![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat we alvast weten is dat de uitleg die Israël verschafte omtrent het bombarderen van scholen vol vluchtelingen en het VN-hoofdkwartier ("er zou geschoten zijn") niet met de waarheid strookt en door de VN zelf in alle talen ontkend en gelogenstraft wordt. 'fin, toch in zes talen. Er is een verschil tussen de houding van Israël en de nazi's, dat wens ik niet te ontkennen. De paralel tussen de partizanen en Hamas is treffender.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 26 januari 2009 om 01:18. |
|||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Anderen hebben de Partizanen als terroristen omschreven die met wortel en tak moeten worden uitgeroeid. Ik zou het daar wat ons verzet betreft niet mee eens geweest zijn en ik ben het er in het geval van Hamas ook niet mee eens.
|
|
|
|
#25 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Even onschuldig als de burgers in de Gazastrook? Of zijn die slechts colateral dammage?
|