Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 februari 2009, 11:50   #21
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wel knap dat een buitenwipper het kan schoppen tot zo'n carrière in de politiek.
een eerste generatie ALLOCHTOON uit moldavië die de autochtonen wil vermoorden en deporteren, dat vind jij "knap".

Men zal u er aan herinneren als er ooit een afrikaans/ Turks / oost europees allochtoon dit via een politieke partij in onze streken met ons wil uithalen. als u consequent bent, moet u dat ook "knap" vinden.

de zoveelste joodse dubbelnick..
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 11:55   #22
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Maar gans die extremistische Liebermann "political wave" is een uiting van de uitzichtloze toekomst van de Israelische staat. je kan niet jezelf grond toeëigenen , de lokale bevolking verdrijven (buiten diegenen die niet wilden vluchten en tweederangsburger werden) en slachtpartijen onder de Palestijnen organiseren...en dan hopen dat alles wel zal goed komen.

Israel is een mislukt kolonisatie experiment.
enkel nog kwestie van tijd , en helaas zullen er nog heel wat slachtoffers vallen vooraleer iedereen het zal willen toegeven
.
Oud 10 februari 2009, 12:05   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Voorstanders van Israël zeggen juist dat Israël vele vroeger ook bestond en "hersticht" is.
Dat zou kunnen en ik bestrijd dat ook niet.

De VN gaf hen na WO-II hun plaats en daar is in ieder geval de recente ellende begonnen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 12:06   #24
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel knap dat een buitenwipper het kan schoppen tot zo'n carrière in de politiek.
En onze eigen Jean-Marie De Decker is een groter "licht" ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 12:18   #25
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
een eerste generatie ALLOCHTOON uit moldavië die de autochtonen wil vermoorden en deporteren, dat vind jij "knap".

Men zal u er aan herinneren als er ooit een afrikaans/ Turks / oost europees allochtoon dit via een politieke partij in onze streken met ons wil uithalen. als u consequent bent, moet u dat ook "knap" vinden.

de zoveelste joodse dubbelnick..
Ik ben niet Joods, noch heb ik Joden in mijn familie. Ik steun echter wel hun strijd tegen terroristische bewegingen zoals Hamas. Die kerel in dat clipje heeft het geschopt van buitenwipper tot premierkandidaat, dat vind ik op zich wel een redelijke prestatie.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 12:26   #26
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben niet Joods, noch heb ik Joden in mijn familie. Ik steun echter wel hun strijd tegen terroristische bewegingen zoals Hamas. Die kerel in dat clipje heeft het geschopt van buitenwipper tot premierkandidaat, dat vind ik op zich wel een redelijke prestatie.
een korporaal kon het ook "ver" schoppen. Maar goed, men zal u herinneren aan uw uitspraak ter gelegener tijd.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 10 februari 2009 om 12:27.
Oud 10 februari 2009, 12:27   #27
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat zou kunnen en ik bestrijd dat ook niet.

De VN gaf hen na WO-II hun plaats en daar is in ieder geval de recente ellende begonnen.
U ontkent dus dat er reeds ellende of spanning was tussen jodendom en de andere groepen?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 10 februari 2009 om 12:27.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 12:28   #28
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige Hamasleden hebben het ver geschopt van onderdrukte smokkelende Palestijn tot dictator.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 17:10   #29
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
²
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 18:00   #30
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Arabieren roepen dit al sinds 1948: Fait divers
Joodse partij roept dit in 2009: Schokkend

Dit is enkel een reactie op Arabische vijandigheid en is door de raketbeschietingen onvermijdelijk geworden. Spijtig.
Je "vergeet" alleen ander historische feiten.
Nochthans is geen enkele bevolkingsgroep dan de joden zo fel bezig om iedereen er te doen aan te blijven herinneren aan een historisch feit als de holocaust.
Het historische feit dat Israël sindsdien de bezetter is. De palestijnen uit hun woningen verdrijft en hun land steelt enz... "vergeet" u natuurlijk.
Daarom die Arabische vijandigheid. In Belgie was er in 1940 tot 45 ook een verzet tegen de Duitse bezetter of niet soms?
pekka_123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2009, 18:11   #31
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wie bepaalt wie dat er een terrorist is of een terroristische organisatie?
Hamas is dat niet, net zo min als de joden die in opstand kwamen tegen hun verdrukking en misdaden gepleegd door de Nazi's. Volgens de Nazi's waren die opstandige joden ook terroristen volgens de joden niet, natuurlijk. Al bestond het woord "terrorisme" op zich toen nog niet.
Tegenwoordig wordt dit woord gebruikt tegen iedereen en elke organisatie die in opstand komt tegen het sterke westen en zijn poging om zijn kapitalisme op te dringen
Oud 10 februari 2009, 18:15   #32
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Mensen die en plein public ijveren voor de uitroeiing van een volk dat al jaren bezet, vernederd en onrecht wordt aangedaan ... alsof het nog niet erg genoeg was. Wat nog veel schrikwekkender is, is dat die mensen wel in een staat leven die ook daadwerkelijk de militaire middelen ervoor heeft en er niet voor terugschrikt om dergelijke dreigementen uit te voeren, daar waren laatst al staaltjes van te zien.
In 40 - 45 reageerden sommige Belgen op dezelfde manier tegen de Duitse bezetter.
Oud 10 februari 2009, 19:57   #33
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pekka_123 Bekijk bericht
Wie bepaalt wie dat er een terrorist is of een terroristische organisatie?
Hamas is dat niet, net zo min als de joden die in opstand kwamen tegen hun verdrukking en misdaden gepleegd door de Nazi's. Volgens de Nazi's waren die opstandige joden ook terroristen volgens de joden niet, natuurlijk. Al bestond het woord "terrorisme" op zich toen nog niet.
Tegenwoordig wordt dit woord gebruikt tegen iedereen en elke organisatie die in opstand komt tegen het sterke westen en zijn poging om zijn kapitalisme op te dringen
Organisaties (zoals Hamas) die raketten afvuren op onschuldige burgerdoelwitten om zoveel mogelijk leed te veroorzaken, kan je gerust terroristisch noemen hoor.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be