Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 januari 2009, 19:36   #21
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske Bekijk bericht
Enkele maanden geleden bleek nog uit een peiling dat Bert in de top vijf politici (ik geloof op 3de plaats) zat van de VB kiezers. De man die bijna over niets anders praat dan over participatie, diversiteit en multiculturaliteit! Zoiets is toch schitterend?
Ik zou ook voor Bertje stemmen in een peiling, die man doet dan ook alles kapot, en mag dus best van mij nog een tijdje voort doen
DenDane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 01:01   #22
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Bart Caron twijfelt nog. "Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt", luidt het. "Eerst moet ik een fundamentele keuze maken over mijn professionele toekomst en daarna over mijn politieke."

"SP.A heeft bekendgemaakt dat ze een netwerkpartij wil zijn. Mensen kunnen dan meedoen aan congressen en standpunten innemen zonder lid te worden en dat is volgens mij de partijstructuur van de toekomst", zegt ex-Kamerlid Stijn Bex.

Parlementair gespuis!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 03:11   #23
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

...postjes-pakkers!
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 09:48   #24
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Ik vrees dat ik hier de handdoek in de ring moet gooien. Wat een replieken, wat een argumentatie, wat een overtuigingskracht!! Mijn inziens is dit forum een verspilling van jullie retorisch talent. Dit forum is jullie onwaardig, ga ... en verover jullie rechtmatige plaats in de wereld.

Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat het argument 'van den bleiter' niet is gerbuikt in jullie voordrachten. Een klassieker, maar blijft wel zeer sterk.
Oud 14 januari 2009, 12:18   #25
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Ik vrees dat ik hier de handdoek in de ring moet gooien. Wat een replieken, wat een argumentatie, wat een overtuigingskracht!! Mijn inziens is dit forum een verspilling van jullie retorisch talent. Dit forum is jullie onwaardig, ga ... en verover jullie rechtmatige plaats in de wereld.

Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat het argument 'van den bleiter' niet is gerbuikt in jullie voordrachten. Een klassieker, maar blijft wel zeer sterk.
Allee kom, nu denk je toch niet dat Anciaux enige meerwaarde zal leveren voor de SP.a? Eens zien of SP.a-Rood zich deze keer niet effectief afscheurt. Dat ze bij de SP.a maar dekking gaan zoeken want 't gaat nog stuiven met Anciaux in de partij. Nadat Anciaux een nationalistische partij in de vernieling heeft gereden, kan hij nu hetzelfde eens gaan doen met een sociaal-democratische. Veel plezier ermee.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 12:23   #26
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Alé, nog even en de SP.A ligt helemaal op apegapen. Nu moet je toch een oen zijn om die joker binnen te halen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 12:30   #27
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:

Oud 14 januari 2009, 12:36   #28
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Spa doet hier mijn inziens een zeer goede zaak. Spa heeft nood aan boegbeelden, in het bijzonder van het soort dat de gewone mensch aanspreekt. Enkele maanden geleden bleek nog uit een peiling dat Bert in de top vijf politici (ik geloof op 3de plaats) zat van de VB kiezers. De man die bijna over niets anders praat dan over participatie, diversiteit en multiculturaliteit! Zoiets is toch schitterend?
Tja, den Anciaux (en zijn Damienne) heeft nu eenmaal een connectie met den gewone mensch. Buiten Steveart, die zich overigens politiek heeft teruggetrokken, kan ik binnen de Spa niet meteen iemand bedenken die deze connectie nog zou hebben.
De collectieve verdwazing aan de macht!
Oud 14 januari 2009, 14:21   #29
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Ik zou ook voor Bertje stemmen in een peiling, die man doet dan ook alles kapot, en mag dus best van mij nog een tijdje voort doen
Nja als de SP.a om zeep wil helpen valt een stem op die man best te overwegen. Hoe meer gewicht de man binnen de "partij" krijgt hoe sneller hij zijn ding kan doen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 15:42   #30
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Allee kom, nu denk je toch niet dat Anciaux enige meerwaarde zal leveren voor de SP.a? Eens zien of SP.a-Rood zich deze keer niet effectief afscheurt.
Zowaar een argument, hier op deze draad? Kort dat wel, maar zeker valabel.
Ik geef je overigens gelijk. Eerst afwachten hoe de partij dit zelf zal verwerken. Als ze het intern slikken (zij het al morrend) dan verwacht ik een meerwaarde.
Zo niet,... kan dit inderdaad zeer lelijk worden.
Oud 14 januari 2009, 15:45   #31
Metternich

Standaard

Citaat:
Zowaar een argument, hier op deze draad? Kort dat wel, maar zeker valabel.
Het is wel veelzeggend dat zowel links als rechts vies zijn van dezelfde persoon en hem totaal niet serieus nemen. Zegt meer over die persoon dan over de mensen hier.

Oud 14 januari 2009, 16:02   #32
Fonske
Gouverneur

Standaard

Ik wed dat geen één iemand die hier zo plat gereageerd heeft ook maar één ding af weet van Bert zijn beleid. Of van cultuur-, sport-, jeugd- en Brussel- beleid. Of van beleid tout court .

Laatst gewijzigd door Fonske : 14 januari 2009 om 16:05.
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 16:04   #33
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Het is wel veelzeggend dat zowel links als rechts vies zijn van dezelfde persoon en hem totaal niet serieus nemen. Zegt meer over die persoon dan over de mensen hier.
Hij vindt zichzelf al even interessant als Anciaux en zijn bende nichten.
Oud 14 januari 2009, 16:08   #34
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik wed dat geen één iemand die hier zo plat gereageerd heeft ook maar één ding af weet van Bert zijn beleid. Of van cultuur-, sport-, jeugd- en Brussel- beleid. Of van beleid tout court .
Plat slaan, dat moet ge doen met zo'n schaamteloos parlementair gespuis. Oeps, "procedurefout" tegen de liberale democratie!
Oud 14 januari 2009, 16:10   #35
Metternich

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Hij vindt zichzelf al even interessant als Anciaux en zijn bende nichten.
Ik had het dan ook over Anciaux

Oud 14 januari 2009, 16:10   #36
Metternich

Standaard

Citaat:
Buiten een hoop klachten heb ik daar nog niet veel van gehoord.

Oud 14 januari 2009, 16:19   #37
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Ik had het dan ook over Anciaux
Natuurlijk, en ik zeg: een Anciaux-fan is nog een grotere idioot dan Anciaux zelf.
Oud 14 januari 2009, 16:27   #38
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toevallig heb ik, als bestuurslid van een niet zo kleine vzw, wel ervaring met het cultuurbeleid van anciaux.

Bovendien weet ik ook nog wat er met alle partijen waar den bert bij heeft gezeten is gebeurd.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 16:40   #39
Fonske
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Toevallig heb ik, als bestuurslid van een niet zo kleine vzw, wel ervaring met het cultuurbeleid van anciaux.
en... dit is het moment waarop ik dan verwacht dat je inhoudelijk gaat.

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Plat slaan, dat moet ge doen met zo'n schaamteloos parlementair gespuis. Oeps, "procedurefout" tegen de liberale democratie!
I rest my case

Laatst gewijzigd door Fonske : 14 januari 2009 om 16:40.
Fonske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2009, 16:50   #40
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kate Ryan (Eurosong) sponsoren was één van zijn exploten
Met die 60.000€ konden (bijvoorbeeld) veel bibliotheken "bevoorraad" worden.
Ik ben lid vd soc.partij geweest tot het moment dat Stevaert ons Patrick Janssens door de strot duwde als voorzitter.
Btw, ik ben SP-er en geen SPa-er. Janssens kan misschien een goed burgemeester van Antwerpen zijn, maar de manier waarop de partijtop ons Janssens aansmeerde was not done. En nu Anciaux. Als ze in juni 10 �* 12 % halen, zal het veel zijn. Hopelijk scheurt Erik De Bruyn zich af.

Laatst gewijzigd door Pietje : 14 januari 2009 om 16:50.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be