![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 januari 2009 om 21:53. |
|||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In uw filmpje is te zien hoe bepaalde christenen op de Filipijnen zich vrijwillig laten kruisigen om op die manier het lijden van ene Jezus ook zelf te ondergaan. Toegegeven, een achterlijk gebruik in mijn ogen, maar zolang ze dat vrijwillig doen, en er zelfs een toeristische attractie van maken, is er wat mij betreft niets aan de hand. Dit dus in tegenstelling tot het filmpje waarover deze draad gaat, en waarin een kerel zich zeer zeker niet vrijwillig het eigen hoofd door compleet door het extreme islamgif geïndoctrineerde kinderen ritueel laat afsnijden, terwijl de omstanders allah akbar aan het roepen zijn. Het meest schokkende is dus dat deze kinderen van jongs af aan geleerd wordt om meedogenloos en geweldadig te zijn, en dat moorden toegestaan is als het maar in naam van ene allah gebeurt. Maar daar hoort men filosoof uiteraard niet over. Neen, liever plaatst u een dom filmpje, afkomstig uit uw enorme database van schijnargumenten, dat verder helemaal niks met het onderwerp te maken heeft. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Geen idee waar ik het moet schrijven, dus ik schrijf het hier maar: de zwarte pest heeft blijkbaar toegeslaan onder al qaeda groeperingen in Afghanistan...
|
|
|
|