelfmoordaanslagen worden afgekeurd door de islam en alle moslims..) een andere keuze? ja, ik vind van wel (al kan ik me er niet echt over uitspreken omdat ik zelf niet in zo een situatie bevind) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
de joden woonden daar eerst? goed je bewijst zelf dat jij onwetend bent ik ga je vertellen wat joden zijn http://www.jewsagainstzionism.com/ en ik ga je wat vertellen over de Palestijnen de palestijnen zijn niet allemaal moslims de meerderheid zijn moslims maar ze zijn niet allemaal moslims je hebt daar joden christenen samaritanen communisten .. de meerderheid moslims kwamen daar niet van Saudi Arabië of van Marokko ze waren daar altijd hun land ze bekeerden eeuwen geleden tot de islam maar wat over de zionisten? The History of Zionism & Judaism http://www.jewsagainstzionism.com/zionism/history.cfm joden toen de moslims daar aan de macht waren Jeruzalem was een heilige staat voor moslims als voor joden en christenen http://nl.youtube.com/watch?v=C7jAu5zIVos http://nl.youtube.com/watch?v=aJH22REHdoo gij moet veel studeren gij moet veel lezen en gij moet nog heel veel leren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=PLlHP...e=channel_page
Luister goed wat er op de achtergrond gescandeerd wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
soms als men woedend is dan gaat ook meer eisen de zionistische staat volledig weghalen maar die vergeten wel da zionistische staat niet da plekje in midden oosten is maar veel veel veel veel bedrijven en stinkende rijke mannen ze weten ni maar goed die staat heeft geen recht om onschuldige te bombarderen ze hebben ook geen recht om zelfs tegen de strijders te vechten maar omda ze da graag doen goed maar ze moeten tegen strijders vechten me hun high tech en slimme wapens en geheime dienst en sopion enzo moeten ze strijders strijden ni zoals we nu zien Laatst gewijzigd door surfer : 4 januari 2009 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Hamas is geen autochtone GAZA bevolking. Het conflict heeft trouwens helemaal niets te maken met de autochtone Palestijnse bevolking, maar is een zuivere goddienstige oorlog. Het zijn valse Islamstrijders van de ergste soort die daar de Palestijnse bevolking vermoorden en uithongeren om zo hun aanhang te kunnen vergroten in de rest van de wereld. En als je verstand had van heel de situatie, dan zou je weten dat er voldoende Islamitische landen zijn die over voldoende geld en grondstoffen beschikken om de VN te beinvloeden. Maar deze landen houden wijzelijk grote afstand van dit conflict. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() dan zijn de moslims toch zeer vaak woedend.
ze worden woedend omdat ze denken dat ze voortdurend worden gediscrimineerd. vind je het normaal dat als er moslims een of andere mars houden, dat er vaak opstootjes zijn met de politie? (bijv 1 of 2 dagen gelden, 50 personen opgepakt in antwerpen en sommigen hadden molotovcocktails mee...) Surfer, je bent steeds vrij, om die zogenaamde zionisten te bestrijden, in Israël. ik hou je niet tegen. je toont een foto van een kind dat bijna sterft van de honger. hoeveel kinderen heeft een gemiddeld gezin in deze landen? men heeft kinderen zoals men deze kan onderhouden. dus als men niet de middelen heeft om een gezin met 10 kinderen op te voeden, dat maakt men ook geen gezin met zoveel kinderen. Afrika is gekend om zijn dictators, corruptie,... daar heeft europa toch geen schuld aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Fabke
je kan goed liegen maar als je geen geweten hebt je bent dood niets anders dan een lichaam lichaam heeft voeding nodig eten en drinken deze zaken niet voor jou, je hebt daar niets te zoeken in deze kwestie, zoek gewoon achter pintjes, muziek en frietjes. Laatst gewijzigd door surfer : 4 januari 2009 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen hier hun eigen gang kunnen gaan en dat wij ons aanpassen aan hen, Maar als iemand anders het zelfde doet met hen en hendan nog een betere levenstandaard bezorgd, dan zijn zij opnieuw het slachtoffer. Wel zolang de Islamitische immigranten hier zich niet willen aanpassen en niet willen aanvaarden dat de Christenen hier baas zijn en niet hun Imam, hebben de Palestijnen totaal geen rechten op ons begrip en medeleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
verhalletjes van vlaams belang daar hebben wij niets aan de moslims mogen hier leven zoals ze zelf willen zolang ze niet tegen de wet van belgie gaan als ze de wet kunnen veranderen dan is dit ook de bedoeling van democratie er is geen sprake van staat oprichten en alle marokkanen uit de wereld naar hier halen om van vlaanderen gaza te maken ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Dat ik niet goed weet of ik moet proberen met jou in discussie te treden of ik je gewoon in de hoek moet zetten.
Geen Teletubbies voor jou vanavond.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() foto van een gezin gedood door een islamitische zelfmoordterrorist
Laatst gewijzigd door Jantje : 4 januari 2009 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
afrika volledig geen 1 m² is onafhanlijk dit is al vast Sudan en Ethiopische verovering van Somalië is rechtsreeks wat denk je dan over die burgeroorlogen daar? wie heeft veroorzaakt en vanwaar de wapens en wat is het doel? je probeert zo te misleiden maar elke keer maak je jezelf gewoon belachelijk ![]() Laatst gewijzigd door surfer : 4 januari 2009 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |