![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het rommelt inderdaad bij het Blok!
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Nog een belangrijke toevoeging:
En niet alleen in Limburg. Waarom denk je dat er nog niets is bekend over de lijst in West-Vlaanderen, behalve het kiezersbedrog dat senator Vanheke de Euopese lijst én deze van het Vlaams parlement zal trekken ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Voor wat gaat Vanhecke eigenlijk kiezen? Voor het Vlaams Parlement, voor Europa of blijft hij in de Senaat.
#26 |
Parlementslid
|
![]() Een bewijs te meer dat de lijstvorming belangrijker is dan de verkiezingen op zich om verkozen te worden. Democratie in actie? Tijd voor een ander stemsysteem.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Niet stemmen als ware proteststem!
|
![]() |