![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nu veranderd werd is dat de oeroude BERBERSE namen (dus de oorspronkelijke niet-arabische bewoners) verboden werden en enkel nog ISLAMITISCHE namen zijn toegestaan. Kwestie van de Ummah wat duidelijker te omlijnen in het buitenland. Niet voor niks noemt de Marokkaanse koning onze gebieden als zijn 17de provincie. Het is maar dat je binnenkort wéét waar je staat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokko probeert om haar immigranten blijvend aan zich te binden om politieke en economische redenen. Dat is al decennia het geval. Ik zie niet waarom we dat spelletje zouden moeten meespelen. Als het klopt dat voortaan ook Berberse namen verboden zouden zijn (die ouder zijn dan de islamitische) dan is dat alleen maar een bijkomende reden om te protesteren tegen dit reactionair beleid.
En bon ik zie absoluut niet wat daar rechts aan zou zijn. Moest er in België een lijst bestaan van katholieke namen waar mensen uit zouden moeten kiezen dan zou ik daar ook tegen protesteren en dat een land een paar duizend kilometer van hier die lijst oplegt maakt het nog absurder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Als men al eens begon met de dubbele nationaliteit af te schaffen. Als ge bij een voetbalploeg aansluit aanvaard ge de regels en speelt ge voor de ploeg van uw keuze. En die keuze mag dan vrij zijn.
Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 4 februari 2009 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin hoe langer hoe meer paranoia te worden.
Iemand die nog wéét wanneer die originele Belgische namenlijst werd afgeschaft? Zou dat toevallig niet rond de jaren 1976 geweest zijn... toen de verdragen van Eurabia werden getekend? Ik denk namelijk niet dat voor die tijd het geven van islamitische namen aan Belgische kinderen was toegestaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=UCs4ZcsDo4E http://www.youtube.com/watch?v=vFeO3u_I52Y Ik verwacht de eerste maatregelen op dit vlak ergens binnen dit en een jaar of tien.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flink. Wie ging nu weer de joden in het oog houden om te zien of ze vertrokken uit Europa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat zijn eigenlijk de voordelen ook alweer van die dubbele nationaliteit?
Was België daar niet over in onderhandeling met de koning van Marokko? Ik zie dat heel wat mensen een beetje ontvlambaar neigen te zijn na het lezen van dit bericht. Maar verlies aub niet uit het oog dat dit artikel de stem van één man weergeeft, nl die van de Marokkaanse koning/wethouders, en niét noodzakelijk die van de Marokkaanse burgers, noch in Marokko, noch elders op de wereld! Irrelevant voor deze discussie maar ik vraag me wel iets af: is het waar dat men, ongeacht van waar men komt, op die plaats vastgoed mag bezitten (wordt dit gecontroleerd, zo ja, hoe?) maar hier toch een sociale woning krijgt toegewezen?
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 februari 2009 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ik werk met veel werkloze en OCMW gerechtigde inwijkelingen. Wat dié me te vertellen hebben over hun thuisland, dat is niet mooi meer. ![]() Oh, en zo weinig mogelijk werken, in het schwartz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En hoort deze thread ook niet thuis bij "buitenlandse politiek", enfin doet er eigenlijk niet zoveel toe
Als het taalgebruik stoer genoeg is kan je in België altijd wel voldoende mensen ervan overtuigen dat zelfs "gezond verstand" en een koe identieke dingen zijn Laatst gewijzigd door JCVD_WHO : 5 februari 2009 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Je kunt je niet voorstellen hoe veel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de kwestie van nationaliteit zo gevoelig ligt bij hen. Zelfs bij Berbers.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |