![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Is die ontmaagding voor of na haar geslachtsoperatie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat gewoon om een reclamestunt. Als de treadstarter door zo een zaak, een land van 300 miljoen inwoners gaat beoordelen , bewijst dat alleen maar zijn niveau ![]() Citaat:
bron http://hoax.blog.nl/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Veralgemenen is altijd gemakkelijk en geen blijk van gezond verstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dit dan geen veralgemening?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Nochtans veralgemeent u zelf liefst selectief.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feli je hebt gelijk jongen.
In de moslimwereld gebeurt dit niet omdat vrouwen niet mogen studeren en er voor hen geen zelfbeschikkingsrecht is, hun maagdelijkheid wordt daar verkocht aan wie het meest opbrengt voor de familie, een verblijfsvergunning of extra geld is voldoende om een 'bruid' te veroveren die liefst ongeletterd is, volgzaam en zich laat beploegen als een akker, Allah Akbar! U heeft weer eens groot gelijk, een zalig makend lot voor vrouwen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() 3 miljoen?
![]() Manchester City wil voor Kaka 271 miljoen betalen. Dat is toch nog iets anders, hoor.
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er zijn goedkopere hoeren, maarja, goed voor haar
ik zou haar er niet vies voor bekijken Hopelijk kan mijn dochter het ook later..want wees eerlijk..een paar uurtjes werken voor zo'n bedrag, das easy money e zeker als ze het zelf wilt
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Is Kaka dan ook nog maagd?
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Zijn sommige mannen werkelijk bereidt om daar 3 miljoen euro voor te betalen?
![]() Ik ga m'n symbolische bruidsschat van 1 euro dan toch eens wat verhogen... Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 19 januari 2009 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() [quote=Hoomer;3921870]Verdorie, ik ben ook nog maagd op een bepaald plekje, als er iemand 3 miljoen wil geven om me te ontmaagden gelieve contact op te nemen via pm.
![]() Nu serieus, als er iemand 3 miljoen wil geven heeft dat meisje groot gelijk, ze zou immers niet meer moeten studeren of werken al ze niet wil, en als ze met het geld verstandig omgaat. De man die er 3 miljoen voor over heeft, tja daar heb ik mijn bedenkingen over. Vrij ondernemerschap staat in Amerika hoog in het vaandel, en deze vrouw is op dit moment een vrije ondernemer die een product aanbiedt. Een gat in de markt blijkbaar. Is zij niet slimmer dan al die ander hoertjes die 5 klanten per dag moeten doen om in heel hun carriere een klein percentje van dat bedrag te verdienen?[/QUOTE] Dat is pas geredeneerd ! Men heeft hier een mooie meisje, blijkbaar met haar ambitie geblokkeerd door geldgebrek. Inplaats van gewoon te gaan tippelen, en zich massa's klanten te moeten afwerken, veel ongemak voor weinig geld , poogt ze hier één grote slag te slaan, en dan is ze er vanaf. Ik zou dit meisje moedig en intelligent noemen, ondernemingsgezind ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |