Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2004, 11:53   #21
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund

erm.... kun je mij een islamitisch land aanwijzen waar pedofilie toegestaan is?

Hier is nog een ander vraagje: er zijn de laatste tijd nogal wat schandalen losgebarsten rond praktisch geinstutionaliseerde pedofilie, gepleegd door gezagsdragers van een bepaald geloof. Weet je nog om welk geloof het gaat?
Heb je die link wel gezien of flip je geen frans?
"Actuellement en Iran et dans de multiples pays musulmans, l'âge des filles est déterminé par le mariage entre Aïsha et Muhammad. Elle avait six ans et il en avait cinquante - il a "attendu" jusqu'�* ce qu'elle eût neuf ans pour consommer le mariage."
Ah ja, het staat in het frans, dus het moet zeker waar zijn. Kun je me nu ook nog een link tonen die bewijst dat er in Iran ook daadwerkelijk huwelijken gebeuren tussen 50-jaren en 9-jarigen? Het mag in gelijk welke taal zijn.

Citaat:
Wat betreft je insinuaties over het katholiek geloof zou je beter flippend kalf dan rund worden. Er is een vesrchil tussen misdaden gepleegd door individuen, wie deze ook mogen zijn, en door een kultuur in de naam van die kultuur. Het gaat zo ook wat betreft vrouwenverkrachtingen en zelfmoordenaars... bij de ene kultuur een uitschot van de maatschappij die moet bestraft worden, bij de andere is het geïnstitutionaliseerd door de geestelijke leiders.
Inderdaad. Wel spijtig dat het nu precies in onze cultuur is dat pedofilie geïnstitutionaliseerd werd door de geestelijke leiders. Jij kunt wel afkomen met de huwelijksgewoontes in het Midden-Oosten van 1300 jaar geleden, ik kan afkomen met bisschoppen die jarenlang de hand hielden boven pedofiele priesters en ze ongestoord hun gang lieten gang, hoewel ze goed wisten wat er aan de hand was.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 11:59   #22
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

[quote="Flippend Rund"]Ah ja, het staat in het frans, dus het moet zeker waar zijn. Kun je me nu ook nog een link tonen die bewijst dat er in Iran ook daadwerkelijk huwelijken gebeuren tussen 50-jaren en 9-jarigen? Het mag in gelijk welke taal zijn.[quote]

Heb je zelf nog niet leren zoeken op het Internet? 't wordt tijd dat je Internet for Dummies koopt en iets anders leest dan "Islam for dummies" AKA de Koran
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 12:01   #23
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Wel spijtig dat het nu precies in onze cultuur is dat pedofilie geïnstitutionaliseerd werd door de geestelijke leiders. Jij kunt wel afkomen met de huwelijksgewoontes in het Midden-Oosten van 1300 jaar geleden, ik kan afkomen met bisschoppen die jarenlang de hand hielden boven pedofiele priesters en ze ongestoord hun gang lieten gang, hoewel ze goed wisten wat er aan de hand was.
Maar hier worden ze wel gestraft. Daar worden ze profeten of helden van de ganse samenleving. En indien je het hier dan zo slecht vindt, stel ik voor dat je Somalie of Soedan verhuist.
Oud 11 april 2004, 12:09   #24
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Maar hier worden ze wel gestraft. Daar worden ze profeten of helden van de ganse samenleving. En indien je het hier dan zo slecht vindt, stel ik voor dat je Somalie of Soedan verhuist.
Nee dank je, ik vind het hier zeer fijn. 8)

Gezien de grote stroom vluchtelingen die uit Somalie en Soedan komt, is het daar waarschijnlijk niet leuk om te wonen.
Oud 11 april 2004, 12:24   #25
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Gezien de grote stroom vluchtelingen die uit Somalie en Soedan komt, is het daar waarschijnlijk niet leuk om te wonen.
Weet je ook voor wat die vluchten? Om door de brave islamieten niet uitgemoord te worden gelijk de 100.000en reeds gedood. Iets wat hier ook nog riskeerd te komen dank zij Jahjah en Bastin.
Oud 11 april 2004, 12:34   #26
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Weet je ook voor wat die vluchten? Om door de brave islamieten niet uitgemoord te worden gelijk de 100.000en reeds gedood.
Groot gelijk. Daarom moeten we die arme mensen helpen en met open armen ontvangen.
Oud 11 april 2004, 13:35   #27
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
lincoln , weet ge dat de koran vol vertalingsfouten staat ?

uw 72 maagden die ge gaat krijgen , da zijn 72 druiven en das gene zever , is fout vertaald vanuit het Aramees , er stond hur , maar jullie hebben er houra van gemaakt ofzoiets

raar dat jullie een maagd een woord geven dat op hoer lijkt
Wat heeft het Aramees nu met de Koran te maken ?!
Hoe kan een origineel en niet-vertaald boek nu vol vertalingsfouten staan?! Jij doet toch echt wel krasse uitspraken hoor
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 14:08   #28
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Hoe kan een origineel en niet-vertaald boek nu vol vertalingsfouten staan?! Jij doet toch echt wel krasse uitspraken hoor
Mohammed ving rechts en links wat zaken op van christenen die toen in Arabië woonden. Een deel van die christenen sprak Aramees. Mohammeds herinneringen waren echter niet al te zuiver, waardoor hij allerlei dingen uit OT en NT een beetje door elkaar schudde en er zijn eigen verbeelding aan toevoegde. Dat werd de koran. Aanrader in dat verband: het boek "le faux prophère Mahomet", dat gaat over het ontstaan van de koran.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 14:12   #29
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Mohammed ving rechts en links wat zaken op van christenen die toen in Arabië woonden. Een deel van die christenen sprak Aramees. Mohammeds herinneringen waren echter niet al te zuiver, waardoor hij allerlei dingen uit OT en NT een beetje door elkaar schudde en er zijn eigen verbeelding aan toevoegde. Dat werd de koran. Aanrader in dat verband: het boek "le faux prophère Mahomet", dat gaat over het ontstaan van de koran.
Jah tuurlijk, jij weet er alles van. Ik zal je eens m.b.v. de Koran én de Bijbel laten zien dat de Koran volledig Gods woord is zonder enige toevoeging van wie dan ook, gebracht via de profeet Mohammed. Heb wel geduld, want zo'n dingen hier neerzetten vraagt tijd, als ik iets doe, doe ik het goed. Eigenlijk heb ik een kleine hekel aan posten op forums, ik discussieer liever live maar door de dingen die ik hier soms lees kan ik niet anders dan te posten om ze recht te zetten.
Oud 11 april 2004, 14:49   #30
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Jah tuurlijk, jij weet er alles van. [size=6]Ik zal je eens m.b.v. de Koran én de Bijbel laten zien dat de Koran volledig Gods woord is [/size]zonder enige toevoeging van wie dan ook, gebracht via de profeet Mohammed. Heb wel geduld, want zo'n dingen hier neerzetten vraagt tijd, als ik iets doe, doe ik het goed. Eigenlijk heb ik een kleine hekel aan posten op forums, ik discussieer liever live maar door de dingen die ik hier soms lees kan ik niet anders dan te posten om ze recht te zetten.

Ik dacht al dat dit weer zo'n AEL-erke was dat is afgezakt naar politics.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 14:53   #31
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mohammed ving rechts en links wat zaken op van christenen die toen in Arabië woonden. Een deel van die christenen sprak Aramees. Mohammeds herinneringen waren echter niet al te zuiver, waardoor hij allerlei dingen uit OT en NT een beetje door elkaar schudde en er zijn eigen verbeelding aan toevoegde. Dat werd de koran.
Bedoel je dat de Koran vals is, terwijl het OT en het NT de zuivere, letterlijke en ongewijzigde woorden van God zijn?
Oud 11 april 2004, 15:01   #32
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

Jah tuurlijk, jij weet er alles van. [size=6]Ik zal je eens m.b.v. de Koran én de Bijbel laten zien dat de Koran volledig Gods woord is [/size]zonder enige toevoeging van wie dan ook, gebracht via de profeet Mohammed. Heb wel geduld, want zo'n dingen hier neerzetten vraagt tijd, als ik iets doe, doe ik het goed. Eigenlijk heb ik een kleine hekel aan posten op forums, ik discussieer liever live maar door de dingen die ik hier soms lees kan ik niet anders dan te posten om ze recht te zetten.

Ik dacht al dat dit weer zo'n AEL-erke was dat is afgezakt naar politics.
Ik heb met de AEL niets te maken, en zelfs al had ik dat wel, dan nog? Het feit is dat de onzin die jij en je vriendjes over de Islam uitkramen weerlegd wordt en dan kom jij natuurlijk met zo'n uitspraak af.
Oud 11 april 2004, 16:39   #33
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
In onze samenleving staat sex met kinderen (en zeker kinderen van 9 jaar) gelijk aan één van de grootste misdrijven die men kan plegen.

Dat niet, maar ik ken wel landen waar kinderen van 9 jaar uitgehuwelijkt worden, en dan noemt men dat geen pedofilie, hoewel het dat in de grond wel is. Daarbij komt nog dat de islam in die landen de STAATSGODSDIENST is, en de uitvinder van deze waanreligie was een pedofiel, zonder twijfel.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 16:46   #34
Sprot
Burger

Sprot's schermafbeelding

Standaard

Ook al gedacht aan de schijnbekeringen van autochtone Belgen ? Die voor de minste miserie voor hun moslima zich zogenaamd bekeren, maar voor de rest geen fuck te maken willen hebben met deze godsdienst ?
http://dutch.faithfreedom.org/forum/
Sprot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 16:50   #35
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Jah tuurlijk, jij weet er alles van. [size=6]Ik zal je eens m.b.v. de Koran én de Bijbel laten zien dat de Koran volledig Gods woord is zonder enige toevoeging van wie dan ook, gebracht via de profeet Mohammed. Heb wel geduld, want zo'n dingen hier neerzetten vraagt tijd [/size]
Wel, het heeft al tenminste een [size=5]1350 jaar gevraagd om dat te bewijzen, maar ben zeer verheugd het uiteindelijk op politics.be te kunnen vinden.[/size]
Heb trouwens ook snel de pers al verwiitigd zodat ze dat niet missen en ben zeker dat hysterieke Phara er reeds vanavond een volledig programma zal aan weiden. Ook CNN heeft hun reporters uit Irak teruggetrokken om dit evenement rechtstreeks te kunnen uitzenden. Wij wachten dus allen angstvallig af wat [size=5]zoveel geleerden niet hebben kunnen begrijpen en Panther nu aan de wereld gaat verkondigen.[/size]

Toch een probleempje: het is vandaag 11 april en niet 1 april.
Oud 11 april 2004, 16:52   #36
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Bon , nu niet vergeten dat het uithuwelijken van zeer jonge dochters ook in andere maatschappijen aanvaard is. (bv hindu's)

Ongetwijfeld is dat in onze beschaving ooit ook aanvaard geweest , ik kan mij vergissen. Mohamed van pedofilie betichten is misschien iets te sterk , het waren andere tijden. Maar proper is het niet natuurlijk om dat als rolmodel te hebben Ik vraag mij eigenlijk af hoe moslims dat verantwoorden. Zij denken dat da Mohamed ff gewacht heeft tot er haar op groeide zeker?

Onze jezus was toch nen brave eigenlijk hé
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 16:55   #37
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
Dat niet, maar ik ken wel landen waar kinderen van 9 jaar uitgehuwelijkt worden, en dan noemt men dat geen pedofilie, hoewel het dat in de grond wel is. Daarbij komt nog dat de islam in die landen de STAATSGODSDIENST is, en de uitvinder van deze waanreligie was een pedofiel, zonder twijfel.
Zeg, kijk maar op:
http://www.refractaires.org/resistan...homet-pedo.htm
dat zegt al genoeg! en heb het flippend kalf daar al op geantwoord. Dat hij de rest maar zelf zoekt of met neutrale tegenbewijzen afkomt.
Oud 11 april 2004, 16:57   #38
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Bon , nu niet vergeten dat het uithuwelijken van zeer jonge dochters ook in andere maatschappijen aanvaard is. (bv hindu's)
Hindoeïsme is dan ook geen erkende godsdienst.

Citaat:
Ongetwijfeld is dat in onze beschaving ooit ook aanvaard geweest , ik kan mij vergissen.
En ooit was het in onze samenleving aanvaard om een ruzie te beslechten met een duel (tot de dood). Moeten we daarom dit terug toestaan?
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 16:57   #39
Leeuwenzwaard
Vreemdeling

Leeuwenzwaard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:

Welke mythes zult u nog allemaal rondstrooien???

Na de ontkenning van de Armeense volkerenmoord door de Turken is er nu de bekering van een lid van het Belgisch koningshuis.

Die Turken toch...
Het was een tijdje geleden op het Vlaamse nieuws. Ik heb ook "ik geloof" geschreven. Ik weet het namelijk niet zeker. Hij wilde een moslim peetvader hebben voor zijn zoon.
Dat was Laurent die zei dat hij als symbool van de multikul een moslimpeter wou. Leer eens feiten en eigen verzinsels van elkaar te scheiden.
Vecht voor heur ideaal.
Leeuwenzwaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2004, 16:58   #40
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ja, maar er is een groot verschil tussen jong uithuwelijken, wat in dynastiën ook gebeurde maar zonder "consumptie" en met een kind van 9 jaar gaan neuken nadat haar mama wandelen werd gestuurd;
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be