Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2004, 13:49   #21
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips
Kunnen de VS aub Vlaanderen bevrijden van België en Flahaut!

8)
das nog een gedacht , laten we eens naar meneer Bush mailen om te zegge da we hier met een dictatuur zitte, en dat moslimfundamentalisten hier gesubsidieerd worden
Oud 8 april 2004, 13:50   #22
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderenvrij
Yann, voor den 100000ste keer, stop met het begrip fascist zo uit te hollen! Da gaat ooit nog eens wreed hard terugslaan hoor. Hetzelfde met 'ondemocratisch'. Der is NIETS ondemocratisch aan het Vlaams Blok. En we zijn zeker geen fascisten.
Stop maar al met het BUB te repliceren. Ze zijn te klein, te onnozel en te zelfingenomen om ook maar iets te begrijpen van een ander.
Ik zie ze als bosmieren in mijn tuin. 'k Heb ze liever niet, maar ze zijn te klein om enige schade aan te richten.
Als ze de verkiezingsuitslagen van 13/6 zullen zien, veranderen ze hun naam hoogstwaarschijnlijk van BUB in BLUB
pas op , mieren kunnen ne kassei scheef leggen
Oud 8 april 2004, 14:04   #23
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
[bla bla bla]En dan kan men in die kringen laten vallen dat indien Vlaanderen zelfstandig zou zijn dat de Amerikanen een heel sterke bondgenoot zouden hebben. [bla bla bla]
Vlaanderen een sterke bondgenoot??? Dat achterlijke boerengat dat Vlaanderen uiteindelijk is?? Ja, d�*�*r zitten de Amerikanen nu ècht op te wachten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:07   #24
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
[bla bla bla]En dan kan men in die kringen laten vallen dat indien Vlaanderen zelfstandig zou zijn dat de Amerikanen een heel sterke bondgenoot zouden hebben. [bla bla bla]
Vlaanderen een sterke bondgenoot??? Dat achterlijke boerengat dat Vlaanderen uiteindelijk is?? Ja, d�*�*r zitten de Amerikanen nu ècht op te wachten...
dat achterlijk boerengat dat verantwoordelijk is voor 88% van onze export , met een wereldhaven en een hightech kennis waar menig landje aan kan zuigen? idd is dat dan een belangrijke bondgenoot ,
Oud 8 april 2004, 14:09   #25
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Leuk, iemand die de grond waarop hij leeft zo veracht. Wordt het géén tijd om andere oorden op te zoeken en Vlaanderen te laten voor degenen die er WEL respect voor kunnen opbrengen, zielig portret?

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:10   #26
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

blablabla ... achterlijke boerengat.. blablabla

zijde over uw eigen aan klappe ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:12   #27
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
blablabla ... achterlijke boerengat.. blablabla

zijde over uw eigen aan klappe ?
Verdomme, je bent me voor.

Raf en een "boerengat" uitspraak, makkelijker kan bijna niet.
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 14:15   #28
Tegendradigaard

Standaard

Ik zag de euhh bal voor een open gat ...euh doel liggen en kon niet nalaten te scoren.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 8 april 2004, 15:17   #29
kangoo
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Lang leve Flahaut. Zo'ne goeie hebben wij nog niet gehad hoi hoi.

Ik vind Flahaut den allerbeste die we hebben. Ik hoop dat hij nog meer zegt en dat hij de Amerikanen nog meer tegen hun schenen schopt.
Ik hoop dat hij ze allemaal uitmaakt voor alles wat vuil en lelijk is. Go Flahaut Go. Doe zo voort.

Het is alleen belangrijk dat er zo spoedig mogelijk vanuit Vlaams nationale hoek kontakt wordt gezocht met de US regering om duidelijk te maken dat Vlaanderen deze standpunten en uitspraken niet steunt en ze afkeurt. En dan kan men in die kringen laten vallen dat indien Vlaanderen zelfstandig zou zijn dat de Amerikanen een heel sterke bondgenoot zouden hebben. Want eens de Amerikanen zouden inzien dat het voor hen wel eens nuttit zou zijn ( Haven Antwerpen en Kleine Brogel en Navo) om beter een goede en betrouwbare bondgenoot te hebben in de persoon van Vlaanderen dan een slechte in de persoon van Belgie, zouden zij wel eens mee kunnen helpen duwen om het Belgische kaartenhuis omver te blazen. En eens de USA gewonnen is voor een zelfstandig en NAVO betrouwbaar Vlaanderen dan is het VK ook voorstander en voor je het weet is het buitenland Vlaanderen gunstig gezind.

Dus Flahauw doe astemblieft voort.
Navo? Naar waar ga je die verhuizen? Brussel wil met Vlaanderen als staat niets te maken hebben, begrijp dat nu eens.

Vlaanderen een bondgenoot van Amerika. Ik hoop dat de Amerikanen betere humor gewoon zijn.
Naar Polen gaan ze vertrekken, gratis grond, plaats zat en daar zijn ze welkom. Polen is den trouwste ex-commie bondgenoot van Amerika. Van den belziek worden de ammi's letterlijk ziek. Clinton heeft zich misschien laten pijpen maar wat heeft Berten bibber al niet uitgestoken: bastaarddochter, prima ballerina bij het Ballet Rose en zeer goed mogelijks was Marcske hofleverancier.
kangoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 15:18   #30
kangoo
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Met uw "gat" doende wat ge wilt.
kangoo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 15:31   #31
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Oeioei, de Flamins zijn in hun gat gebeten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 15:37   #32
Tegendradigaard

Standaard

Zolang dak nie in mijn gat genomen zijn valt het nogal mee

Oud 8 april 2004, 15:47   #33
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Je hoeft niet slim te zijn om te beseffen dat Vlaanderen op Europees en zeker op wereldvlak niets te betekenen heeft. Op wereldvlak is Vlaanderen idd een boerengat. De Amerikanen zullen is goed lachen met een "land" dat niet groter is dan 13500 m², en dat hun bondgenoot wil zijn.
Oud 8 april 2004, 15:49   #34
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hoeft niet slim te zijn om te beseffen dat Vlaanderen op Europees en zeker op wereldvlak niets te betekenen heeft. Op wereldvlak is Vlaanderen idd een boerengat. De Amerikanen zullen is goed lachen met een "land" dat niet groter is dan 13500 m², en dat hun bondgenoot wil zijn.
Is België/ique dan zoveel meer? Op wereldvlak betekent Vlaanderen in feite precies hetzelfde als België/ique, maar dan zonder de lasten.
Oud 8 april 2004, 15:52   #35
Tegendradigaard

Standaard

of je bent met ons of je bent tegen ons. Das de redenering van de USA. Wel dan ben ik toch liever met de USA dan der tegen.

Oud 8 april 2004, 16:21   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Statesman
Alleen in dit land kan zo'n IDIOOT minister blijven!!!

BRUSSEL - De minister van Defensie, André Flahaut, blijft de Verenigde Staten uitdagen. In het militair informatieblad Direct beschuldigt Flahaut Noord-Amerika van 15 miljoen slachtoffers door een volkerenmoord, die tot op vandaag doorgaat.

IN het jongste nummer van Direct zit een bijdrage van 16 pagina's over genocides, naar aanleiding van de herdenkingen in Rwanda. Die bijlage werd door het kabinet geleverd. Na het voorwoord van Flahaut volgt een merkwaardige selectie van 13 volkerenmoorden die gelden als historisch overzicht.

Vooral het Amerikaans continent krijgt ruim aandacht in de lijst, naast onder meer Rwanda (1994), Cambodja (1975) en Irak (1980-1988). Noord-Amerika voert de lijst aan met 15 miljoen doden, net voor Zuid-Amerika met 14 miljoen.

Naast deze cijfers, roepen ook de data grote vragen op. De genocide in of door Noord-Amerika begon volgens de publicatie met de aankomst van Columbus in 1492, die van Zuid-Amerika acht jaar later. In plaats van een einddatum staan er drie puntjes. Dat suggereert dat de Amerikaanse regeringen zich tot vandaag schuldig maken aan volkerenmoorden.

Welke historisch-wetenschappelijke criteria hanteerde de publicatie? Op het kabinet heeft men geen idee. De teksten zijn afkomstig van het Nationaal Instituut voor Oorlogsinvaliden, zegt woordvoerder Gerard Harveng. Een kabinetsmedewerker, Michel Jaupart, was verantwoordelijk voor de redactie van de bijlage van Direct. Maar hij is niet te bereiken want hij is met zijn minister mee naar Rwanda.

De teksten in het blad zijn volgens de militaire persdienst een afspiegeling van de herdenkingspanelen die gemaakt werden voor de jaarlijkse plechtigheid voor alle militairen die sneuvelden in humanitaire missies in het buitenland. Vergezeld van legerleiders onthulde prins Filip gisteren die panelen bij de Congreskolom.

Als criterium voor genocide hanteert de bijlage in Direct de volgende bepaling: ,,De collectieve moord op een groot aantal mensen, gepleegd buiten het kader van een militaire actie tegen een erkende vijand, onder omstandigheden van een totale kwetsbaarheid en de onmogelijkheid voor de slachtoffers om zich te verdedigen.''

De opgesomde lijst volgt dat criterium evenwel niet. In een aantal gevallen verwijst ze eerder naar oorlogsmisdaden. Onder haar bepaling ontbreekt onder meer de door Stalin georganiseerde hongersnood van 1931-1932 in Oekraïne die naar schatting tien miljoen levens eiste. Van het Europees koloniaal verleden in Afrika is helemaal geen spoor.

Elke militair, burger en actieve reservist van Defensie ontvangt tweemaandelijks Direct. De Belgische delegatie heeft het blad met de bijlage over de volkerenmoorden ook in Rwanda uitgedeeld. De hoofdredacteur, Bruno Sprengers, legt de verantwoordelijkheid bij het kabinet van Flahaut. ,,De volledige bijlage is opgemaakt op het kabinet. Wij hebben de opdracht gekregen ze integraal en onveranderd te publiceren.''
Vreemd dat Flahaut de genocide van LeopoldII van België compleet'vergeten' is.
Of toch niet?
Ik vraag me af wat Flahaut wil bereiken met zo'n hypocriete actie. Of zou zijn afkeer voor Amerika zo groot- en zijn herseninhoud zo klein- zijn dat hij zijn emoties de vrije loop laat en zich geen bal aantrekt van de gevolgen van zijn handelswijze?

Me dunkt dat een aantal Waalse excellenties dit land intussen al voldoende schade heeft berokkend door de Amerikanen tegen ons in het harnas te jagen, maar dat is nu eenmaal de prijs die voor het 'Vlaams' premierschap dient betaald te worden.
Door de benadeelden.
Niet door de benadelers.
In Amerika heeft ontegensprekelijk een genocide plaatsgevonden maar iemand die de hond wil slaan kan beter geen stok zoeken als er in eigen kooi een identieke killer heeft gezeten. Met identieke bedoelingen overigens: een ander volk zijn land en rijkdommen afnemen en eenieder die dit dit niet goedschiks aanvaardde, uit de weg ruimen.

Hopelijk hebben de verplichte kiezers van dit onwijze land intussen zoveel slaag gekregen dat ze wijs genoeg zijn geworden om op 13 juni uit te schreeuwen dat ze hun buik vol hebben van de paarse bende. Nooit eerder werden wij met zo'n lamlendige, leugenachtige, onbekwame én anti-Vlaamse politieke meute opgezadeld als door Guy Verhofstadt.
Oud 8 april 2004, 16:28   #37
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Statesman
Alleen in dit land kan zo'n IDIOOT minister blijven!!!

BRUSSEL - De minister van Defensie, André Flahaut, blijft de Verenigde Staten uitdagen. In het militair informatieblad Direct beschuldigt Flahaut Noord-Amerika van 15 miljoen slachtoffers door een volkerenmoord, die tot op vandaag doorgaat.

IN het jongste nummer van Direct zit een bijdrage van 16 pagina's over genocides, naar aanleiding van de herdenkingen in Rwanda. Die bijlage werd door het kabinet geleverd. Na het voorwoord van Flahaut volgt een merkwaardige selectie van 13 volkerenmoorden die gelden als historisch overzicht.

Vooral het Amerikaans continent krijgt ruim aandacht in de lijst, naast onder meer Rwanda (1994), Cambodja (1975) en Irak (1980-1988). Noord-Amerika voert de lijst aan met 15 miljoen doden, net voor Zuid-Amerika met 14 miljoen.

Naast deze cijfers, roepen ook de data grote vragen op. De genocide in of door Noord-Amerika begon volgens de publicatie met de aankomst van Columbus in 1492, die van Zuid-Amerika acht jaar later. In plaats van een einddatum staan er drie puntjes. Dat suggereert dat de Amerikaanse regeringen zich tot vandaag schuldig maken aan volkerenmoorden.

Welke historisch-wetenschappelijke criteria hanteerde de publicatie? Op het kabinet heeft men geen idee. De teksten zijn afkomstig van het Nationaal Instituut voor Oorlogsinvaliden, zegt woordvoerder Gerard Harveng. Een kabinetsmedewerker, Michel Jaupart, was verantwoordelijk voor de redactie van de bijlage van Direct. Maar hij is niet te bereiken want hij is met zijn minister mee naar Rwanda.

De teksten in het blad zijn volgens de militaire persdienst een afspiegeling van de herdenkingspanelen die gemaakt werden voor de jaarlijkse plechtigheid voor alle militairen die sneuvelden in humanitaire missies in het buitenland. Vergezeld van legerleiders onthulde prins Filip gisteren die panelen bij de Congreskolom.

Als criterium voor genocide hanteert de bijlage in Direct de volgende bepaling: ,,De collectieve moord op een groot aantal mensen, gepleegd buiten het kader van een militaire actie tegen een erkende vijand, onder omstandigheden van een totale kwetsbaarheid en de onmogelijkheid voor de slachtoffers om zich te verdedigen.''

De opgesomde lijst volgt dat criterium evenwel niet. In een aantal gevallen verwijst ze eerder naar oorlogsmisdaden. Onder haar bepaling ontbreekt onder meer de door Stalin georganiseerde hongersnood van 1931-1932 in Oekraïne die naar schatting tien miljoen levens eiste. Van het Europees koloniaal verleden in Afrika is helemaal geen spoor.

Elke militair, burger en actieve reservist van Defensie ontvangt tweemaandelijks Direct. De Belgische delegatie heeft het blad met de bijlage over de volkerenmoorden ook in Rwanda uitgedeeld. De hoofdredacteur, Bruno Sprengers, legt de verantwoordelijkheid bij het kabinet van Flahaut. ,,De volledige bijlage is opgemaakt op het kabinet. Wij hebben de opdracht gekregen ze integraal en onveranderd te publiceren.''
Ik heb het niet zo voor Flahaut, die ons leger laat verloederen, maar dit is toch exact hetzelfde als wat de Vlaams-nationalisten verwijten aan Koning Leopold II, die nota bene dood is?

Is dit weer de valsheid van het Vlaams-nationalisme? Het wordt nu toch iets te doorzichtig. Jullie praten jullie zelf de vernieling in.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2004, 16:33   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
België is eerder het boerengat dat door Vlaanderen wordt overeind gehouden.
België zal nog een veel groter boerenhol worden met Waalse klaplopers zoals Michel en Flahaut. Die pretentieuze hangbuiken wanen zich rashondjes die de grote baas rustig tegen zijn hielen mag z**ken en verwachten dan ook nog een vriendelijke 'dankjewel'.
Het is eraan te zien waar zij hun hersens hebben zitten: Daar waar van goed eten st***t gemaakt wordt.
Oud 8 april 2004, 16:58   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet zo voor Flahaut, die ons leger laat verloederen, maar dit is toch exact hetzelfde als wat de Vlaams-nationalisten verwijten aan Koning Leopold II, die nota bene dood is?

Is dit weer de valsheid van het Vlaams-nationalisme? Het wordt nu toch iets te doorzichtig. Jullie praten jullie zelf de vernieling in.
Leg eens precies uit wat er 'hetzelfde is' als wat de Vlaams-nationalisten verwijten aan de dode Leopold II.
Waar zijn de Vlaams-nationalisten vals en doorzichtig?
Ik zie hier maar ene valse en doorzichtige en dat ben jij.
Flahaut deed, en doet, dit land veel kwaad door zijn afkeer tegen de Amerikanen niet baas te kunnen. Amerika hééft een genocide op zijn geweten. Ik heb dat de Vlaams-nationalisten niet zien ontkennen. Flahaut 'vergat' echter veel te graag dat Leopold van België er ook eentje op zijn geweten heeft in Congo. Leopold II heeft nooit een voet gezet in het land waarvan de helft van de bevolking liet uitmoorden. De Amerikanen hebben van Amerika hun land gemaakt. Flahaut vergeet, samen met de andere belgicisten, dat de Amerikanen BELGIE hebben bevrijd van Nazi-Duitsland én dat ze West-Europa er na de oorlog bovenop hebben geholpen. Dit omdat het Belgisch leger nooit anders dan een prullenleger geweest is dat niet in staat was vorst, vrijheid en recht (misschien ook de bevolking?) te verdedigen.

Maar Hans van de Cauter zal de boel in Amerika eens rap rechtzetten, zie. Hij zal de Amerikaantjes verplichten hun genocide toe te geven, samen met Michel en Flahaut. Leopold II echter, die zwijgen ze, het geslacht van de Saksen Coburgs getrouw, zo dood als een pier.

Of bedoelde je iets anders misschien, meester van de Cauter?
Pas anders maar op dat je jezelf niet in de vernieling praat, hé?
Oud 8 april 2004, 17:00   #40
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Flahaut heeft zich als minister wel aan een zekere erecode te houden. En op deze manier zijn land in diskrediet brengen is daar geen voorbeeld van.
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be