![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Overigens, is het niet veelzeggend dat een superbelgicist als Superstaaf zijn pijlen richt op de N-VA en niet op het Vlaams Blok?
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rijd tegen het N-VA-karreke en ik vlieg het bruine verdomhoekje in. ![]() Demoniseren is makkelijker dan argumenteren uiteraard. Leer misschien eens objectief te oordelen, en probeer eens aan te nemen dat zelfs een Vlaamsblokker gelijk kan hebben: ![]() ![]() Ik hoef uiteraard geen directieven van een of ander partijchef in te volgen. Dat scheelt al een slok op een borrel. Wat moet het moeilijk debatteren zijn als je eerst de partijresoluties moet nalezen of het fiat van jullie 'grote' Manitou afwachten.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zie jij Superstaaf trouwens beweren dat jullie latente belgicisten zijn? Ik zie jullie anders wel beweren dat hij een Vlaams Blokker is. Heel geloofwaardig. ![]()
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Inderdaad, bij het Blok krijgt ze wél een mooi plaatsje...
Wel vriendelijk van Morel dat ze een week ervoor nog een pro-Blok artikel in De Standaard schrijft. Als N-VA'ster. Mooie manier van werken dat. Zegt genoeg over de persoon in kwestie zeker?
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat dat nu juist van jou moet komen! |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Respect verdienen enkel personen. Opinies (partij)ideologieën of ideeën verdienen geen a priori respect. Die moeten zichzelf bewijzen en respect verdienen in de confrontatie met andere ideeën. Heb jij misschien respect voor onzin?
![]() |
![]() |
#27 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat bewijst dat voor sommigen ideologie niet meer belangrijk is. Arm Vlaanderen...
![]() |
#28 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vraag je misschien eens af waarom al je inhoudsloze topics hierop uitdraaien. Obsessies zijn nooit gezond. Heb je veel vrienden? |
|||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met mijn ideologie is er niks aan de hand. Die staat als een huis. Ik offer het eerste punt van mijn programma niet voor een postje bij de CD&V.
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bewaar ik om pret mee te maken als de CD&V jullie onVlaams in de reet rijdt na eventuele regeringsdeelname. Citaat:
Sla ze gerust over. Als je commentaar enkel een persoonlijke aanval inhoudt bij gebrek aan argumenten (zie hieronder) dan heeft niemand er een zak aan. Citaat:
Allemaal N-VA'ers. En ik hoef niet om hun respect te bedelen.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet zo dwaas om met alle geweld een ramkoers vol te houden en een Vlaams-nationalistische partij verloren te doen gaan omwille van een ondemocratische kiesdrempel. Blijkbaar gaat dat er bij velen niet in. Is het jullie trouwens al opgevallen dat we aan het Kartel in het beste geval 7 of 8 "postjes" overhouden? Zo'n 7 of 8 postjes te verdelen onder 13.000 mensen, dat zijn wel érg domme postjespakkers, die N-VA'ers... |
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dan noem ik de bub een dode cel |
||
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn wel 7 postjes meer dan de N-VA er zal hebben dankzij de CD&V.
Ik begrijp best dat jullie geen keus hadden... volgens jullie eigen politieke instelling. Ikzelf geloof er echter niet in. Jullie hadden op veel kortere termijn veel meer kunnen bereiken door niet zo krampachtig te doen tegen het Vlaams Blok. Bourgeois durft zelfs geen uitgestoken Vlaams Blok hand aannemen uit schrik dat daar de verkeerde conclusies uit zouden kunnen getrokken worden. Nochtans zijn jullie allemaal uit dezelfde VU voortgekomen. Als de ene er een besmettelijke ziekte heeft opgelopen, dan heeft de andere die ook wel opgeraapt. Staaf heeft dus gelijk als hij zegt dat een miljoen stemmen niet zomaar onder mat kunnen geveegd worden. Bij de CD&V zullen jullie echter wel degelijk onder de mat geveegd worden! Dat doet de CD&V trouwens al nog voor het 'Vlaams' kartel zijn enige doel bereikte: de CD&V weer aan de macht helpen. Niemand maakt mij wijs dat ze dit willen bereiken om er Vlaanderen mee te dienen.
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om, zoals ik deed, in te grijpen als je zo'n arm schaap van een kip ziet doodgepikt worden door een rothaan uit de ren.
Zijn kop ging er zonder pardon af ![]() ![]()
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat gaat zomaar effe op VB stemmen zeg ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je ook geen lidkaart van de Belziek, dan moet zelfs dat niet.
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() schat, nu verstaan ik a nie zenne. Ge hebt geen lidkaart nodig om te stemmen, maar als ge niet belg zet zelfs ook niet.. what's y'r point?
||
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet moeilijk anders.
Er was een tijd dat ik niet ging stemmen ook al moest ik. Vandaag zou ik gaan stemmen zelfs al moest het niet eens meer. Met lid-en andere dinges mogen ze van mij al helemaal naar de pomp lopen. Die prullen maken mij niet meer of minder onafhankelijk dan ik ben.