Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2009, 20:56   #21
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Islam-bekeerlingen kunnen we moeilijk aanvaarden als representatief voor de "Westerse Cultuur"

ik snap niet goed tot wat dit als antwoord moet dienen?

ik heb toch niks gezegd over representativiteit?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 20:56   #22
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
dus als voortaan de allochtonen niet op straat komen bij iedere criminiele feit dat hun "soortgenoten" plegen, is dit een vrijgeleide om te beschouen dat ze dan ermee akkoord zijn?
Dude, als ze de moeite kunnen doen om op straat te komen als er ergens duizenden kilometers verder moslims omkomen, kunnen ze maar beter ook op straat komen als een moslim hier er enen doodslaat.

Of voor dwaze cartoons, daarvoor komen ze ook op straat.

Laatst gewijzigd door Depth of Field : 25 januari 2009 om 20:57.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 21:00   #23
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Dude, als ze de moeite kunnen doen om op straat te komen als er ergens duizenden kilometers verder moslims omkomen, kunnen ze maar beter ook op straat komen als een moslim hier er enen doodslaat.

het is niet omdat een aantal dingen hier fel gemediatiseerd worden en door het middenveld aangegrepen om daar iets publiekelings rond te doen, dat het ontbreken van zulke initiatieven bij de allochtonen erop moet wijzen dat zulke dingen bij hen 'bon ton' zijn.
Oud 25 januari 2009, 21:01   #24
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo goedkoop kom je er niet van.

uitleg over die vreemde logica verwacht ik nog altijd.
Je openingspost staat bol van de moslimpropagenda tegenover de "Westerse Decadentie"...

Citaat:
Het is niet ondenkbeeldig dat de vader met een knipoog de jongen een condoom toeschuift.
Bull-poopoo !

Wat een zever !

Koran 23:1-6

Inderdaad voorspoedig zijn de gelovigen. Die ootmoedig zijn in hun gebeden. En die al hetgeen ijdel is, schuwen. En die actief zijn in het betalen van Zakaat. En die hun vleselijke lusten beheersen. Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.

Ze moeten braaf en vroom zijn tegenover wandelende tenten, maar alles wat niet-moslim is mag langs alle lichaamsopeningen gebruikt worden. Het staat in de handleiding, dus moet het wel OK zijn, niet ?

Ik (en de meeste vaders in onze decadente Westerse samenleving) zou nooit een condoom toeschuiven aan de kerel die met een van mijn dochters op stap gaat.

Dreigen met ondraaglijke fysieke pijn indien er een vingertje naar de dochters uitgestoken wordt is een traditie in onze Decadente Westerse Samenleving (DWS)

Als ik jouw geliefde jonge vrome (sic) moslims bekijk die ieder morgen in hartje Brussel de voorbijgaande zakenvrouwen voor hoer uitmaken, denk ik dat jullie in kwestie van vroomheid, respect en onthouding nog veel kunnen leren van onze DWS.

Up yours.

Laatst gewijzigd door Dajjal : 25 januari 2009 om 21:03.
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 21:01   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht

Dus jij bepaalt waarvoor en wanneer anderen op straat dienen te komen (of niet!) en de anderen luisteren niet naar je bevelen? Pijnlijk! Frustreert je dat niet te erg?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 21:05   #26
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Je openingspost staat bol van de moslimpropagenda tegenover de "Westerse Decadentie"...

Bull-poopoo !

Wat een zever !

Koran 23:1-6

Inderdaad voorspoedig zijn de gelovigen. Die ootmoedig zijn in hun gebeden. En die al hetgeen ijdel is, schuwen. En die actief zijn in het betalen van Zakaat. En die hun vleselijke lusten beheersen. Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.

Ze moeten braaf en vroom zijn tegenover wandelende tenten, maar alles wat niet-moslim is mag langs alle lichaamsopeningen gebruikt worden. Het staat in de handleiding, dus moet het wel OK zijn, niet ?

Ik (en de meeste vaders in onze decadente Westerse samenleving) zou nooit een condoom toeschuiven aan de kerel die met een van mijn dochters op stap gaat.

Dreigen met ondraaglijke fysieke pijn indien er een vingertje naar de dochters uitgestoken wordt is een traditie in onze Decadente Westerse Samenleving (DWS)

Als ik jouw geliefde jonge vrome (sic) moslims bekijk die ieder morgen in hartje Brussel de voorbijgaande zakenvrouwen voor hoer uitmaken, denk ik dat jullie in kwestie van vroomheid, respect en onthouding nog veel kunnen leren van onze DWS.
Citaat:
hetgeen hun rechterhand bezit
= hun penis=masturbatie...
Citaat:
Up yours.
Die lust tot sodomie, stoort dat niet?
Oud 25 januari 2009, 21:09   #27
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
precies zoals de meeste topics hier in deze forumgedeelte bol staan van foute voorstellingen over de islam en de allochtonen en hun cultuur.

Citaat:
Inderdaad voorspoedig zijn de gelovigen. Die ootmoedig zijn in hun gebeden. En die al hetgeen ijdel is, schuwen. En die actief zijn in het betalen van Zakaat. En die hun vleselijke lusten beheersen. Behalve met hun vrouwen of hetgeen hun rechterhand bezit, want dan treft hen geen verwijt.[/i]

geloof je nu echt dat die gefrusteerde jongeren die zich vergrijpen aan een meisje, eerst de koran gelezen hebben en dan pas besloten om tot deze daden over te gaan? Als je dit denkt...tja, ik heb er geen woorden voor.

Citaat:

net zoals ook niet alle turkse vaders hun dochter aan de ketting leggen. Maar wie actief is in deze forumgedeelte zou het tegendeel beginnen denken door wat die allemaal te lezen krijgt van de hand van mensen zoals gij.

Citaat:
Als ik jouw geliefde jonge vrome (sic) moslims bekijk die ieder morgen in hartje Brussel de voorbijgaande zakenvrouwen voor hoer uitmaken bekijk, denk ik dat jullie in kwestie van vroomheid, respect en onthouding nog veel kunnen leren van onze DWS.
ik loop ook rond in brussel maar zulke taferelen heb ik nog niet gezien. je moet niet dingen beginnen verzinnen hé.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 21:14.
Oud 25 januari 2009, 21:11   #28
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
= hun penis=masturbatie...

staat DAT in de koran!

een verwijzing naar masturbatie en dat het toegestaan is?

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 januari 2009 om 21:11.
Oud 25 januari 2009, 21:12   #29
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Inderdaad, sterker nog, als dat die jongen zijn bedoelingen zijn heeft hij van mij welgeteld 3 seconden om uit de deur te zijn
uw dochter mag niet naar bed gaan met iemand? tiens, doet mij aan moslims denken.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 21:24   #30
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

staat DAT in de koran!

een verwijzing naar masturbatie en dat het toegestaan is?
Mijn lezing van die tekst en IMHO de enig juiste. Die verwijzing naar de rechterhand komt in verschillende (ook niet-Arabische!) landen voor in die zin. Bvb in 't Frans "la veuve Maindroite"

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 januari 2009 om 21:27.
Oud 25 januari 2009, 21:24   #31
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dus jij bepaalt waarvoor en wanneer anderen op straat dienen te komen (of niet!) en de anderen luisteren niet naar je bevelen? Pijnlijk! Frustreert je dat niet te erg?
Neen, eersteklas woordverdraaier.

Ik zeg dat als mensen wel op straat komen voor A en niet voor B, dat het dan niet onredelijk is voor een buitenstaander om te concluderen dat die mensen B onbelangrijker vinden dan A.

Ik ben dus gerechtvaardigd om te menen dat voor "die mensen", een stel dwaze cartoons veel belangrijker zijn dan een joch van dertien jaar dat iemand met een ijzeren staaf dood klopt.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2009, 21:47   #32
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
uw dochter mag niet naar bed gaan met iemand? tiens, doet mij aan moslims denken.
Toch wel, en dat kan je ook niet tegenhouden, maar als die jongen haar komt ophalen, en boven is mijn dochter haar nog aan het klaarmaken voor een uitstap, en ik zou weten dat de enige reden van de uitstap haar in bed krijgen is?
Nope, run boy.
Oud 25 januari 2009, 22:25   #33
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nope, run boy.
Bentje ===> Respect.
Oud 25 januari 2009, 23:25   #34
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel, en dat kan je ook niet tegenhouden, maar als die jongen haar komt ophalen, en boven is mijn dochter haar nog aan het klaarmaken voor een uitstap, en ik zou weten dat de enige reden van de uitstap haar in bed krijgen is?
Nope, run boy.
Er werd nergens gezegd dat dit de "enige reden" is. En wat als het voor je dochter de "enige reden" zou zijn? Mag niet?

En wat als een jongedame bij zoonlief op bezoek komt? Dat mag dan wel?

Gewoon geïnteresseerd in je opvatting hieromtrent.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 25 januari 2009 om 23:25.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2009, 00:00   #35
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk dat Bentje probeert duidelijk te maken dat ouders er niets op tegen hebben dat hun volwassen kinderen seks hebben maar niet wanneer dit het enige doel is van een van die partijen.
En eerlijk gezegd is het wel erg dat dit jullie moet worden uitgelegd.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2009, 00:11   #36
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik denk dat Bentje probeert duidelijk te maken dat ouders er niets op tegen hebben dat hun volwassen kinderen seks hebben maar niet wanneer dit het enige doel is van een van die partijen.
Wie zijn jullie?

N.B.: Het ging om Bentjes opvattingen, niet om de jouwe.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 januari 2009 om 00:11.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2009, 03:39   #37
De Zachte Anarchist
Burger

De Zachte Anarchist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou als vader nooit een jongen een condoom toeschuiven zodat hij mijn dochter eens een goede beurt kan geven. Ik zou de jongeman al eerder wijzen op mijn draagvergunning en het voorhanden hebben van vele wapens.
Maar je vergeet dat ze wellicht al verschillende jaren (en hoogstwaarschijnlijk met medeweten van moeder de vrouw) aan de pil is.

Zie hier.
Oud 26 januari 2009, 09:57   #38
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inderdaad, dank je, Alice.
Oud 26 januari 2009, 13:33   #39
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Nu voor alle duidelijkheid. Het gaat hier niet om die dochter en of die seks mag hebben of niet. Iedere weldenkende ouder wilt natuurlijk niet dat de (jonge) dochter wipt met de eerste de beste vriend.

Waar ik op aanstuurde was dat mensen een karikaturaal beeld hebben van een andere samenleving. En meestal in negatieve zin.

Zoals moslims bv. de losbandigheid en zedeloosheid van hier zouden karikaturiseren tot "een vader die de vriend van zijn dochter eigenhandig een condoom toeschuift", zo hebben sommige vlamingen ook een karikaturaal beeld van de moslims.

Want als je wangedrag van bepaalde jongeren bv. gaat beginnen verklaren aan de hand van koranverzen, dan kan het niet anders dat je zeer zwart wit denkt, zeer karikaturaal.
Oud 26 januari 2009, 13:38   #40
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, sterker nog, als dat die jongen zijn bedoelingen zijn heeft hij van mij welgeteld 3 seconden om uit de deur te zijn
Kom, kom, ik begrijp je wel, maar ik ga niet akkoord gaan met een jongen die binnen 20 jaar binnenkomt en tegen mij fluistert "pssst , zeg "pa" naar bed wil ik niet met uw dochter ze". Ik wil zeggen: be real, seksualiteit is normaal in relaties en seksualiteit wensen binnen een relatie is normaal.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be