![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zo mooi. Beste bewijs dat multikul werkt. Nu nog een joods-islamitische manifestatie voor de vrede organiseren, zou dat niet mooi zijn
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja heel mooi. Zou geweldig zijn.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Parlementslid
|
Kom precies of moslims alle gangsters zijn er zijn ongeveer 1 miljard moslims. Ik geloof niet dat iedere moslim ne extreemist is. Trouwens in iedere godsdienst heeft men van die zotten.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 6 januari 2009 om 22:59. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Staatssecretaris
|
Ben nog aan het beslissen of ik hier zeer hard mee moet lachen, dan wel wenen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister-President
|
Van zodra je uw beslissing genomen hebt, zou ik graag een paar voorbeelden van je hebben van joods vandalisme, joodse brandstichtingen, banaal vandalisme, joods molotov cocktail bezit in Antwerpen.
Laatst gewijzigd door longhorn : 6 januari 2009 om 23:56. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Parlementslid
|
In Vlaanderen of Gaza?
|
|
|
#28 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vreemdeling
|
Doet freilich het in zijn broek voor de moslims?
Snel even een pactje sluiten, dat kan dan weer wel allemaal zonder al te veel gebrul maar als er iemand een kookprogramma wil uitzenden of enkele moppen betreffende WO2, ho dan maar! |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#32 | |
|
|
Citaat:
Hoeveel joodse antwerpenaars zijn nu naar israel gegaan om hun beentje bij te dragen in het israelische legerdienst ?
|
|
|
|
#33 |
|
Staatssecretaris
|
Beslissing genomen, ik ga ermee lachen, anders word ik nog verzuurd. Wat jouw opmerking betreft: naast de kwestie. Het ging over dit citaat "ze zijn immers beschaafd, zelfs met de jarenlange bommen en raketten regens van Hamas hebben ze nooit iets uitgestoken" Dus of de verdedigers van Israël nu al dan niet sjakossen pikken in Antwerpen maakt me niets uit wat dat betreft.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#36 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nu mogen we weer beginnen uitleggen dat Antwerpen in Brabant ligt en niet in Vlaanderen.
|
|
|
#37 |
|
Staatssecretaris
|
een groentje? droom verder..
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
hebt u misschien ooit al gehoord van joden die bankovervallen plegen, vrouwen lastig vallen of verkrachten.... in ANTWERPEN (anders kan u weer niet volgen) |
|
|
|
|