![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of voor dwaze cartoons, daarvoor komen ze ook op straat. Laatst gewijzigd door Depth of Field : 25 januari 2009 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat een zever ! Koran 23:1-6 Inderdaad voorspoedig zijn de gelovigen. Die ootmoedig zijn in hun gebeden. En die al hetgeen ijdel is, schuwen. En die actief zijn in het betalen van Zakaat. En die hun vleselijke lusten beheersen. Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt. Ze moeten braaf en vroom zijn tegenover wandelende tenten, maar alles wat niet-moslim is mag langs alle lichaamsopeningen gebruikt worden. Het staat in de handleiding, dus moet het wel OK zijn, niet ? Ik (en de meeste vaders in onze decadente Westerse samenleving) zou nooit een condoom toeschuiven aan de kerel die met een van mijn dochters op stap gaat. Dreigen met ondraaglijke fysieke pijn indien er een vingertje naar de dochters uitgestoken wordt is een traditie in onze Decadente Westerse Samenleving (DWS) Als ik jouw geliefde jonge vrome (sic) moslims bekijk die ieder morgen in hartje Brussel de voorbijgaande zakenvrouwen voor hoer uitmaken, denk ik dat jullie in kwestie van vroomheid, respect en onthouding nog veel kunnen leren van onze DWS. Up yours.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 25 januari 2009 om 21:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 21:14. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() ![]() staat DAT in de koran! een verwijzing naar masturbatie en dat het toegestaan is? Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Mijn lezing van die tekst en IMHO de enig juiste. Die verwijzing naar de rechterhand komt in verschillende (ook niet-Arabische!) landen voor in die zin. Bvb in 't Frans "la veuve Maindroite"
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 januari 2009 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat als mensen wel op straat komen voor A en niet voor B, dat het dan niet onredelijk is voor een buitenstaander om te concluderen dat die mensen B onbelangrijker vinden dan A. Ik ben dus gerechtvaardigd om te menen dat voor "die mensen", een stel dwaze cartoons veel belangrijker zijn dan een joch van dertien jaar dat iemand met een ijzeren staaf dood klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nope, run boy.
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat als een jongedame bij zoonlief op bezoek komt? Dat mag dan wel? Gewoon geïnteresseerd in je opvatting hieromtrent. Laatst gewijzigd door Kallikles : 25 januari 2009 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Bentje probeert duidelijk te maken dat ouders er niets op tegen hebben dat hun volwassen kinderen seks hebben maar niet wanneer dit het enige doel is van een van die partijen.
En eerlijk gezegd is het wel erg dat dit jullie moet worden uitgelegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N.B.: Het ging om Bentjes opvattingen, niet om de jouwe. Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 januari 2009 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zie hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Nu voor alle duidelijkheid. Het gaat hier niet om die dochter en of die seks mag hebben of niet. Iedere weldenkende ouder wilt natuurlijk niet dat de (jonge) dochter wipt met de eerste de beste vriend.
Waar ik op aanstuurde was dat mensen een karikaturaal beeld hebben van een andere samenleving. En meestal in negatieve zin. Zoals moslims bv. de losbandigheid en zedeloosheid van hier zouden karikaturiseren tot "een vader die de vriend van zijn dochter eigenhandig een condoom toeschuift", zo hebben sommige vlamingen ook een karikaturaal beeld van de moslims. Want als je wangedrag van bepaalde jongeren bv. gaat beginnen verklaren aan de hand van koranverzen, dan kan het niet anders dat je zeer zwart wit denkt, zeer karikaturaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kom, kom, ik begrijp je wel, maar ik ga niet akkoord gaan met een jongen die binnen 20 jaar binnenkomt en tegen mij fluistert "pssst , zeg "pa" naar bed wil ik niet met uw dochter ze". Ik wil zeggen: be real, seksualiteit is normaal in relaties en seksualiteit wensen binnen een relatie is normaal.