![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sidharta : 18 januari 2009 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() ik sluit me hier bij aan!
Laatst gewijzigd door Shadowke : 18 januari 2009 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelukkig begint dat nu te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het in mijn vroegere handtekening te lezen stond: het is niet anders dan vluchtgedrag. Compenserend vluchtgedrag. Om er hun eigen knechtenrol in België mee te verdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Mijn zakelijk leven heeft me echt wel tot bepaalde vaststellingen gebracht hoor. Nu ja, wie ben ik ? Net zo onbelangrijk als jij. Alhoewel, aan het woord "vergiftigd" zou ik mij nooit durven wagen. Ik hertaalde een mening die zelfs in Hollandse kranten wordt verkondigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Als zo'n indeling op rationele gronden zou gebeuren, dan zou ik er ook geen problemen mee hebben. Maar dergelijke plannen hoor je vaak in combinatie met een Vlaamse angst voor overheersing. Men is bang om onder een Ollands juk te leven. Helaas is angst een slechte raadgever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard was het begrip computer, GSM, XBox en internet ons volslagen onbekend. Met de nadruk op : w�*s ! De geschiedenis blijft echter wel in onze geheugen gegrift. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben blij dat ik van laatstgenoemde vanaf ben ! Al is het wel fijn discuteren met hen. Daar niet van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() onder Hollands juk zal men nooit leven, wel onder de vleugels van Den Haag (héél Nederland en niet alleen Holland).
je mag je taal, cultuur, onderwijs, identiteit, ... behouden (cfr Friesland). onder Franstalig bewind mag je daar vaarwel tegen zeggen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ja, jij bent niet de eerste Vlaming die de indruk wekt dat er met de mensen van boven de moerdijk iets heel erg mis is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 18 januari 2009 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 18 januari 2009 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
boven de Moerdijk VRAAGT men "hoe doe ik best zaken met jou ?" maar DENKT men tegelijk : "hoe belazer ik jou nu het best ?" Nu ja, in Vlaanderen heb ik dezelfde ervaring met de Kortrijkzanen hoor ! Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 18 januari 2009 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() op de werkvloer nemen ze elke mogelijkheid om je een mes in de rug te steken. buiten de werkvloer hoor je ze niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Weet je, ik wil je best geloven. Maar de logica en de geschiedenis zijn in tegenspraak met jouw ondervindingen. Holland is al eeuwenlang het centrum van de Nederlandse handel. Denk je nou echt dat een land dat het voor een groot deel van de handel moet hebben, het zich kan veroorloven om onbetrouwbaar te zijn? Hollanders doen al eeuwenlang zaken met alle uithoeken van de wereld. Dat zou toch nooit kunnen als men er alleen maar op uit is om de boel te belazeren? Je kan iemand 1 keer belazeren, maar de volgende keer doet ie dan geen zaken meer met je. Het is dan ook alleen in Belgie waar Hollanders gelden als onbetrouwbaar. In de rest van de wereld staan ze te boek als uiterst betrouwbaar. En ja, dit is daadwerkelijk onderzocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Het ontstaan van Belgie is min of meer doorgedrukt door de Europese grootmachten. Wat had Nederland dan kunnen doen? Tijdens de Tiendaagse Veldtocht kregen de Belgen ook al hulp van de Fransen.
|
![]() |
![]() |