![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() blablabla ... achterlijke boerengat.. blablabla
zijde over uw eigen aan klappe ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Raf en een "boerengat" uitspraak, makkelijker kan bijna niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ik zag de euhh bal voor een open gat ...euh doel liggen en kon niet nalaten te scoren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oeioei, de Flamins zijn in hun gat gebeten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Zolang dak nie in mijn gat genomen zijn valt het nogal mee
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je hoeft niet slim te zijn om te beseffen dat Vlaanderen op Europees en zeker op wereldvlak niets te betekenen heeft. Op wereldvlak is Vlaanderen idd een boerengat. De Amerikanen zullen is goed lachen met een "land" dat niet groter is dan 13500 m², en dat hun bondgenoot wil zijn.
![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() of je bent met ons of je bent tegen ons. Das de redenering van de USA. Wel dan ben ik toch liever met de USA dan der tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch niet? Ik vraag me af wat Flahaut wil bereiken met zo'n hypocriete actie. Of zou zijn afkeer voor Amerika zo groot- en zijn herseninhoud zo klein- zijn dat hij zijn emoties de vrije loop laat en zich geen bal aantrekt van de gevolgen van zijn handelswijze? Me dunkt dat een aantal Waalse excellenties dit land intussen al voldoende schade heeft berokkend door de Amerikanen tegen ons in het harnas te jagen, maar dat is nu eenmaal de prijs die voor het 'Vlaams' premierschap dient betaald te worden. Door de benadeelden. Niet door de benadelers. In Amerika heeft ontegensprekelijk een genocide plaatsgevonden maar iemand die de hond wil slaan kan beter geen stok zoeken als er in eigen kooi een identieke killer heeft gezeten. Met identieke bedoelingen overigens: een ander volk zijn land en rijkdommen afnemen en eenieder die dit dit niet goedschiks aanvaardde, uit de weg ruimen. Hopelijk hebben de verplichte kiezers van dit onwijze land intussen zoveel slaag gekregen dat ze wijs genoeg zijn geworden om op 13 juni uit te schreeuwen dat ze hun buik vol hebben van de paarse bende. Nooit eerder werden wij met zo'n lamlendige, leugenachtige, onbekwame én anti-Vlaamse politieke meute opgezadeld als door Guy Verhofstadt.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit weer de valsheid van het Vlaams-nationalisme? Het wordt nu toch iets te doorzichtig. Jullie praten jullie zelf de vernieling in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België zal nog een veel groter boerenhol worden met Waalse klaplopers zoals Michel en Flahaut. Die pretentieuze hangbuiken wanen zich rashondjes die de grote baas rustig tegen zijn hielen mag z**ken en verwachten dan ook nog een vriendelijke 'dankjewel'. Het is eraan te zien waar zij hun hersens hebben zitten: Daar waar van goed eten st***t gemaakt wordt.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn de Vlaams-nationalisten vals en doorzichtig? Ik zie hier maar ene valse en doorzichtige en dat ben jij. Flahaut deed, en doet, dit land veel kwaad door zijn afkeer tegen de Amerikanen niet baas te kunnen. Amerika hééft een genocide op zijn geweten. Ik heb dat de Vlaams-nationalisten niet zien ontkennen. Flahaut 'vergat' echter veel te graag dat Leopold van België er ook eentje op zijn geweten heeft in Congo. Leopold II heeft nooit een voet gezet in het land waarvan de helft van de bevolking liet uitmoorden. De Amerikanen hebben van Amerika hun land gemaakt. Flahaut vergeet, samen met de andere belgicisten, dat de Amerikanen BELGIE hebben bevrijd van Nazi-Duitsland én dat ze West-Europa er na de oorlog bovenop hebben geholpen. Dit omdat het Belgisch leger nooit anders dan een prullenleger geweest is dat niet in staat was vorst, vrijheid en recht (misschien ook de bevolking?) te verdedigen. Maar Hans van de Cauter zal de boel in Amerika eens rap rechtzetten, zie. Hij zal de Amerikaantjes verplichten hun genocide toe te geven, samen met Michel en Flahaut. Leopold II echter, die zwijgen ze, het geslacht van de Saksen Coburgs getrouw, zo dood als een pier. Of bedoelde je iets anders misschien, meester van de Cauter? Pas anders maar op dat je jezelf niet in de vernieling praat, hé?
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Flahaut heeft zich als minister wel aan een zekere erecode te houden. En op deze manier zijn land in diskrediet brengen is daar geen voorbeeld van.
|
![]() |
![]() |