![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rieder zei het; bepaalde delen van het dossier "waar hun speciale actie (lees informanten in voorkomen) krijgen we geen inzage". En het is waar want destijds toen ik met hetzelfde voor de rechtbank stond mocht de naam van de informant ook niet genoemd worden. Goed wetende dat onze advocaten het eindeloos geprobeerd hebben hem er in te vermelden want hij was de aanstichter van alles. Dus nr 1 in het proces. Gevolg nr 1 "verdwijnt" uit de dossiers en nr 2 wordt nr 1 en zo verder. Groot verschil natuurlijk, zowel wat betreft de "leider" te hebben als dat de "volgeling" automatisch de hoofdstraf dan krijgt in zijn plaats.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk schiet straks iemand ze door hun kop. We moeten vooral de multiculzegen nog verder uitbreiden en nog meer vreemd gespuis binnenhalen dat hier een pracht van een werkterrein krijgt.... Al opgevallen hoe je de helft van de nieuwsberichten kunt vullen dank zij die gasten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag dat liever aan Onckeldinges en zo. Dat soort zorgt er voor dat gespuis een hand boven het hoofd moet gehouden worden. Met haar vorige echtgenoot heeft ze voldoende het goede voorbeeld gegeven... En om er zoveel mogelijk van dat soort in te voeren staan ze ook altijd klaar in dat milieu!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 8 januari 2009 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet is de remedie erger geworden dan de kwaal. En wie dat niet verstaat behoort zelf in het prison.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer denkt zeker dat hij een jasje aan het passen is in de c&a ?
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zijn er blijkbaar wetten om criminelen te belonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitgevonden door de hooggeachte dames en heren die niet mogen tegengesproken worden van het plebs.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land loopt al vol genoeg met criminelen, je moet ze zeker nog een beetje pamperen! Heb je al gelezen wat voor soort er met een big smile en als grote helden op vrije voeten werden gezet? En dat het weer allemaal vreemd gespuis is uit onze multiculverrijking is ook toevallig. Vooral voort doen zoals we bezig zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Het gerecht moet mensen die SCHULDIG zijn aan criminele feiten veroordelen!!!Dat is hun taak; Wat die advokaten ook uit hun mouw schudden: ZE ZIJN SCHULDIG en moeten dus gestraft worden.
Dat vraagt de maatschappij, die lak heeft aan die advokaten die zeer grof geld verdienen door rijke criminelen uit de gevangenis te praten en aldus het rechtsgevoel en de rechtszekerheid bij de mensen ondermijnt. Laat de advokaten maar procedurefouten openbaar maken en daardoor de wetten verbeteren, maar het mag geen vrijgeleide worden voor criminelen. Dergelijke advokaten zijn zelf criminelen in mijn ogen. Laatst gewijzigd door omaplop : 9 januari 2009 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Gaat niet meer lang duren of er wordt een docusoap uitgezonden van een crimineel die echt gaat inbreken(of bestond dat al?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naïevelingen allemaal.
Gans dat geval gaat om "bijzondere opsporings technieken" die uit het dossier blijven voor de verdediging. Lees "illegale en criminele technieken" die niet mogen geweten zijn. Wanneer men moet inbreken bij de inbreker om te gaan zoeken achter bewijs dat er ingebroken was, zijn ze wel alle twee aan het inbreken hé. Hou jullie hoofd eens scheef dat jullie hersens eens werken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 januari 2009 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |