![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Bart Caron twijfelt nog. "Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt", luidt het. "Eerst moet ik een fundamentele keuze maken over mijn professionele toekomst en daarna over mijn politieke."
"SP.A heeft bekendgemaakt dat ze een netwerkpartij wil zijn. Mensen kunnen dan meedoen aan congressen en standpunten innemen zonder lid te worden en dat is volgens mij de partijstructuur van de toekomst", zegt ex-Kamerlid Stijn Bex. ![]()
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() ...postjes-pakkers!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Ik vrees dat ik hier de handdoek in de ring moet gooien. Wat een replieken, wat een argumentatie, wat een overtuigingskracht!! Mijn inziens is dit forum een verspilling van jullie retorisch talent. Dit forum is jullie onwaardig, ga ... en verover jullie rechtmatige plaats in de wereld.
Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat het argument 'van den bleiter' niet is gerbuikt in jullie voordrachten. Een klassieker, maar blijft wel zeer sterk.
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé, nog even en de SP.A ligt helemaal op apegapen. Nu moet je toch een oen zijn om die joker binnen te halen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik geef je overigens gelijk. Eerst afwachten hoe de partij dit zelf zal verwerken. Als ze het intern slikken (zij het al morrend) dan verwacht ik een meerwaarde. Zo niet,... kan dit inderdaad zeer lelijk worden.
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Het is wel veelzeggend dat zowel links als rechts vies zijn van dezelfde persoon en hem totaal niet serieus nemen. Zegt meer over die persoon dan over de mensen hier.
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik wed dat geen één iemand die hier zo plat gereageerd heeft ook maar één ding af weet van Bert zijn beleid. Of van cultuur-, sport-, jeugd- en Brussel- beleid. Of van beleid tout court
![]()
"Het gezag van duizend personen weegt niet op tegen de bescheiden redenering van één individu" (Galileo Galilei, 1632). Laatst gewijzigd door Fonske : 14 januari 2009 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Hij vindt zichzelf al even interessant als Anciaux en zijn bende nichten.
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Plat slaan, dat moet ge doen met zo'n schaamteloos parlementair gespuis. Oeps, "procedurefout" tegen de liberale democratie!
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Buiten een hoop klachten heb ik daar nog niet veel van gehoord.
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk, en ik zeg: een Anciaux-fan is nog een grotere idioot dan Anciaux zelf.
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien weet ik ook nog wat er met alle partijen waar den bert bij heeft gezeten is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Het gezag van duizend personen weegt niet op tegen de bescheiden redenering van één individu" (Galileo Galilei, 1632). Laatst gewijzigd door Fonske : 14 januari 2009 om 16:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met die 60.000€ konden (bijvoorbeeld) veel bibliotheken "bevoorraad" worden. Ik ben lid vd soc.partij geweest tot het moment dat Stevaert ons Patrick Janssens door de strot duwde als voorzitter. Btw, ik ben SP-er en geen SPa-er. Janssens kan misschien een goed burgemeester van Antwerpen zijn, maar de manier waarop de partijtop ons Janssens aansmeerde was not done. En nu Anciaux. Als ze in juni 10 �* 12 % halen, zal het veel zijn. Hopelijk scheurt Erik De Bruyn zich af. ![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 14 januari 2009 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |