![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Indien de dader onvermogend of ongekend is.
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2009 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2009 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen schadevergoeding voor "illegaal" slachtoffer is de titel, van wie of van wat het komt maakt me niet uit. Van mijn part staat "Den Berre" een maand zijn dotatie af.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Je herkent de linkiewinkie aan het feit dat hij alrijd de altruist uithangt met een ander zijn geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Indien de werkgevers iets van fatsoen in zich hadden dan zouden ze de nabestaanden vergoeden. De belastingbetaler laten opdraaien voor illigale tewerkstelling is er ver over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is naar hier gekomen met een visum. Als ze dan legaal in dienst werd genomen, is ze dan bij het verstrijken van het visum plotseling in het zwart aan het werken of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als uw verzekering van uw auto vervallen is ben je dan nog verzekerd of ben je dan in het zwart aan het rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haar visum was vervallen, daarom niet haar arbeidscontract. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er een symbolische euro wordt uitbetaald, zou dat de gemoederen kunnen bedaren?
Het kan toch niet puur om het geld gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() En aan het feit dat hij zijn stelling niet gaat bepleiten als er allochtone criminelen in 't spel zijn. Vervang de ouders van HVT door de ouders van de moordenaar van Kitty Van Nieuwenhuyzen, en wedden dat Filosoof in de verste verte nooit de gedachte zou opperen dat die ouders het fatsoen zouden moeten hebben om de dood van Kitty VN te vergoeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Gaat dat 'van fatsoen' ook op voor de Israelis die 100den Palestijnse kinderen in de loop van de vorige 3 weken vermoord hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik mij ook afvraag is: Hoe komt het dat ze geen nieuw visum aangevraagd heeft, had ze schrik dat het haar geweigerd ging worden? en dat ze terug moest van waar ze vandaan kwam en bleef ze liever in de illigaliteit werken, haar werkgevers zouden die daar van op de hoogte zijn geweest, zo ja, dan zijn ze ook schuldig aan haar illigaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je visum is vervallen, ben je illegaal in het land en kan er dus ook niet wettelijk gewerkt worden. Ik kan mij niet inbeelden dat zij dit vergeten was, eerder zit hier een bewuste (misschien zelfs begrijpelijke) strategie achter om hier een definitieve verblijfsvergunning te verkrijgen, wat soms ook nog lukt. Een vriend van mij verbleef (echt per vergissing) meer dan 90 dagen met een toeristenvisum in de Verenigde Staten en hij werd de 91 ste dag door de FBI opgepakt bij het buitenkomen van z'n hotelkamer en in colonne naar de luchthaven gebracht op een vliegtuig richting EU. Hier zijn ze (helaas ?) zo streng niet, met zulke pijnlijke gevolgen. Ondanks hun verdriet en het leed dat ik niemand toewens, vallen ook die ouders van Luna niet goed te praten kwestie de tewerkstelling van Oulematou. Zij moeten dit geweten hebben en als ze zich geroepen voelen kunnen zij uiteraard altijd geld geven aan de familie. Het was natuurlijk goed voor hun 'multiculturele status' om een zwarte oppas in dienst te nemen, helaas hebben ze te weinig aan de gevolgen gedacht van een mogelijke illegaliteit (dus niet het feit dat ze kleurlinge was, maar het feit dat ze hier illegaal was). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok; wie uit Afrika binnenkomt krijgt een visum voor drie tot zes maanden en daarna kan dit niet verlengd worden maar kiezen mensen bewust voor illegaliteit, dat zijn feiten en wat u hier beweert ( alweer) klinkklare onzin.
Die mevrouw was hier aan het werk zonder toezegging op verblijf en dus koos ze bewust voor de illegaliteit. Haar dood is heel erg, de dader is gestraft en terecht maar die schadevergoeding maakt alleen haar familie rijk, lost dat iets op?? Komt die mevrouw ermee terug? nee dus vind ik dat die schadevergoeding niet betaald kan worden; omdat die mevrouw hier illegaal aan het zwartwerken was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mevrouw was hier met een visum; dan krijg je helemaal geen arbeidskaart!
Daarna illegaal dan mag je niet eens werken! Komaan he mensen; wel ernstig blijven! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens jouw is er dan geen legaal arbeidscontract meer. Weet je het dan niet (zeker)? Waarom ze haar visum niet verlengde weten we niet. Ik vind het onwaarschijnlijk dat de reden is dat ze schrik zou gehad hebben voor een weigering. |
|
![]() |
![]() |