![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() U kent er inderdaad niets van, net als de nitwits die de nieuwe wapenwet in een vlaag van paniek hebben gestemd. Van u is dat nog te vergeven; uw onkunde in deze heeft tenslotte geen of beperkte gevolgen, maar dat beleidsmakers geen zier snappen van de materie waar ze mee bezig zijn, is hemeltergend. Het gevolg: duizenden 'officieel' bestolen landgenoten.
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hetgeen nog altijd het optreden van de staat niet verantwoord (ik ben benieuwd naar uw reactie wanneer de staat beslist dat postzegels zonder dure vergunning illegaal zijn en zonder vergunning dus verkocht of ingeleverd dienen te worden.) Ik denk trouwens niet dat er veel Holland&Holland dubbelgeweren ingeleverd zullen zijn. Die hebben de rijkaards netjes doen verdwijnen naar hun buitenverblijf in het buitenland waar ze niet zo'n stupide wapenwetten hebben. ![]() Publiek geheim is dat Onassis zijn wapenverzameling op zijn jacht had. Immers op zee zijn er immers geen wapenwetten. Hetgeen dus wel slim gezien was van hem.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 januari 2009 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag van nu af aan een publiek geheim zijn: de schoofzak heeft geen ijzeren schiettuig; niet in aankoop en niet in erfenis; nu niet en nooit gehad;
de stelende staat heeft dus geen €-sent aan vergunning geïnd van de schoofzak; de stelende flik heeft geen kans gehad met eigendom van de schoofzak ... de schoofzak zijn enige wapen zit in zijn broek .... en hij hoopt van zijn buurman hetzelfde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 10 januari 2009 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mr Willy ????
![]() Btw leuk citaatje dat ik gevonden heb: Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 januari 2009 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Zie maar dat er een trekkerslot op zit, dan!
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Rotte appels heb je overal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Alleen is bij de politie gans de mand rot.
Van de laagste tot en met de top. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() xxx
Laatst gewijzigd door Savatage : 14 januari 2009 om 02:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() een staat die haar eigen bevolking niet vertrouwd en ontwapend is zelf niet te vertrouwen
de burger moet ten allen tijd het recht hebben om zichzelf te verdedigen - zonodig ook tegen de staat
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 januari 2009 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de burger zich wil verdedigen tegen de staat, dat hij dan afspreekt met voldoende mensen (tip voor brulkikker Dedekker ....) om kollektief te stoppen met belastingen betalen.
Nie mogelijk? Niet voor alles natuurlijk. Niet alle werkgevers zullen durven meedoen, maar dat is niet nodig. Bestel je stookolie? Betaal het bedrag zonder btw ... en suggereer de olie-boer om natuurlijk ook te wachten op jouw btw-senten om door te storten aan de btw ... Of het iets zal uithalen, is wat anders. Nieuwe verkiezingen gegarandeerd binnen de kortste keren ... en dan maar hopen op een duidelijke uitslag ... Maar met die wapens bereik je nog minder. Nog veel minder. Ja, gans Vlaanderen één Bokrijk misschien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() alleen kan je tegen een overheid idd niks doen maar toch zal een overheid voorzichtiger zijn denk ik wanneer haar bevolking gewapend is of gewoon het recht heeft om wapens te dragen dan wanneer ze zoals nu nagenoeg volledig ontwapend is en geen recht heeft om wapens te dragen.
wat dat niet betalen van belasting betreft daar sta ik uiteraard achter - meer zelfs ik doe het zelf al jaren en jaren - maar dan wel veel simpelder gewoon door te gaan doppen en zo nog een stakingsvergoeding te trekken ook en zo het aftakelingsproces van die onbetrouwbare staat nog extra te bespoedigen. Op mijn lastenbrief stond dit jaar weer maar eens het mooie ronde cijfer nul te lezen. Samen met mijn uitkering sta ik dus op min wat ik principieel een absolute must vind een overheid die ons ontwapend is niet te vertrouwen - aan een overheid die ik niet vertrouw betaal ik zeker en vast geen belasting - stel je voor - een beetje gaan betalen om jezelf bvb te laten ontwapenen zeker - no way
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 januari 2009 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Denk toch dat de USA het bewijs levert waarom wapens problemen veroorzaken.
Maar blijkbaar zijn er hier die dat liever hebben, een samenleving waar schietgraag volk het voor het zeggen heeft. Als inbrekers morgen teveel beschoten worden komen ze gewoon uw huis binnen met een wapen en zijt ge al koud voor dat ge er al maar aan gedacht hebt van uw wapen te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() in het begin was het even wennen om opgejaagd te worden - maar uiteindelijk begint het zelfs te bevallen om de uithalen van die grote loge reus te ontwijken maar soit laten we hier verder ontopic blijven mss wie iets tegen doppers heeft geef ik elders zoals altijd graag repliek.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 14 januari 2009 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Wat een onzin, dus omdat uw regering u niet kan beschermen tegen dronken chauffeurs moogt ge zelf dan ook maar dronken rondrijden.
2 wrongs don't make a right. Laatst gewijzigd door monza : 14 januari 2009 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Omdat uw regering u niet kan beschermen tegen gangsters en inbrekers moet je zelf gangster of inbreker worden" zou er beter op lijken. "Sitting Duck" zou een schone Indiaanse naam zijn voor mensen als uzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Dan zou snakeoil goed bij u passen
![]() Mijn vergelijking is even scheef als uw redenering ![]() |
![]() |
![]() |