![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Open op zondag of niet? | |||
geheel aan uitbaters overlaten |
![]() ![]() ![]() |
19 | 59,38% |
verplichte zondagsrust respecteren |
![]() ![]() ![]() |
9 | 28,13% |
een gemengd systeem handhaven |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
anders |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Jammer voor mensen die 'moeten' werken op zondag, maar sedert ik jaren geleden naar Azie vertrokken ben, vind ik het maar normaal dat winkels ook op zondag open zijn.
In de meeste Aziatische landen zijn winkels 7 dagen op 7 open - behalve zaken zoals garages - kleine 'convenience stores' met de allernoodzakelijkste voedingswaren zelfs 24 uren op 24. Grootwarenhuizen zijn open van 11 tot 21.30u of langer op weekends, de locale Carrefour draait van 9 tot 23u enzovoorts. Mensen die werken hoeven niet voor 18 u alles te kopen of te moeten wachten tot zaterdag. Moeilijk als je in Azie gewoond hebt om het 'tempo' in Belgie nog gewoon te geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2009 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die factureerde in het zwart, betaalde mijn vrouw in het zwart, en neukte haar in het zwart, weliswaar tijdens de openingsuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() geheel aan de werknemers overlaten , als er voldoende werkwilligen zijn op zondag kan de winkel open op zondag (enkel tijdens drukke periodes)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |