![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Heb het filmpje nog eens bekeken.
"...ik pleit ook voor de euh *leest op zijn papier* afslanking van het overheidsapparaat." En dan die gemaakte grijns bij hun 'fractie' wanneer ze het duidelijk niet meer aankunnen. LDD is echt dé partij van de grijze, misnoegde en onbekwame backbenchers geworden. In tegenstelling tot wat onze immer consequente Dedecker beloofd had wordt zijn partij geen serieuze rechts-liberale partij (van die naamsverandering is blijkbaar ook geen sprake meer). Het is eerder een allegaartje van amateuristische -maar toch o zo politiek incorrecte- frustré's aan het worden die het liberalisme te pas en te onpas gebruiken om hun eigen inconsequentie, opportunisme en plat populisme te verbergen. Mijn oorspronkelijke openheid voor Dedeckers idee is bij deze tenietgegaan. Hem mocht ik niet en de mensen waarmee hij zich omringt evenmin.
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 23 januari 2009 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet ineens terug naar het unitaire Belgique? Alle hens aan dek! Recht te afgrond in! U nooit afgevraagd waarom we ooit tot zo een complexe staatsstructuur zijn gekomen?
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ginoooooooo in actie ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VL zijn rijk en zullen alles wel blijven betalen. Kunnen bovendien niet splitsen omwille van BXL. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als je al compleet door de mand valt als partij wanneer je een ondoordacht voorstel doet, dan valt iedere partij wekelijks compleet door de mand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Gino De Craemer is duidelijk een grote aanwinst voor LDD. Zijn inhoudsloos gezever, de valse grijns op zijn gezicht, het zoeken naar bevestiging bij zijn collega's als hij denkt te scoren, zijn plakkerige kapsel,... Mooie tijden liggen in het verschiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer dat het voornaamste doelpubliek van LDD dit nooit te zien zal krijgen.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
LDD maakt zich hier belachelijk, maar CD&V,VLD en N-VA evengoed in mijn ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik ben wel verschoten van het niveau van dat debat in het Vlaams Parlement. Het leek bijna dit forum wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De spoeling is gewoon te dun. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() da filmpke is beter dan een show van geert hoste
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk niet dat het daar veel mee te maken heeft. Het heeft er veel meer mee te maken dat alle parlementen bevolkt worden door partijafgevaardigden ipv volksvertegenwoordigers.
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 25 januari 2009 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LDD pretendderd het "gezond verstand" te zijn, en t besturen na de verkiezingen. Het is toch maar normaal zeker dat andere partijen die bende sjarletangs ontmaskeren? De Cramer is wel naar voor gegaan met een hoop zever, warna ze met hem de vloer hebben aangeveegd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Als het op politiek aankomt weten heel veel mensen enkel een hoop zever. Grote kans dus dat ze op zeveraars stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best heel grappig
Mss kan hij samen met Bert den bleiter overstappen naar SPA ![]()
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Niemand kan me wijsmaken dat het land niet beter zou bestuurd worden door 12 ministers met ieder 5 cabinetards...
Schaf alle gewesten, provincies, etc... gewoon af. Verder gewoon verkiezingen om de 4 jaar, zodat de politici niet constant in verkiezingskoorts zijn en effectief iets nuttig kunnen doen.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander! Maar dan met alle consequenties hé! Geen pariteit in het parlement, geen blokkeringsmechanismen en noem maar op... Uw Belgie bestaat geen jaar meer, want dit is de reden waarom ze de gewesten hebben opgericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |